Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Bernardo op september 01, 2023, 21:52:40
Toch knap dat Ultee de verdediging na 8 maanden nog niet voor elkaar heeft gekregen. Wat een zooitje!!
en dat dat stadion ook nog niet af is ! oprotte met die ultee.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Die keeper pakt nog niet een bal. Matig hoor pffffff

Mike SCC

2 kansen 2 goals. Het is altijd raak achterin bij ons helaas.

sunderland

Citaat van: V-man op september 01, 2023, 21:51:42
Toch wel wat een blamage
wat een blamage, heb je gezien hoe slecht Helmond was..

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bernardo op september 01, 2023, 21:52:40
Toch knap dat Ultee de verdediging na 8 maanden nog niet voor elkaar heeft gekregen. Wat een zooitje!!
Ligt ook aan kwaliteit van spelers hoor. Centrum is helemaal niks.
Uithuilen maar..
Zat er wel aan te komen, we zijn net zo middelmaat als de meeste ploegen.

denistel

wat een afgang man lekker verdedigd oek weer

HansKazan

Citaat van: anderszchristian op september 01, 2023, 21:43:51
Comedy Capers. Nog geen duel gewonnen die Let, echt bedroevend

Heb er 5 geteld.

Unknown

Helmond uit. Oude tijden herleven. Heerlijk? Pff

Laat ons alsjeblieft niet net als zo veel clubs ?vast? komen te zitten in de KKD.
Volgende week kan alles weer anders zijn, maar voor nu zie ik het somber in.

Goed weekend verder iedereen

Eewal

Wij hebben zelf een vreselijke selectie. Heb je onze bank gezien vandaag?

wiekie1969

Suurten elftal ist. Waar is van Kaam vandaag. Godsamme wat een stelletje dooien juh.

okkele

jong utrecht doet het ook maar weer.
we staan op 2 punten van de koploper  |:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 01, 2023, 21:55:56
Ligt ook aan kwaliteit van spelers hoor. Centrum is helemaal niks.
Uithuilen maar..
Zat er wel aan te komen, we zijn net zo middelmaat als de meeste ploegen.

Niks aan toe te voegen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

En die trainer mut hier zo snel mogelijk weg. Geen enkele lijn in te ontdekken. Oek met de wissels niet.

AL

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 21:55:15
Die keeper pakt nog niet een bal. Matig hoor pffffff

Wat moet de keeper doen aan deze ballen?
Aub ontbindt het contract van Bergsma.
Wat een zacht eitje is dat zeg!

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 21:55:15
Die keeper pakt nog niet een bal. Matig hoor pffffff

Kabouter, ook weer 3 jaar aan vast gvd