Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Stanley

Een paar stakkers op noord zetten Cambuur weer negatief op de kaart na zo,n mooie wedstrijd.

wiekie1969

Die linkse rukkers vd npo binne er weer as de kippen bij. Het is uitgepraat met Rolke met die speler van Willem 2 erbij. Dat is door Willem 2 geaccepteerd.

Leovardia

Citaat van: Stanley op september 07, 2025, 11:19:31
Een paar stakkers op noord zetten Cambuur weer negatief op de kaart na zo,n mooie wedstrijd.

Inderdaad Stanley, kenne we deze suutsjes een stadionverbod voor minimaal 20 jaar geve?
Heul snel Oprotte met die simpele zielen. Om kotsmisselijk van te wudden. Hev ut later nog even terugsi?n, siest su?n dikkop oek nog teugen die speuler s?ge waar die zeg nou druk om maakt. Tuig van de richel is het.
Kent skele juh.

Leovardia

Citaat van: wiekie1969 op september 07, 2025, 11:23:00
Die linkse rukkers vd npo binne er weer as de kippen bij. Het is uitgepraat met Rolke met die speler van Willem 2 erbij. Dat is door Willem 2 geaccepteerd.

Het toch niks met links of rechts te maken jonge maf!
Gewoan fatsoen. Maar dit seit alles over dy. Prinsenvlag Wiekie, houzee jonge!
Kent skele juh.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Huizen

Waanzinnige Cambuur avond met de Vissers en Ferrah als hoogtepunt  |:)

2 dingen vielen mij wel op:

- Heel vreemd interview met Fred van Dijk en Matthias Nartey. Hij moest zich bijna verantwoorden waarom hij een transfer had verdiend. Erg ongepast bij een afscheid als je het mij vraagt. Wat mij betreft is het echt tijd voor 2 nieuwe presentatoren. Die van YouTube heeft zijn tijd ook wel gehad.
- En waarom geen aandacht voor de overleden Jan Jaap Kooistra? Speelde in ons kampioenselftal. Cambuur is hier normaal erg goed en attent mee.

wiekie1969

Stel die niet zo aan vent. Diemers werd helemaal  verrot gescholden toen hij wat corners nam bij dat Willem 2 uitvak. Daar hoorst niks over.

Leovardia

Citaat van: wiekie1969 op september 07, 2025, 11:28:23
Stel die niet zo aan vent. Diemers werd helemaal  verrot gescholden toen hij wat corners nam bij dat Willem 2 uitvak. Daar hoorst niks over.

Stuitend dastou dit serieus typst hier.
Jou binne een karikatuur ?n onderdeel van het probleem.
Kent skele juh.

Poetser

Citaat van: Bussum op september 07, 2025, 11:27:02
Waanzinnige Cambuur avond met de Vissers en Ferrah als hoogtepunt  |:)

2 dingen vielen mij wel op:

- Heel vreemd interview met Fred van Dijk en Matthias Nartey. Hij moest zich bijna verantwoorden waarom hij een transfer had verdiend. Erg ongepast bij een afscheid als je het mij vraagt. Wat mij betreft is het echt tijd voor 2 nieuwe presentatoren. Die van YouTube heeft zijn tijd ook wel gehad.
- En waarom geen aandacht voor de overleden Jan Jaap Kooistra? Speelde in ons kampioenselftal. Cambuur is hier normaal erg goed en attent mee.

Sowieso kappen met Fred van Dijk. Wat een ergenis. Voegt helemaal niks toe.

wiekie1969

Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 11:39:55
Stuitend dastou dit serieus typst hier.
Jou binne een karikatuur ?n onderdeel van het probleem.

Het wordt maar van 1 kant belicht. Daar gaat het mij om. Dat wegkijken getuigt van weinig fatsoen.  Maar dat jij dat niet snapt is niet mijn probleem.

Lore

Gewoon negeren mensen. Sommige mensen snappen het gewoon niet.

Dus: wat een prachtige pot voetbal h??

Stanley

Citaat van: Lore op september 07, 2025, 11:55:03
Gewoon negeren mensen. Sommige mensen snappen het gewoon niet.

Dus: wat een prachtige pot voetbal h??
Eens hoor! maar dit soort dingen mogen, ( moeten)  wel benoemd worden.

Yellow Army

Citaat van: Stanley op september 07, 2025, 11:19:31
Een paar stakkers op noord zetten Cambuur weer negatief op de kaart na zo,n mooie wedstrijd.

Triest idd. Ook lekker naar onze donkere jongens toe...
Area 58

Tanjajeah

Citaat van: Stanley op september 07, 2025, 11:19:31
Een paar stakkers op noord zetten Cambuur weer negatief op de kaart na zo,n mooie wedstrijd.

Ongelooflijk dat zoiets gebeurt, hoeveel hersencellen heb je dan?  Want je benadeelt alles en iedereen. Het zou zo maar kunnen (het is zelfs zeer waarschijnlijk) dat het er maar enkelen waren. Maar wat koppen de nieuwssites?


Willem II'er Bamba na racisme Cambuur-aanhang: 'Wij spelers zijn hier klaar mee'

Inferno-058

#209
Citaat van: wiekie1969 op september 07, 2025, 11:28:23
Stel die niet zo aan vent. Diemers werd helemaal  verrot gescholden toen hij wat corners nam bij dat Willem 2 uitvak. Daar hoorst niks over.
Ik vind racisme toch wel wat erger dan iemand uitschelden voor klootzak, sukkel o.i.d. Appels & peren