Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nacompetitie 2019

Gestart door speculeter, april 27, 2019, 10:30:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Veel plezier vanavond allemaal |:)

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op mei 19, 2019, 18:01:06
Veel plezier vanavond allemaal |:)
bedankt kerel jij ook hè. :thumbsup

speculeter


Bens

Mooie goal van Robin Maulun.

speculeter

Gelijkopgaande wedstrijd
Leuke pot.
Roberta doet het goed vind ik.

carlo de leeuw

Citaat van: speculeter op mei 19, 2019, 21:00:50
Gelijkopgaande wedstrijd
Leuke pot.
Roberta doet het goed vind ik.
dat wel maar alleen voor de keeper moet hij toch echt de 2-1 maken!

carlo de leeuw

Het zit Cambuur overigens niet echt mee met die scheidsrechters in de nacompetitie.....we spelen weer es tegen 12 man.

carlo de leeuw

oh ja en wat een keeper!!!!

legeips

Cambuur speelt knap..

Maar Hake kerel.. je mag een paar keer wisselen vent.. ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Nog drie wedstrijden en we spelen eredivisie
Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Citaat van: legeips op mei 19, 2019, 21:50:58
Cambuur speelt knap..

Maar Hake kerel.. je mag een paar keer wisselen vent.. ;(

Geen moment ECHT in de problemen gekomen dus geen noodzaak om te wisselen. Prima beslissing

michello

Sinds tijden genoten. Wat een heerlijke wedstrijd en ouderwetse sfeer.  Alles zat alleen tegen maar dankzij Moussie leven we nog en zijn we zelfs de morele winnaar.

Op naar woensdag  |:)


speculeter

Flapdrol die Manschot.
Had geen rood hoeven geven en ook geen penalty.
Geen Mbende woensdag
Zonde had meer in gezeten.

sunderland

Bedankt cambuur |:) had mijn kids en vrouw mee.Eindelijk konden ze het echte Cambuur eens zien. Vol passie en vuur op de tribune!

sunderland

Citaat van: legeips op mei 19, 2019, 21:50:58
Cambuur speelt knap..

Maar Hake kerel.. je mag een paar keer wisselen vent.. ;(
en dan Sloege harken inbrengen? Zegt genoeg over Kippersluis