Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Of Kooistra om Uldrikis heen. Dan heb je meer snelheid in de diepte.
Wiebe is van origine een centrum spits toch?

Bankzitter

Probleem was niet ervaring of inzet of kwaliteit. Helmond Sport is een hele matige tegenstander.
Probleem was vinden van een vrije man. Daarvoor moet je een aantal ingestudeerde manieren van opbouw hebben, en automatismen wat je doet bij bij een interceptie of bij balverlies. Daar zie je niets van terug. En als het dan niet loopt dan verwacht je vanaf de bank aanwijzingen om die vrije man wel te kunnen vinden.

Ik zie geen spelidee. We zoeken vKaam , die probeert vrij te draaien en hoe dan verder lijkt niemand te weten in het veld.
En als we vKaam niet kunnen aanspelen dan gaat het hoog op Smit zonder te anticiperen op wat er na dat luchtduel moet gebeuren.
In de eerste wedstrijden kon dat nog met veel enthousiasme gecamoufleerd worden.

Uiteindelijk kon er niets beters worden bedacht dan zo'n 40 minuten casino voetbal met een 3-3-4, wat meestal wel punten oplevert tegen een mindere ploeg maar ook zo maar verkeerd kan gaan. Dat was echt een zwaktebod en pakte verkeerd uit. Helmond had verder ook nergens recht op maar we gaven ze zo wel een kans de punten te stelen.

Heel frustrerend want je had met een overwinning echt goed op koers gelegen.

Eewal

Citaat van: SCC op september 02, 2023, 13:03:31
Of Kooistra om Uldrikis heen. Dan heb je meer snelheid in de diepte.
Wiebe is van origine een centrum spits toch?
het is triest dat kooistra in potentie al de kar zou moeten trekken, soort van..

denistel

ik kan veel dingen niet echt begrijpen bijv waarom komt pichel er in die
we al tijden niet hebben gezien en blijft schaapman op de bank terwijl die
bijna de hele voorbereiding wel speelde.

en verder gaat het altijd over energie harder werken dan de tegenstander enz enz

jemoet gewoon beter voetballen dan de tegenstander daar gaat het om maar ja wie ben ik

AL

#364
Iedereen heeft het over de slechte verdediging(ok is nu op cruciale momenten ook niet best), maar het probleem zit veel meer op het middenveld en op de vleugels voorin.
Van Kaam speelt onthutsend zwak, de Jong compleet onzichtbaar en vd Water is een ramp. El Hilali komt nog vreselijk te kort voor op het middenveld.
We misten Breij enorm gisteren.

Gelukkig hebben we nu van Mullem op 6. Breij zal naar rechtsbuiten gaan verwacht ik(vd Water langere tijd eruit ivm blessure denk ik, maar vind ik sowieos weinig toevoegen).
Anders zou Ik een keuze maken tussen Kaam of De Jong op het middenveld en Breij altijd opstellen.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2023, 13:13:27
Probleem was niet ervaring of inzet of kwaliteit. Helmond Sport is een hele matige tegenstander.
Probleem was vinden van een vrije man. Daarvoor moet je een aantal ingestudeerde manieren van opbouw hebben, en automatismen wat je doet bij bij een interceptie of bij balverlies. Daar zie je niets van terug. En als het dan niet loopt dan verwacht je vanaf de bank aanwijzingen om die vrije man wel te kunnen vinden.

Ik zie geen spelidee. We zoeken vKaam , die probeert vrij te draaien en hoe dan verder lijkt niemand te weten in het veld.
En als we vKaam niet kunnen aanspelen dan gaat het hoog op Smit zonder te anticiperen op wat er na dat luchtduel moet gebeuren.
In de eerste wedstrijden kon dat nog met veel enthousiasme gecamoufleerd worden.

Uiteindelijk kon er niets beters worden bedacht dan zo'n 40 minuten casino voetbal met een 3-3-4, wat meestal wel punten oplevert tegen een mindere ploeg maar ook zo maar verkeerd kan gaan. Dat was echt een zwaktebod en pakte verkeerd uit. Helmond had verder ook nergens recht op maar we gaven ze zo wel een kans de punten te stelen.

Heel frustrerend want je had met een overwinning echt goed op koers gelegen.

Maulun er dus maar weer bij!

okkele

even bijkomen?
misschien lekker om je kop even leeg te maken.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

met het onvergetelijke cambuur - utrecht.
op 1:50:30

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.