Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

#30
Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 21:01:38
tis oek geen aankoop hij is tranfervrij.....en de echte versterkingen wie versta je daar onder len cantello ik ben
wel benieuwd aan welk soort spelers je dan denkt.
Transfervrij zegt niks, hij zal niet een kratje Grolsch en een slof zware shag vragen voor z'n diensten. En ik kan mijn lijstje hier wel plaatsen, maar dan ga jij roepen dat we ze niet kunnen betalen. En dat ik af moet wachten en dat alles wel goed komt.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lwdscc

Sportredactie LC ‏@LC_Sport 13m

Cambuur lijft ''middenvelder'' Ramon Leeuwin van ADO Den Haag in.

Zowel middenveld als verdediging dus...

denistel

Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:06:20
Transfervrij zegt niks, hij zal niet een kratje Grolsch en een slof zware shag vragen voor z'n diensten. En ik kan mijn lijstje hier wel plaatsen, maar dan ga jij roepen dat we ze niet kunnen betalen. En dat ik af moet wachten en dat alles wel goed komt.

tuurlijk wel je hoeft nu toch al1 salaris te betalen en geen transfer som.en ik ben gewoon nieuwschierig aan welke spelers gedacht wordt
he.niet meteen su negatief kerel wie weet zitten en namen tussen waar niemand aan denkt toch.leeuwin had ik oek niet verwacht dus
je weet maar nooit he.

Holwerd voor Cambuur

Welkom! |:)

Laat TS/bestuur  nou maar lekker hun werk doen. Rustig, degelijk en verstandig bezig! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Len Cantello

Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 21:13:24
niet meteen su negatief kerel
Ik ben niet negatief. Ben alleen maar een beetje teleurgesteld. Met name in het feit dat we nog een aanwinst hebben kunnen binnenslepen die je 500 seizoenkaarten extra gaat opleveren.

Lijst met spelers:
http://www.bal-gevoel.com/2013/05/een-totale-lijst-van-alle-transfervrije.html

Er is een hoop te kiezen. Maar een echte klasbak in elke linie hebben we er nog wel bij nodig om voorlopig op het hoogste niveau te kunnen blijven....

Maar goed, we gaan het meemaken.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Het binnenhalen van seizoenkaarthouders kun je ook door een aanwinst "te verkopen". Daar was Pama een meester in, die kon het aantrekken van bijvoorbeeld "3 minuten Tol" al verkopen als een wereldtransfer. Dat mis ik bij vd Belt en co.

Bernardo

Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:23:03
Ik ben niet negatief. Ben alleen maar een beetje teleurgesteld. Met name in het feit dat we nog een aanwinst hebben kunnen binnenslepen die je 500 seizoenkaarten extra gaat opleveren.

Lijst met spelers:
http://www.bal-gevoel.com/2013/05/een-totale-lijst-van-alle-transfervrije.html

Er is een hoop te kiezen. Maar een echte klasbak in elke linie hebben we er nog wel bij nodig om voorlopig op het hoogste niveau te kunnen blijven....

Maar goed, we gaan het meemaken.

:0= WIJ WINNEN!  |:)


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Timmie

Dikke prima! Goede aankoop!
Welkom!

kgscc

Speelde bij AGOVV volgens mij als rechtsback. Ging toen mee met Van den Brom naar ADO.
Ben wel benieuwd

Delamere

Weer eentje die zomaar uit de hoge hoed getoverd wordt. Voor hem geldt hetzelfde als voor Van Moorsel. Mits fit, dan een prima speler voor Cambuur.

vialli

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 21:27:14
Het binnenhalen van seizoenkaarthouders kun je ook door een aanwinst "te verkopen". Daar was Pama een meester in, die kon het aantrekken van bijvoorbeeld "3 minuten Tol" al verkopen als een wereldtransfer. Dat mis ik bij vd Belt en co.

Ja, ik mis oek wat as kiespien,  :0= DE JUPILER LEAQUE

Dokkumer

En nu helemaal ;) Maar u snapt wat ik bedoel toch? Uiteraard mag er nog wel een kwaliteitsimpuls bij, ik ben nog wel van mening dat je het mooier mag uitdragen. Het is in mijn ogen nu iets te zakelijk.

speculeter

Traint hij morgen al mee?
Kan hij meteen wat sfeer meepakken :)

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2013, 21:27:14
Het binnenhalen van seizoenkaarthouders kun je ook door een aanwinst "te verkopen". Daar was Pama een meester in, die kon het aantrekken van bijvoorbeeld "3 minuten Tol" al verkopen als een wereldtransfer. Dat mis ik bij vd Belt en co.

Heb je gelijk in maar hij had suiker oompie achter de hand ;)