Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Eewal

Citaat van: papier op september 07, 2025, 08:57:18
Als het scoreverloop van 2-0 naar 2-2 was gegaan had ik wel op een andere manier het stadion verlaten.
Dat absoluut zeker!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Net als dat de negativiteit na de eerste wedstrijden zwaar overdreven was, moeten we nu ook niet overdrijven. We hebben gewonnen van de nr laatst, op een na laatst en op twee na laatst, gelijk gespeeld van nr 8 en verloren van nr 4.  8)

Maar wel een skitterende wedstried gisteren.
Henk, held, bedankt

AL

Een ergernis gisteren:
Nijhuis!!!! Die vent moet nooit weer fluiten.
Met afstand de slechtste scheidsrechter die er rondloopt met zijn eigen regels :R

Vlampiep

Citaat van: AL op september 07, 2025, 09:22:14
Een ergernis gisteren:
Nijhuis!!!! Die vent moet nooit weer fluiten.
Met afstand de slechtste scheidsrechter die er rondloopt met zijn eigen regels :R
Nijhuis is een eigenzinnige en ook wel narcistische scheidsrechter die schijt heeft aan de regeltjes uit Zeist en het een wedstrijd laat worden. Voor dit soort leidsmannen heb ik meer resprect dan die regelneukers die een papier mooie wedstrijd compleet stuk fluiten. En ja, hij had er waarschijnlijk eentje met rood af moeten sturen, maar ook wij komen wel eens weg waarin rood ook niet had misstaan.
Dus kun je ook tot de conclusie komen dat dankzij Nijhuis het een spectaculaire wedstrijd is geworden.

carlo de leeuw

Dat weet je vantevoren. Het is altijd de Nijhuis oneman show. Vond hem overigens niet eens zo slecht dit keer.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2025, 09:18:35
Net als dat de negativiteit na de eerste wedstrijden zwaar overdreven was, moeten we nu ook niet overdrijven. We hebben gewonnen van de nr laatst, op een na laatst en op twee na laatst, gelijk gespeeld van nr 8 en verloren van nr 4.  8)

Maar wel een skitterende wedstried gisteren.

Zeker, maar wat mij wel bevalt is dat Dordrecht de slechtste wedstrijd was, en VVV  maar zeker gisteren veel en veel beter. Hopelijk kunnen wij dit voortzetten. Dat hebben wij nodig!

Noordcambuur

Citaat van: carlo de leeuw op september 07, 2025, 09:37:49
Dat weet je vantevoren. Het is altijd de Nijhuis oneman show. Vond hem overigens niet eens zo slecht dit keer.
wel een hele dikke fout om Haen niet van het veld te sturen?.
Anders had de wedstrijd heel anders verlopen.

papier

Citaat van: Lore op september 07, 2025, 09:40:05
Zeker, maar wat mij wel bevalt is dat Dordrecht de slechtste wedstrijd was, en VVV  maar zeker gisteren veel en veel beter. Hopelijk kunnen wij dit voortzetten. Dat hebben wij nodig!

Jong AZ was misschien nog wel slechter van Cambuur. We hoeven niet iedere week dit niveau te verwachten. Ja Willem II is waarschijnlijk wel de grootste club maar begreep dat ze ook 7 blessures hadden, kortom voetballend een goed moment om ze te treffen.

Galdiano

Ik had het ook al even op X geplaatst.

:0= kap.met dat gewave! Al helemaal na een gelijkspel. Dan snap je er echt geen reet van!  :wall
Van der Sande gaf tegen de selectie aan niet mee te willen doen. En terecht!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2025, 09:18:35


Maar wel een skitterende wedstried gisteren.


En dat was lang geleden. Klantenbinding, daar gaat het om.

sunderland

Citaat van: zeewolde op september 06, 2025, 22:37:43
Daan Visser _O_

Heerlijke pot gezien.

En Naaihuis gaat nooit mijn vriend worden.

Vond Balk en R?lke de minderen vanavond.
vond R?lke best spelen en Balk voor zijn doende ook.

wiekie1969

Laten we hopen dat het niet eenmalig was. Mvv en Jong Utrecht nu uit. Dat wordt niet gemakkelijk. Ben heel erg benieuwd of dit niveau ook doorgetrokken wordt. Kom aan.

sunderland

Heb een hele beste wedstrijd gezien. Vond ook niemand slecht spelen. Er stak 1 boven alles uit en dat was Amofa.!

fred

Amofa klom ons nog in de nek bij de 2-2. Skitterend  :_schater