Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Noordcambuur

De eerste topper in het kooi stadion ik verwacht een volle bak.

Specuveter


Huizen

Dit gaat een mooie pot worden!!

Tjoe-A-On niet bij ivm interlands Indonesi? en Jari Schuurman geblesseerd.

Verder prima elftal, maar niet meer dan dat.


zeewolde

Citaat van: Bussum op september 01, 2025, 10:24:48
Dit gaat een mooie pot worden!!

Tjoe-A-On niet bij ivm interlands Indonesi? en Jari Schuurman geblesseerd.

Verder prima elftal, maar niet meer dan dat.

En welke spelers missen wij?

Souren niet opgeroepen, maar

Vd Sande Bonaire?
Baoef?
Galvez?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op september 01, 2025, 10:36:05
En welke spelers missen wij?

Souren niet opgeroepen, maar

Vd Sande Bonaire?
Baoef?
Galvez?
van der Sande gaat echt niet voor Bonaire voetballen hij heeft nog geen wedstrijd in de benen,doe je dat kun je niet maken.
Baoef denk niet dat hij nu al opgeroepen is .
Galvez weet ik niet.

Noordcambuur

Nog 40 kaarten beschikbaar voor de noordtribune
Voor oosttribune en zuidtribune nog voldoende beschikbaar
Westtribune komt weer niet vol?. :_schater

Lore

Citaat van: Noordcambuur op september 01, 2025, 19:52:32
Nog 40 kaarten beschikbaar voor de noordtribune
Voor oosttribune en zuidtribune nog voldoende beschikbaar
Westtribune komt weer niet vol?. :_schater

West is toch logisch? Ze zullen eerstgenoemde sponsoren verder moeten uitbouwen.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op september 01, 2025, 19:52:32
Nog 40 kaarten beschikbaar voor de noordtribune
Voor oosttribune en zuidtribune nog voldoende beschikbaar
Westtribune komt weer niet vol?. :_schater

Het zal voller zitten als zondag begreep ik.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op september 01, 2025, 20:40:34
Het zal voller zitten als zondag begreep ik.
nou mut er nog veel kaarten verkocht wurre

Bernardo

Citaat van: zeewolde op september 01, 2025, 10:36:05
En welke spelers missen wij?

Souren niet opgeroepen, maar

Vd Sande Bonaire?
Baoef?
Galvez?

Ze blijven allemaal in Leeuwarden zegt Henk in SportCast.  :thumbsup

wiekie1969

Dat Willem 2 is te pakken. Kom aan. 14.000 gekken.

PePe


Specuveter


Eewal

Citaat van: Galdiano op september 01, 2025, 20:40:34
Het zal voller zitten als zondag begreep ik.
noord was tegen vvv uitverkocht toch? Zag er onwijs leeg uit. Iedereen trekt maar het midden? Ziet er niet echt mooi uit zo. Bij andere clubs ziet een uitverkochte fanatieke tribune er veel imposanter uit.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op september 02, 2025, 07:19:49
noord was tegen vvv uitverkocht toch? Zag er onwijs leeg uit. Iedereen trekt maar het midden? Ziet er niet echt mooi uit zo. Bij andere clubs ziet een uitverkochte fanatieke tribune er veel imposanter uit.
klopt zeker de hoeken op de noordtribune zijn zo goed als leeg.