Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Tom

Toch maar weer braaf kaarten gekocht voor het uitvak  :y

Vrees wel dat dit de maatstaf voor het hele seizoen gaat zijn. 

Inferno-058

Citaat van: Tom op augustus 18, 2023, 14:56:05
Toch maar weer braaf kaarten gekocht voor het uitvak  :y

Vrees wel dat dit de maatstaf voor het hele seizoen gaat zijn. 
Nou dat worden weinig awaydays dan voor mij...

papier

Ik stap in geen enkele bus omdat anderen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen.

nee,wel?

Zolang de bierbekers nog op het veld komen kunnen de autoriteiten hun daar mooi achter verschuilen en kunnen we fluiten naar vrij vervoer,wat ik zelf graag pretendeer boven verplichte combi regelingen gebaseerd op fundamentloze angst en argumenten.

Noordcambuur

Gewoon er heen gaan en niet laat vertrekken?. |:)

papier

Citaat van: nee,wel? op augustus 19, 2023, 07:33:48
Zolang de bierbekers nog op het veld komen kunnen de autoriteiten hun daar mooi achter verschuilen en kunnen we fluiten naar vrij vervoer,wat ik zelf graag pretendeer boven verplichte combi regelingen gebaseerd op fundamentloze angst en argumenten.

Ze doen maar. Ik zoek wel kaarten voor een thuisvak. Al las ik dat dat gisteren ook vreselijk lastig werd gemaakt.

wiekie1969


Eewal

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2023, 02:50:52
:clint als we winnen hewwe we 10 uut 4.
zozo, we hebben een wiskundige onder ons  :devil

Destroyer

Citaat van: nee,wel? op augustus 19, 2023, 07:33:48
Zolang de bierbekers nog op het veld komen kunnen de autoriteiten hun daar mooi achter verschuilen en kunnen we fluiten naar vrij vervoer,wat ik zelf graag pretendeer boven verplichte combi regelingen gebaseerd op fundamentloze angst en argumenten.

Ik snap dat gedoe gewoon niet. Of je nu met de bus gaat of de auto, beide keren kunnen bekers bier op het veld gegooid worden...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tanjajeah

#10
7 uit 3 is natuurlijk een prima start, maar het is misschien ook wel een beetje scorebordjournalistiek om te zeggen dat het top gaat. Want het zit bepaald niet tegen tot nu toe:

-Emmen maak je gelijk in de allerlaatste seconden van de wedstrijd
-Telstar 2 gemakkelijke strafschoppen, waarvan eentje zelfs onterecht. Rode kaart Telstar.
-Wedstrijd tegen een wel heel jonge versie van Jong Ajax die vol risico uitverdedigden.


Als je dat zo opnoemt dan is die 7 punten eigenlijk best wel een normaal resultaat.

Wat er goed is tot nu toe:

-100% strijd
-9 goals gemaakt
-3 goals uit spelhervattingen
-al 4 penalties v??r, Cambuur komt dus veelvuldig in het strafschopgebied van de tegenstander.

Wat er beter kan:

-Verdedigen, 6 tegengoals in 3 wedstrijden is teveel, goals vallen te makkelijk.
-Smit heeft dan al wel 3 keer gemaakt, maar geen van onze beide spitsen heeft al een veldgoal gemaakt. Net als vorig seizoen lijken ze dus moeilijk tot scoren te komen. Te vroeg om te zeggen of dat zorgwekkend is, maar het zou wel lekker zijn als spitsen niet alleen maar uit strafschoppen scoren.


Eigenlijk kun je na een wedstrijd of 10 pas echt zien waar je staat.





Noordcambuur

Helmond sport vanavond  tegen jong psv .
Opstelling net even bekeken?.

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2023, 19:56:51
Helmond sport vanavond  tegen jong psv .
Opstelling net even bekeken?.

Moeten we kunnen winnen. 2e divisie niveau.

nee,wel?

Citaat van: wiekie1969 op augustus 29, 2023, 09:20:53
Moeten we kunnen winnen. 2e divisie niveau.

bin het volledig met die eens  echter we blieve cambuur en kenne mar su weer tegen een onverwachte seperd aanlopen........... sun wedstriid zonder voldoende energie om maar met de woorden van een wieze man te spreken

anderszchristian