Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond Sport - SC Cambuur [1-9-23]

Gestart door Inferno-058, augustus 17, 2023, 15:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Unknown op september 01, 2023, 21:56:36
Helmond uit. Oude tijden herleven. Heerlijk? Pff


Ja, wat een kutgevoel.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Eewal op september 01, 2023, 21:56:41
Wij hebben zelf een vreselijke selectie. Heb je onze bank gezien vandaag?
Net zo middelmaat als een echte KKD club. Back on earth

Noordcambuur

We komen zwaar tekort de eerste 3 wedstrijden veel geluk gehad maar nu verloren .

Verdedigend binne het zuurtjes?.

wiekie1969

Krijst 70 goals tegen dit seizoen met deze verdediging.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2023, 21:58:11
En die trainer mut hier zo snel mogelijk weg. Geen enkele lijn in te ontdekken. Oek met de wissels niet.
wie had je gebracht ipv uldrikis of bv kooistra?
er is ( nog ) niks op dit moment.
ultee ken de ballen zelf niet skoppe !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

punkman

Hebben we wel blessuretijd gehad of heb ik dat gemist?

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Poetser

In principe is in deze competitie iedereen gewoon even slecht en 8 ploegen nog slechter.

Wat een niveau man  :_schater

Josli

Ondanks dat ons centrum matig is, ligt voor mij het echte probleem op het middenveld. En dn komt daar ook nog een Pichel bij op een gegeven moment. Sorry hoor, maar dat is echt niet goed genoeg.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 01, 2023, 21:55:56
Ligt ook aan kwaliteit van spelers hoor. Centrum is helemaal niks.
Uithuilen maar..
Zat er wel aan te komen, we zijn net zo middelmaat als de meeste ploegen.
matige trainer erbij en dan krijg je dus dit. Zeer zwak centrum daar begint alles.

V-man

Citaat van: sunderland op september 01, 2023, 21:55:49
wat een blamage, heb je gezien hoe slecht Helmond was..
Ja gekeken en kreeg weer het KNVB beker gevoel. Te kak gezet worden door amateurs.

punkman

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2023, 22:00:12
Gestaakt toch?
Definitief of?
Kreeg ineens wedstrijd afgelopen op het scherm, en teletekst zegt er ook niks over.

sunderland

Citaat van: Poetser op september 01, 2023, 22:00:39
In principe is in deze competitie iedereen gewoon even slecht en 8 ploegen nog slechter.

Wat een niveau man  :_schater
dat klopt. Roda verliest ook, Emmen verliest

Dokkumer

We zijn weer begonnen. Was gestaakt vanwege een beker
7 minuten extra
De echte, dat lees je :devil

punkman