Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

CambuurAmersfoort

Heerlijke goal en volledig terecht...krijgen we nog een toetje?

Stiens

Uitslag valt tegen, voetballend wel uitstekend. Als we dit elke week kunnen laten zien dan gaan we echt hoog eindigen dit seizoen. Willem II kampioenskandidaat nummer 1? Geloof er na vanavond helemaal niks meer van!

Bankzitter

Vooraf tegen je voor een punt in een topper... maar wat een wedstrijd...90 minuten lang kansen gecre?erd en achterin staat het ook goed. Als je zo speelt doe je mee bovenin. De kansen gaan er een volgende keer echt wel in en de tegengoals zijn erg ongelukkig (eigenlijk alleen die van VVV was een normale tegengoal dit seizoen).

Ook mooi de 2-2 door de 3 invallers.. Kooistra, vd Sande en dan die omhaal van Kian.

Oud Cambuur

Prima wedstrijd gezien maar wat is het toch jammer dat je niet met een scorende spits kunt beginnen die had zich kunnen uitleven vandaag

Harry L.

Absoluut genoten vanavond, verleden week was het ook al aardig. Er zit een stijgende lijn in.
Prima sfeer de tweede helft. Hopen dat iedereen een beetje fit blijft. Hiervoor gaan we naar het stadion |:)

Poetser

Beste wedstrijd in jaren. Als dit de maatstaf is en we n?g beter worden kon het wel eens een mooi jaar worden.

Sfeer was ook geweldig vanavond.

zeewolde

Daan Visser _O_

Heerlijke pot gezien.

En Naaihuis gaat nooit mijn vriend worden.

Vond Balk en R?lke de minderen vanavond.

oost

Wat een geweldige wedstrijd! Eindelijk weer eens zo?n pot waarin Cambuur ?cht goed voetbal op de mat legde. Het is lang geleden dat ik de ploeg zo heb zien spelen. En dan te bedenken dat Visser er pas vijf duels in het betaalde voetbal op heeft zitten ? die jongen is bizar goed en gaat gegarandeerd onze volgende financi?le klapper worden. Wat een talent! Echt genieten.

Toch waren er ook mindere punten. Rolke en opnieuw Balk kwamen niet uit de verf en krijgen voor mij een onvoldoende. En eerlijk gezegd ook Henk de Jong, die met zijn bizarre wissels de wedstrijd uit handen gaf. Als er gewoon normaal gewisseld was, hadden we dit duel gewonnen. Dat is echt zonde.

Maar goed ? ik wil niet te negatief zijn, want ondanks alles heb ik met volle teugen genoten. Bij vlagen werd er namelijk fantastisch gevoetbald, en dat is het belangrijkste wat ik meeneem van deze avond.

Bankzitter

R?lke zat niet in de wedstrijd, Balk en Sj?trand hadden kramp. Ferrah zou met fitheid te maken kunnen hebben. (speelde verder prima). Wat was er niet logisch aan de wissels?

De  goal kwam van 3 wisselspelers ...

Specuveter

AL

Genoten!! Ik vond dit het beste voetbal sinds paar jaar denk ik.
Daan Visser vond ik echt subliem.
Eigenlijk klopte alles alleen Balk en Rolke konden niet mee in dit niveau.
Mooi voor Wiebe die gewoon simpel buitenom gaat en een fantasrische voorzet geeft.

Holwerd voor Cambuur

Ferrah was toch gewoon moe? Net als Sjostrand. Logisch dat die eruit gingen.
Alleen mag Henk dan wel een RB voor een RB brengen. Maar het wisselbeleid van Henk is al sinds 2013 ergens soms onnavolgbaar :insane

Ik had denk ik Vd Sande voor Balk gebracht. Wil R?lke wel eens zien met Vd Sande.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op september 06, 2025, 22:37:43
En Naaihuis gaat nooit mijn vriend worden.

Kan maar 1 minpunt bedenken. Haen had zijn 2e :gelekaart moeten krijgen bij dat vasthouden. Dan had ook zeker die 1-2 niet gevallen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

Jammer van de uitslag, verder een perfecte avond. Echt genoten van het voetbal, de sfeer, het uitvak. Hiervoor kom je naar het stadion.