Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Poetser op september 01, 2023, 22:13:53
Wat ik mij oprecht afvraag is waar op getraind wordt een hele week.

Beetje fit blijven?

ENERGIE!!

Bankzitter

Citaat van: Bernardo op september 01, 2023, 22:10:50
Pijnlijke teksten voor een hoofdtrainer...

Tja, je kunt er niet omheen. Er staat meer kwaliteit op het veld dan bij Helmond. Het is ook niet zo dat spelers niet hard werken. Het is het taktisch onvermogen om het overwicht in kansen om te zetten.

michello

Kan iemand mij uitleggen waarom Pichel een contract heeft gekregen? Die heeft alle ballen ingeleverd, loopt erbij als een kip zonder kop en vergeet die Kaars neer te halen.. :_schater

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 22:12:44
Klap Henk de Jong ervoor en het is klaar hoor.

De kans is groot dat het defensief dan een stuk beter staat. 8 tegengoals in 4 wedstrijden is ontzettend matig
In Henk en Sandor we trust

Josli

Ballen erin pompen en dan echt alle duels verliezen. Ik vind dat onbegrijpelijk. HS kan de wedstijd gewoon lachten op slot gooien. Juist dan moeten de ballen van de zijkant komen. Pijnlijke nederlaag hoor. Je moet wel heel erg liefhebber zijn om zo'n wedstrijd uit te kijken trouwens. Wat slecht van beide kanten zeg... We hebben ook geen enkele speler waar je  van op het puntje van je stoel gaat zitten als hij aan de bal komt.

Poetser

Henk, kom asjeblieft weer terug. Grijp in. Voor de Cambuur liefde.

R058

Citaat van: Josli op september 01, 2023, 22:19:25
Ballen erin pompen en dan echt alle duels verliezen. Ik vind dat onbegrijpelijk. HS kan de wedstijd gewoon lachten op slot gooien. Juist dan moeten de ballen van de zijkant komen. Pijnlijke nederlaag hoor. Je moet wel heel erg liefhebber zijn om zo'n wedstrijd uit te kijken trouwens. Wat slecht van beide kanten zeg... We hebben ook geen enkele speler waar je  van op het puntje van je stoel gaat zitten als hij aan de bal komt.
Een van de pijnlijkste dingen aan het eind vond ik die korte vrije trap. Hoe haal je het in je hoofd om dat te doen?

CambuurAmersfoort

En dan had je gewoon bovenaan kunnen staan vanavond.
Genante vertoning dit tegen nota bene Helmond.

Toch missen we breij ook wel echt op dat middenveld. Doe gooit er wel pit in. Dat had dit seizoen de aanvoerder moeten zijn.

Hopelijk komt er nog wat bij vanavond. Maar top 8 zou netjes zijn met dit materiaal.

Echt wat een onkunde van ultee elke week. Wat je nu toch ziet misgaan is toch gewoon te trainen. De basis is echt niet zo slecht maar het ziet er gewoon totaal niet uit. Geen team, geen beleving, geen resultaat.
Alsjeblieft laat Henk weer zorgen dat de sfeer terugkomt zoals 3 jaar terug. 1 team wat voor elkaar door het vuur gaat.

nee,wel?

Helaas daar was de onverwachte nederlaag waar ik vd week al aan refereerde :zucht

Bernardo

Citaat van: moodygrunn op september 01, 2023, 22:19:21
De kans is groot dat het defensief dan een stuk beter staat. 8 tegengoals in 4 wedstrijden is ontzettend matig

Weet ik wel zeker, vorig seizoen voor de winterstop stond het verdedigend wel redelijk/goed. Toen Ultee kwam, was dat helemaal verdwenen en kregen we veel meer goals tegen.

anderszchristian

Citaat van: moodygrunn op september 01, 2023, 22:19:21
De kans is groot dat het defensief dan een stuk beter staat. 8 tegengoals in 4 wedstrijden is ontzettend matig
Kan beter dat geld van Bangura gebruiken om Ultee uit te kopen.

Noordcambuur

Verlies je van Helmond waar praat je over ik zou me diep schamen.

Poetser

Citaat van: anderszchristian op september 01, 2023, 22:21:23
Kan beter dat geld van Bangura gebruiken om Ultee uit te kopen.

Ik wil wel meebetalen.

De Gast

Bevestiging voor iedereen wat we al wisten dit. Bestuur wil ook helemaal niet vooruit. Volgend jaar jaartje proefdraaien in de kkd met nieuwe stadion. Doelstelling play offs dit jaar, niet te moeilijk allemaal.

wiekie1969

Het wordt niet meer beter. Niet onder deze trainer. Dit ist.