Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 21:23:03
Ik ben niet negatief. Ben alleen maar een beetje teleurgesteld. Met name in het feit dat we nog een aanwinst hebben kunnen binnenslepen die je 500 seizoenkaarten extra gaat opleveren.

Lijst met spelers:
http://www.bal-gevoel.com/2013/05/een-totale-lijst-van-alle-transfervrije.html

Er is een hoop te kiezen. Maar een echte klasbak in elke linie hebben we er nog wel bij nodig om voorlopig op het hoogste niveau te kunnen blijven....

Maar goed, we gaan het meemaken.

je hebt wel gelijk dat er 2 of 3 toppers bij moeten maar dat gaat niet even su maar he.we zitte bijna op 7000 sk dus dat loopt echt wel goed.
voor welke speler zouden er in eens 500 sk bij komen dan?? we zitte nu op 18 man at ik het goed hef dus kenne nog wel 2 a3 bij die niet
te veel kosten en dan een paar met ervaring en klasse we zullen het idd mee maken.maar ik maak mie in ieder geval geen zorgen er om.

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!

Een voetballer die nog nooit een fout heeft gemaakt, moet volgens mij nog geboren worden. In het succesjaar van ADO was hij een vaste basisklant totdat hij zwaar geblesseerd raakte.
Area 58

denistel

Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!

geef em de kans ,,,blijf het vreemd vinden dat de meeste spelers hier al weg blazen worden voordat ze ooit een bal voor onze club raakt hevve.
oordelen op 1 minne partij?? dan kest heel veel ere div spelers wel weg gooien

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Yellow Army

Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 23:17:40
geef em de kans ,,,blijf het vreemd vinden dat de meeste spelers hier al weg blazen worden voordat ze ooit een bal voor onze club raakt hevve.
oordelen op 1 minne partij?? dan kest heel veel ere div spelers wel weg gooien

Het is waarschijnlijk de teleurstelling die overheerst omdat niet de namen worden gepresenteerd waarop men gehoopt had. Maar om daarom de nieuwe nieuwe spelers gelijk volledig af te branden zonder ze eerst in het geel/blauw in actie te hebben gezien is jammer en getuigd nou niet bepaald van een warm welkom.
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!

Welke speler/naam zou jij wel blij van worden?
In Henk en Sandor we trust

SCCRulez

Welkom Ramon!! Ik hoopte wel op deze aanwinst. Vond hem bij AGOVV en voor blessure bij ADO erg sterk. Daarna basisplaats verloren maar nu weer fit en ik verwacht dat hij gebrand is om zich weer te bewijzen. Was recent in serieuze belangstelling van De Graafschap, baalde ik al van. Back-up voor makrini, Droste en sterk in centrum. Hoop idd niet dat dit betekent dat Bakens vertrekt..

sunderland


wiekie1969

Vervanger van Bakens, welkom jongen en gas geven!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op juni 21, 2013, 23:11:21
Word nou niet echt blij van deze naam! Kan me nog een wedstrijd herinneren dat hij echt maar dan ook echt alles fout deed en na de tijd met zijn fouten geconfronteerd werd in interview, schoot ook in eigen doel toen. Afgelopen twee seizoenen amper gespeeld!


Prima voetballer en  AANWINST  en een eigen goal :O? wat erg zeg......

wiekie1969

Citaat van: denistel op juni 21, 2013, 23:14:41
je hebt wel gelijk dat er 2 of 3 toppers bij moeten maar dat gaat niet even su maar he.we zitte bijna op 7000 sk dus dat loopt echt wel goed.
voor welke speler zouden er in eens 500 sk bij komen dan?? we zitte nu op 18 man at ik het goed hef dus kenne nog wel 2 a3 bij die niet
te veel kosten en dan een paar met ervaring en klasse we zullen het idd mee maken.maar ik maak mie in ieder geval geen zorgen er om.


7000 seizoenkaarten verkocht  en de meesten hier lopen te zeiken. Man, we blijven er heel gemakkelijk in. En als de beurs nu eens echt open gaat..........linker rijtje.............

AL

Leeuwin is een prima voetballer! Als hij fit is en weer zijn oude niveau haalt ben ik zelfs van mening dat deze jongen subtop eredivisie aankan!
Ik zou hem graag centraal rechts willen zien gezien de spelers die we nu hebben.

Thieske

Prima versterking!! Nu nog graag 3 รก 4 spelers met eredivisie ervaring, die echt een toegevoegde waarde zijn.

Harry L.

Welkom!!

Weer geheel fit, een aanwinst voor onze selectie. Voor hem een kans zich opnieuw te bewijzen en zijn carriere weer een impuls te geven. Ik ga er van uit dat we veel plezier aan hem zullen hebben.

Eerder heb ik geroepen dat ik me zorgen maakte over de selectie. Dit wordt nu enigszins getemperd. Slim gespeeld door v/d belt en co, zo haal je spelers binnen. Geen geruchten etc.

Ben al weer benieud wie de volgende zal zijn, iemand nog nieuws?????