Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2019, 11:17:05
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
❌ SC #Cambuur heeft het schikkingsvoorstel van de KNVB om Emmanuel Mbende voor 2+1 wedstrijden te schorsen NIET geaccepteerd. De zaak komt vanavond voor de tuchtcommissie.

Twee + 1 jonge jonge.. wat gebeurt er nou eigenlijks. Niks. Wat een slappe hap daar bij de KNVB. Klotescheids en klote VAR. Die twee zouden ze moeten schorsen ipv de Mbende.

sunderland

Lachwekkend dit weer. Dat is ook het nadeel van de erediv. Dan hewwe constant weer die naaierij.

sunderland

Citaat van: De Gast op mei 20, 2019, 15:50:28
Twee + 1 jonge jonge.. wat gebeurt er nou eigenlijks. Niks. Wat een slappe hap daar bij de KNVB. Klotescheids en klote VAR. Die twee zouden ze moeten schorsen ipv de Mbende.
ze dekken elkaar !

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op mei 20, 2019, 15:11:40
Siemen Mulder geloof ik
nee geen mulder dat gaan we echt niet winnen.
Wat een kale kut scheids is dat.....draak van een kerel :R

denistel

Citaat van: Noordcambuur op mei 20, 2019, 17:08:53
nee geen mulder dat gaan we echt niet winnen.
Wat een kale kut scheids is dat.....draak van een kerel :R

ja die fluit dus wel slechter dan gister ken het bijna niet toch

Viper

Er staan inmiddels 300 supporters op papier voor de return. Inschrijven kan tot morgenmiddag 15.00 uur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op mei 20, 2019, 17:43:34
Er staan inmiddels 300 supporters op papier voor de return. Inschrijven kan tot morgenmiddag 15.00 uur.
500 in het uitvak?
Henk, held, bedankt

Lore

Geen enkele illusie dat de schorsing terug gedraaid gaat worden. Dan zal Schilder naar achteren gaan, maar wat doen wij op het middenveld? Aangezien Hake gisteren niet (heb ik dat ooit eerder ergens mee gemaakt?) heeft gewisseld heeft hij er zelf weinig vertrouwen in.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 20, 2019, 17:51:35
500 in het uitvak?
De Vijverberg is het voetbalstadion van De Graafschap en biedt plaats aan 12.600 toeschouwers. ... In het uitvak van De Graafschap kunnen 550 toeschouwers.

Bernardo

Citaat van: Lore op mei 20, 2019, 18:16:05
Geen enkele illusie dat de schorsing terug gedraaid gaat worden. Dan zal Schilder naar achteren gaan, maar wat doen wij op het middenveld? Aangezien Hake gisteren niet (heb ik dat ooit eerder ergens mee gemaakt?) heeft gewisseld heeft hij er zelf weinig vertrouwen in.

Beste optie lijkt mij, Ciganiks naar middenveld, Kippersluis op links

speculeter

Ben bang dat hij dan weer een beroep gaat doen op Boerlage.
Hij vind beginnen met Kallon én Kippersluis te aanvallend denk ik.

denistel

de storm van die lui die vast gaat komen opvangen en met kallon en roberta
op snelheid hun trage centrum bespelen.

Bernardo

Komt er vanavond nog duidelijkheid over Mbende?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Uitvak komt niet vol lijkt me, maximaal 350? zoiets

Graafschap had het ook niet vol leek het

Henk, held, bedankt

speculeter

Citaat van: Bernardo op mei 20, 2019, 20:58:08
Komt er vanavond nog duidelijkheid over Mbende?
vanavond uitspraak lijkt me.