Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

En wederom was Jansen heel goed en heel slim
Zou hem echt willen houden.

legeips

Citaat van: sunderland op mei 19, 2019, 22:33:24
en dan Sloege harken inbrengen? Zegt genoeg over Kippersluis

Dan die je kippie te kort..
Hij is vaak genoeg belangrijk geweest voor het elftal.

Er waren een paar die er flink door zaten.
Maar goed het kwartje viel ondanks de arbitrale tegenslagen de juiste kant op. |:)

Collingwood

Genoten vandaag behalve van de scheids, die deed een poging Blom te overtreffen als irritantste scheidsrechter. Op naar woensdag, alles is nog mogelijk.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Noordcambuur op mei 19, 2019, 22:57:58
Wat een KUT scheids deze man wist niet wat hij deed.
Wat een klootzak.....

Of wist juist wel wat hij deed..
Hij was te arrogant om zijn eigen beslissing in twijfel te trekken, dus negeerde de mogelijkheid om de rode kaart objectief te beoordelen. Kortom zijn ego is belangrijker, dan het komen tot een objectieve beslissing.

Nu kijken wij door een blauw gele bril, maar dit soort Pipo's kunnen een wedstrijd helemaal kapot fluiten en daar is voetbal niet voor bedoeld.


sunderland

Citaat van: legeips op mei 19, 2019, 23:22:14
Dan die je kippie te kort..
Hij is vaak genoeg belangrijk geweest voor het elftal.

Er waren een paar die er flink door zaten.
Maar goed het kwartje viel ondanks de arbitrale tegenslagen de juiste kant op. |:)
kallon en Robertha verdienen een heel groot compliment. 2 e helft alles dichtgelopen en bleven maar gaan. Dat kan Kippersluis echt niet. Lijkt wel alsof hij constant tegen een berg omhoog loopt

sunderland

Eerste helft was het toch ook hands van de graafschap ? Overigens prima uitvak van hun. Hele weds gingen ze door.

Collingwood

Cambuur gaat in ieder geval in beroep tegen de rode kaart van Mbende zegt Hake bij OF.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op mei 19, 2019, 23:27:11
2 e helft alles dichtgelopen en bleven maar gaan. Dat kan Kippersluis echt niet. Lijkt wel alsof hij constant tegen een berg omhoog loopt
Klopt heel blij dat hij er niet in kwam
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

Wat een passie en soms ook goed voetbal opeens, sinds de play-offs zijn begonnen. Het is moeilijk voor te stellen dat dit hetzelfde team is dat we bijna het hele seizoen hebben zien ploeteren. Zit er dan toch veel meer potentie in deze spelers dan wij dachten?

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2019, 00:01:57
Cambuur gaat in ieder geval in beroep tegen de rode kaart van Mbende zegt Hake bij OF.

Tja, op basis van de beelden... hij laat zijn been hangen, maar schopt ook niet door. Je kan hem geven als je overtuigd bent dat 'ie dat express doet
.
Als je die jongen wat vaker ziet voetballen, dan wet je dat 'ie eigenlijk nooit gemene schoppen geeft, eigenlijk altijd vrij rustig en beheerst.
Wel lomp en onhandig en zo zie ik die actie ook. Echt niet bewust gedaan, dus geen rood.

666

Ben nog aan het bijkomen... ik zag mijn clubje weer terug, lang op gewacht.

Gevoel van trots en een gevoel van ongeloof als ik Manschot beslissingen zie nemen, wat een pedant ventje is dat.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tanjajeah

Citaat van: sunderland op mei 19, 2019, 23:28:47
Eerste helft was het toch ook hands van de graafschap ? Overigens prima uitvak van hun. Hele weds gingen ze door.

Tja, het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Ik vond het echt vreselijk en het heeft niks met sfeer te maken in mijn beleving. 90 minuten lang die trommel en hun eigen feest vieren. Sfeer is supportersgroepen die tegen elkaar op zingen. Sfeer is publiek dat reageert op en zingt over dingen die gebeuren in het veld. En ook gewoon even stil zijn, om vervolgens weer vol gas uit te halen Dit monotone tromgeroffel 90 minuten lang, met ingestudeerde stukjes en geklap en zonder te reageren op de wedstrijd, is voor mij geen sfeer. En nogmaals, het is of ze hun eigen feest vieren en helemaal niet op de wedstrijd letten. Mooiste voorbeeld was toen hun goal viel, heel typisch. Ze waren zo druk met zichzelf dat ze er pas na secondes achter kwamen; verrek we hebben gescoord, om toen pas te gaan juichen.

hobbes

Citaat van: 666 op mei 20, 2019, 08:23:48
Ben nog aan het bijkomen... ik zag mijn clubje weer terug, lang op gewacht.

Gevoel van trots en een gevoel van ongeloof als ik Manschot beslissingen zie nemen, wat een pedant ventje is dat.

Vooral het gemak waarbij twijfelachtige situaties van ons weggewuifd werden. Speler onderuit getrokken in strafschop gebied, niks aan de hand. Sliding, bal gespeeld, wuif wuif. En een minuut later speelt Schilder bal en krijgen zij een vrije trap op en gevaarlijke positie.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op mei 20, 2019, 08:31:52
Tja, het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Ik vond het echt vreselijk en het heeft niks met sfeer te maken in mijn beleving. 90 minuten lang die trommel en hun eigen feest vieren. Sfeer is supportersgroepen die tegen elkaar op zingen. Sfeer is publiek dat reageert op en zingt over dingen die gebeuren in het veld. En ook gewoon even stil zijn, om vervolgens weer vol gas uit te halen Dit monotone tromgeroffel 90 minuten lang, met ingestudeerde stukjes en geklap en zonder te reageren op de wedstrijd, is voor mij geen sfeer. En nogmaals, het is of ze hun eigen feest vieren en helemaal niet op de wedstrijd letten. Mooiste voorbeeld was toen hun goal viel, heel typisch. Ze waren zo druk met zichzelf dat ze er pas na secondes achter kwamen; verrek we hebben gescoord, om toen pas te gaan juichen.
zal er wel anders tegen aan kijken. Je kunt ook overal wat van vinden. Wb die goal, wij hadden eerst ook niet door dat ie zat op noord.

brambo3004