Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

WouterZz

SC Cambuur heeft vanavond overeenstemming bereikt met de van ADO Den Haag afkomstige  transfervrije verdediger Ramon Leeuwin. De verdediger die zowel  als rechtsback en centrale verdediger kan fungeren tekent een contract voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar (onder voorbehoud van medische goedkeuring). De 25 jarige Leeuwin kwam uit voor FC Utrecht AGOVV en ADO Den Haag en speelde in totaal 116 wedstrijden (3 doelpunten).

marrumer


Dokkumer

Verrassend maar zeker een goede aanwinst. Had eerlijk gezegd eerder een linksbenige verdediger verwacht.

Maar aan de andere kant, centraal?? Toch geen Bakens zoals scclwd al aankondigde in het Bakens topic?

Bernardo

Welkom.

Betekent dit dat Bakens niet blijft?

Collingwood

Welkom! Goede aanwinst lijkt mij, toch al heel wat eredivisiewedstrijden in de benen en transfervrij. Ik hoop echter inderdaad niet dat dit het einde van Bakens betekent. We zullen daaromtrent wel spoedig nieuws krijgen...
Kalmte alleen kan u redden.

drg

Natuurlijk zijn versterkingen erg welkom maar ik mag hopen dat Bakens blijft?!  ;(

michello

Dit heeft niks met Bakens te maken lijkt me? Dan anticiperen we wel heel snel.

Leeuwin denk ik prima aanwinst!

GerardFraneker


Collingwood

Ja, dat dacht ik ook al, Michello. Hij kan trouwens ook op het middenveld spelen. En volgens mij is El Makrini momenteel de enige verdedigende middenvelder, wellicht dat het door ook mee te maken heeft?
Kalmte alleen kan u redden.

Len Cantello

Is't wat? Deze Leeuwin? Heb 'm voor't laatst een hele wedstrijd zien ballen toen 'ie nog bij Agovv speelde.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

#10
Een nadeel, heeft de afgelopen 2 seizoenen mede door een zware knieblessure maar 15 wedstrijden gespeeld. Naja, voordeel is dan wel weer dat hij gretig genoeg is om zich te bewijzen.

WouterZz wat is trouwens je bron? Heb nog niks gevonden...

Edit: Al gevonden.. FB pagina Cambuur

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:37:38
Is't wat? Deze Leeuwin? Heb voor't laatst een hele wedstrijd zien ballen toen 'ie nog bij Agovv speelde.
Eerste seizoen ADO toen ze Europees haalden speelde hij 30 wedstrijden. Daarna zwaar geblesseerd geweest..

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:37:50
afgelopen 2 seizoenen mede door een zware knieblessure maar 15 wedstrijden gespeeld.
Dusssss. Vandaar dat ik deze man al een tijdje niet heb zien ballen. Risicovolle aankoop, lijkt mij. Waar blijven de echte versterkingen?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 20:37:50
Een nadeel, heeft de afgelopen 2 seizoenen mede door een zware knieblessure maar 15 wedstrijden gespeeld. Naja, voordeel is dan wel weer dat hij gretig genoeg is om zich te bewijzen.

WouterZz wat is trouwens je bron? Heb nog niks gevonden...

Edit: Al gevonden.. FB pagina Cambuur

:0=Cambuur.nl

Westerpark

Leeuwin de Leeuwarder! |:)