Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: speculeter op mei 19, 2019, 21:00:50
Gelijkopgaande wedstrijd
Leuke pot.
Roberta doet het goed vind ik.
Robertha geweldig gespeeld.Wat een inzet 90 min lang.

speculeter

Ook ciganiks geschorst.
Kunnen we nog in beroep tegen rode kaart van Mbende?

justremco

Citaat van: speculeter op mei 19, 2019, 22:35:47
Ook ciganiks geschorst.
Kunnen we nog in beroep tegen rode kaart van Mbende?

Ciganiks had toch geen geel?

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ik wil nog wel even kwijt dat je je kapot mag schamen als je in je frustratie een meid van de beveiliging meent te moeten slaan.
flinke kerel met je vlaggetje en je scheve bek van de snuif.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Genoten!! Eindelijk weer eens. Sfeer top, strijdend Cambuur. 

speculeter

Citaat van: okkele op mei 19, 2019, 22:41:55
ik wil nog wel even kwijt dat je je kapot mag schamen als je in je frustratie een meid van de beveiliging meent te moeten slaan.
flinke kerel met je vlaggetje en je scheve bek van de snuif.
echt waar?

De Gast

Citaat van: sunderland op mei 19, 2019, 22:33:24
en dan Sloege harken inbrengen? Zegt genoeg over Kippersluis

Klopt. Van wisselen zijn we nog nooit beter geworden.

Sfeer. Beleving. Strijd. Jongens wat wil je nog meer. Ouderwets avondje Cambuur. Genoten. Geschreeuwd. Rood. Gemiste penalty. Een avond om te blijven herinneren. Trots!

okkele

Citaat van: EdsjeSCC op mei 19, 2019, 22:03:47
Geen moment ECHT in de problemen gekomen dus geen noodzaak om te wisselen. Prima beslissing
vind ik ook,de beleving bleef er goed in.
beetje zoeken naar hake dit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Wat een KUT scheids deze man wist niet wat hij deed.
Wat een klootzak.....

denistel

een Cambuur gezien dat met het hart speelde en dan zie je wat er kan gebeuren.
publiek er achter en met 11 tegen 11 hadden we een hele goede kans gehad om
te winnen.

speculeter

Even voor mijn duidelijkheid
Mbende so wie so geschorst
En ook ciganiks?

punkman

Citaat van: speculeter op mei 19, 2019, 23:06:28
Even voor mijn duidelijkheid
Mbende so wie so geschorst
En ook ciganiks?
nee, Ciganiks heeft geen geel gekregen, Steenvoorden kreeg geel.

V-man

Protest indienen! Volledig onterechte rode kaart. Vent van de Graafschap maakte eerst een overtreding. Waarom werd die 1e goal afgekeurd? Man die kopbal van Robertha (speelde prima) en steenvoorden had er ook wel in gemogen. Heb genoten van deze memorabele Cambuur avond!

AL

Scheids was een schande.
Alles maar dan ook alles tegen tegen gefloten.
Waarom kreeg Cambuur geen penal? Duidelijker hands in strafschopgebied is er bijna niet
Genoten van de strijd en passie.
Sfeer was mooi van beide kanten.
Dit is zoals voetbal moet zijn.