Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

aub hier geen gelul meer over dkv en judas.Ype zei dat dkv zich absoluut niet had gemeld voor niemand omdat ze dat waarsch niet meer durfden na het judas debacle waarvan de echte waarheid nog wel eens boven tafel komt .

Dokkumer

Ype lult er ook wel vaker dom in om.. Ontkent vaak ook glashard zaken die gewoon waar blijken te zijn.

speculeter

En die eikel van dkv moest dit bericht vandaag natuurlijk
wel even vermelden in de lc.

Timmie

Citaat van: SCCRulez op mei 26, 2014, 21:48:26
je klinkt vrij zeker van je zaak. Had je NAC, Utreg etc afgelopen jaar onder scc verwacht of was er tijdelijk scheurtje in je glazen bol?
Mochten ze wel boven scc eindigen verwacht ik hier een bericht van je in mei '15 ' ik voorspelde het al..'  ;)

Klopt, die krijg je ook!

Delamere

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2014, 14:26:26
Ype lult er ook wel vaker dom in om.. Ontkent vaak ook glashard zaken die gewoon waar blijken te zijn.

Vergis ik me nu, of ben je niet zo'n fan van Ype Smid? :D

Clint

Citaat van: Dokkumer op juni 21, 2014, 14:26:26
Ype lult er ook wel vaker dom in om.. Ontkent vaak ook glashard zaken die gewoon waar blijken te zijn.

Dan kan die zo de politiek in.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op juni 23, 2014, 10:25:01
Vergis ik me nu, of ben je niet zo'n fan van Ype Smid? :D
Ik ben inderdaad niet een groot fan van Ype. Kan wel een aantal zaken opnoemen, maar licht er eentje uit.
Hoe hij Pama naar beneden gehaald heeft en zichzelf heeft voorgedaan als enige redder van Cambuur vond ik te ver gaan.

Dokkumer

Citaat van: Clint op juni 23, 2014, 10:46:08
Dan kan die zo de politiek in.
Ype Smid is heel stiekem Jetta Klijnsma? :_schater

Bens

moeten wij nu allemaal een moestuintje hebben?????? :zucht

piene hassus

Van Seumeren fond Leeuwin un koopje, het Cambuur dan toch te gauw toehapt?

Grijskijkert

Citaat van: piene hassus op juli 07, 2014, 13:44:16
Van Seumeren fond Leeuwin un koopje, het Cambuur dan toch te gauw toehapt?
Die man is milardair ,alles onder een miljoen is voor hem een koopje :proost
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Citaat van: grijskijker op juli 07, 2014, 13:49:49
Die man is milardair ,alles onder een miljoen is voor hem een koopje :proost

Haha dat dacht ik precies zo! Wat voor Utrecht een koopje is, is voor Cambuur waarschijnlijk een enorm bedrag.
Tja en als je een paar mislukte Zweden koopt voor een paar miljoen, is een topper als een Leeuwin voor een paar ton al gauw een koopje.

sunderland

Citaat van: ruubmac op juli 07, 2014, 14:06:02
Haha dat dacht ik precies zo! Wat voor Utrecht een koopje is, is voor Cambuur waarschijnlijk een enorm bedrag.
Tja en als je een paar mislukte Zweden koopt voor een paar miljoen, is een topper als een Leeuwin voor een paar ton al gauw een koopje.
lees eerst eens hoe de vork echt in de steel zit .Al de gelul hier .In de winterstop is een afspraak gemaakt en daar hou je je als club aan .Cambuur wou beslist in de erediv blijven en wou hem hier hier houden .Hij verdiende een weinig .Vergeet ook niet dat we er niet echt florisant voor stonden .Dicht bij de laatste plek

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op juli 07, 2014, 14:13:24
lees eerst eens hoe de vork echt in de steel zit .Al de gelul hier .In de winterstop is een afspraak gemaakt en daar hou je je als club aan .Cambuur wou beslist in de erediv blijven en wou hem hier hier houden .Hij verdiende een weinig .Vergeet ook niet dat we er niet echt florisant voor stonden .Dicht bij de laatste plek

Voor de wedstrijd tegen de eagles zelfs even op de laatste plek dacht ik
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2014, 14:18:35
Voor de wedstrijd tegen de eagles zelfs even op de laatste plek dacht ik

Nee toch? Kan ik mij niet herinneren? Of was dat tijdens een speelronde dat wij nog moesten spelen?