Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Agy


Bankzitter

Het is geen elftal. Elf spelers die vreselijk hun best doen maar niet elkaar beter laten voetballen of elkaars zwakke plekken opvangen.
Geen enkel idee om de ruimtes op het veld te vinden en iemand vrij te spelen.

En achterin blijven ze al maandenlang dezelfde persoonlijke fouten maken.

Wedstijd is hervat , trouwens.Nog 7 minuten.... .

Poetser


D.H.Skolten

Citaat van: denistel op september 01, 2023, 21:56:02
wat een afgang man lekker verdedigd oek weer
Ach wat maakt het uit. Niemand verwacht dat we dit jaar iets gaan betekenen met zo'n Cambuur onwaardige selectie toch. Ook wel weer lekker zo'n jaar waarin niets hoeft, kan ik me er ook niet kwaad om maken. Ik had toch al niet het idee dat Cambuur zijn diepte punt had bereikt. Volgend jaar weer proberen er wat van te maken in een nieuw stadion.

Eewal

Citaat van: D.H.Skolten op september 01, 2023, 22:04:45
Ach wat maakt het uit. Niemand verwacht dat we dit jaar iets gaan betekenen met zo'n Cambuur onwaardige selectie toch. Ook wel weer lekker zo'n jaar waarin niets hoeft, kan ik me er ook niet kwaad om maken. Ik had toch al niet het idee dat Cambuur zijn diepte punt had bereikt. Volgend jaar weer proberen er wat van te maken in een nieuw stadion.
met een aantal prutsers die er ook komend seizoen bij zijn...

Dokkumer

 Nog 3 minuten tegen 10 man, Lieftink met kramp
De echte, dat lees je :devil

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2023, 22:03:22
Het is geen elftal. Elf spelers die vreselijk hun best doen maar niet elkaar beter laten voetballen of elkaars zwakke plekken opvangen.
Geen enkel idee om de ruimtes op het veld te vinden en iemand vrij te spelen.

En achterin blijven ze al maandenlang dezelfde persoonlijke fouten maken.

Wedstijd is hervat , trouwens.Nog 7 minuten.... .

Daar is een trainer voor toch om dat voor elkaar te krijgen.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2023, 22:03:22
Het is geen elftal. Elf spelers die vreselijk hun best doen maar niet elkaar beter laten voetballen of elkaars zwakke plekken opvangen.
Geen enkel idee om de ruimtes op het veld te vinden en iemand vrij te spelen.

En achterin blijven ze al maandenlang dezelfde persoonlijke fouten maken.

Wedstijd is hervat , trouwens.Nog 7 minuten.... .

Pijnlijke teksten voor een hoofdtrainer...

Tanjajeah

-Eerste helft wel inzet, maar dramatisch voetbal, geen enkel idee in te ontdekken
-2e helft gelijk 1-0 achter door zeer zwak verdedigen
-Weer dramatisch voetbal
-Vanaf minuut 60 ongeveer ging Cambuur met Uldiriks erbij voor het opportunisme, hoge ballen naar voren jassen
-Uiteindelijk toch de 1-1
-Blijven pompen
-Laatste fase 10 man voor de bal, lekker naief, 1 counter: 2-1 Helmond.

Conclusie: het was echt h??l slecht. Waar wordt op getraind? Wat is het idee? Hopen op versterkingen!

wiekie1969

Klap Henk de Jong ervoor en het is klaar hoor.

Poetser

Wat ik mij oprecht afvraag is waar op getraind wordt een hele week.

Beetje fit blijven?

D.H.Skolten

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2023, 22:00:12
Gestaakt toch?
Weet je nog Dokkie, jaren 90' Helmond uit in die kroeg waar ze de deur op slot deden en de luiken dicht zodat de politie ons niet kon vinden, met 2 van die grote zwarte honden? Leuke tijd.

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2023, 22:03:22
Het is geen elftal. Elf spelers die vreselijk hun best doen maar niet elkaar beter laten voetballen of elkaars zwakke plekken opvangen.
Geen enkel idee om de ruimtes op het veld te vinden en iemand vrij te spelen.

En achterin blijven ze al maandenlang dezelfde persoonlijke fouten maken.



Fantastisch stukje.  _O_

R058

Citaat van: Poetser op september 01, 2023, 22:13:53
Wat ik mij oprecht afvraag is waar op getraind wordt een hele week.

Beetje fit blijven?
Voor mii is dat ook niet terug te zien nee. Dat vind ik het pijnlijkste voor Ultee. Het enige patroon is inspelen naar de back en centrale verdediger inschuiven om hem dan toch maar terug te spelen naar de keeper.

Bernardo

Binnen paar weken staan we in het rechtterijtje.