Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

oost

Citaat van: Bankzitter op september 06, 2025, 22:53:15
R?lke zat niet in de wedstrijd, Balk en Sj?trand hadden kramp. Ferrah zou met fitheid te maken kunnen hebben. (speelde verder prima). Wat was er niet logisch aan de wissels?

De  goal kwam van 3 wisselspelers ...

Vrij simpel je wisselde een gevaarlijke buitenspeler voor een cvm olie dom.

Deed mij echt denken aan de wissels bosveld voor robben. Dat je hem wisselde omdat die moe is prima   , maar breng dat ook gewoon een buitenspeler. Nu  bracht hij het hele aanval spel tot stilstand.
Ik kan henk  vaker niet volgen maar dit was echt een individuele fout van hem. Niks meer en niks minder

wiekie1969

Met volle teugen genoten. Wat een wedstrijd. Beste thuiswedstrijd sinds jaren. Die lui kwamen heel goed weg met een punt. Jansen bij beide goals Willem 2 niet vrijuit. Waarom stond die tweede paal niet afgedekt bij die corner?  Begrijp er niks van. De 2-2 kwam door 3 wisselspelers. Voorzet Wiebe, Vd Sande kopbal terug naar Kian Visser. Vond Souren ook goed invallen. Gewoon zo doorgaan met dit voetbal, sfeer was ook geweldig. Enigste dissonant was die Nijhuis. Die lui hadden een rode kaart mutte hewwe.

R058

Wat een wedstrijd. Het gaat tot nu toe elke wedstrijd ook meteen een stuk beter. Zoveel kansen gecreeerd. Ferrah echt ongelofelijk goed en ook Sj?strand maakt steeds beter zn acties. Voor t eerst was ik het nu wel eens met mensen die zeggen dat Diemers teveel vertraagt. Er lagen nu echt meer mogelijkheden in de counter.
Balk op het middenveld is het niet vind ik en R?lke is ook niet op zn best met de rug naar de goal. Hopelijk kan vd Sande ook snel in de basis.
Verder waren die wissels echt apart. Balk moet gewoon echt niet meer op de buiten. Breng daar dan meteen Kooistra of Henstra. Ook dat Diemers ineens linksbuiten kwam te staan. Erg vreemd.
Deze pot geeft wel echt vertrouwen voor de rest van dit seizoen. Met zulk spel hoef je voor niemand bang te zijn en kun je zomaar meedoen om directe promotie.

Noordcambuur

Nijhuis was de slechtste op het veld die speler van Willem 2 had zijn 2e gele kaart moeten hebben??maar er waren meer beslissingen het kan niet.

R058

Citaat van: Noordcambuur op september 06, 2025, 23:22:07
Nijhuis was de slechtste op het veld die speler van Willem 2 had zijn 2e gele kaart moeten hebben??maar er waren meer beslissingen het kan niet.
Dat sloeg echt nergens op nee. Als hij niet al geel had, had ie m 100% gegeven. Verder ook veel rare beslissingen zowel mee als tegen.

Yellow Army

Heerlijke wedstrijd, lang niet gezien. Gelukkig niet verloren anders was het wel erg zuur geweest
Area 58

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 06, 2025, 23:02:27
Kan maar 1 minpunt bedenken. Haen had zijn 2e :gelekaart moeten krijgen bij dat vasthouden. Dan had ook zeker die 1-2 niet gevallen.
Volgens mij haken van Sjostrand had penalty moeten zijn.

Noordcambuur

Citaat van: R058 op september 06, 2025, 23:27:51
Dat sloeg echt nergens op nee. Als hij niet al geel had, had ie m 100% gegeven. Verder ook veel rare beslissingen zowel mee als tegen.
Haen had 2 keer geel moeten hebben en gaf een assist op tweede doelpunt van Willem 2.

Nijhuis heeft ons wederom genaaid eerder jaren geleden tegen Roda uit tegen dkv?..het blijft een LUL.

Voor de wedstrijd met supporters van Cambuur op de foto en praatjes maken kan gewoon niet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op september 06, 2025, 23:39:01
Volgens mij haken van Sjostrand had penalty moeten zijn.

Die heb ik even niet zo op helder op m'n netvlies staan
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

De regels van MOTM worden aangepast. De voorwaarde dat een speler een half uur moet hebben gespeeld, komt te vervallen. Voor die situaties dat een speler laat invalt en de wedstrijd redt (een nederlaag voorkomt bijvoorbeeld) door laten we zeggen een leuke omhaal. Het is maar een willekeurig voorbeeld, maar zo'n speler moet dan ook wel kans hebben op het worden van de MOTM.
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

Heb genoten van deze wedstrijd. Ik wist niet dat dit er in zat bij ons. Heb zulke mooie dingen gezien en veel inzet en drang naar voren. Kian Visser in de hekken, prachtig. Het was de reis meer waard dan ooit.

mark1989

Nijhuis bedenkt zijn eigen regels door een speler van Willem II te sparen. In een wedstrijd waar veel op het spel staat. Waar miljoenen om gaan. kan dit gewoon niet. Scheidsrechters kunnen altijd fouten maken. Dat moeten we accepteren. Maar dit is geen fout, maar gewoon bewust de spelregels niet hanteren. Haen maakte overigens ook bijna daarna de 1-2 als Baouf die bal niet had weggehaald.
Hiermee heb je als scheidsrechter gewoon invloed op het spelverloop en is niet acceptabel.

CambuurArnhem

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 06, 2025, 23:57:09
De regels van MOTM worden aangepast. De voorwaarde dat een speler een half uur moet hebben gespeeld, komt te vervallen. Voor die situaties dat een speler laat invalt en de wedstrijd redt (een nederlaag voorkomt bijvoorbeeld) door laten we zeggen een leuke omhaal. Het is maar een willekeurig voorbeeld, maar zo'n speler moet dan ook wel kans hebben op het worden van de MOTM.

Wijze woorden rond middernacht!

fred

Genoten ! Beste wedstrijd sinds tijden....
Gelijkspel voorspeld en gekregen maar er had meer in gezeten.
Speler van W2 had 2e geel moeten hebben maar wij geluk bij de 2-2 de ingooi van wiebe had naaihuis ook zo aan W2 kunnen geven.
Op naar meer !

Zuid1991

#164
 |:) |:) |:)Genoten van het spel en de sfeer. Prachtig!
1 negatief iets, geen aandacht aan het overlijden van Jan Jaap Kooistra.
Kampioen geworden met Rob Baan.
Overleden aan de verschrikkelijke ziekte Alzheimer op 60 jarige leeftijd?.R.I.P.
Dikke, dikke minpunt en schaamte aan bestuurders van Cambuur die hier geen aandacht aan besteed hebben?.