Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

666

Citaat van: speculeter op november 21, 2015, 21:30:34
Wat druipt enthousiasme er weer af bij rosheuvel :zucht
En Dijks is sneller
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur Groningen

#196
Gelukkig staan W2 en Graafschap beide ook achter

En nu alleen de Graafschap nog...:-(

Destroyer

Tsja eigenlijk triest dat we zo moeten leven met de standen van de anderen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op november 21, 2015, 21:36:44
Tsja eigenlijk triest dat we zo moeten leven met de standen van de anderen
Eens, maar ja als het dan toch moet dan is het prettig dat je directe concurrenten ook weer verliezen (tenminste zoals het nu lijkt)

AL

Streek, Byrne en Narsingh prima pot.
Achterin op Peersman na te zwak.
Wie moet volgende week rechtsback en rechts centraal?

moodygrunn

In principe is een 5-1 bij ajax uit niet een gekke uitslag. Dat we hier in de afgelopen 2 jaar een beter resultaat hebben gehaald, mag misschien ook wel een wonder heten. Toen hadden we echter een ploeg met iets meer kwaliteit achterin en ervaring op het middenveld met o.a. Mo.
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Citaat van: speculeter op november 21, 2015, 21:22:47
Laat ik dan maar lekker positief blijven...
Vytas er weer bij volgende week en ook vd laan.
Ogbeche maakt er weer twee.
Lichtpunten vandaag....Byrne. ...Narsingh en vooral Streek.
:_schater


Bankzitter

Narsingh volgens de statistiek geen balverlies (plus een assist). Met Byrne, Bakker, Ogbeche, Monteirro erbij aardig wat spelers waarmee we de komende wedstijden de bal in de ploeg moeten kunnen houden en druk wat bij de defensie weghalen.

Dit was een veredelede oefenwedstrijd, geen risco gelopen met niet fitte spelers.

Als je naar de Jong luistert na de wedstrijd dan wordt het zoiets de komende weken:
Nienhuis
vd Streek Peersman, vd Laan(Heerings) Vytas
Bakker Overgoor Byrne
Narsingh Barto  Ogebeche

Narsingh / Ogebeche/ Byrne kan ook, dan zou je Monteiro of toch Streek op 10 krijgen.

SCC

Wat mij betreft Masek of Steblecki ipv Monteiro. Kapot geërgerd aan die jongen.

Willem II helaas op voorsprong, de Graafschap legio kansen,

DayDreamer

Citaat van: speculeter op november 21, 2015, 22:05:32
niet mee eens?

Nee  :O

Verwacht zeker voor de winterstop niks meer.

Zo naïef en willen blijven aanvallen tegen Ajax  :_schater met dit elftal, met deze verdediging.

Komende week maximaal een punt. Willem 2 voor tegen PSV op dit moment. Komt helemaal goed  :thumbsup

SCC


zeewolde

Citaat van: DayDreamer op november 21, 2015, 22:13:22
Nee  :O

Verwacht zeker voor de winterstop niks meer.

Zo naïef en willen blijven aanvallen tegen Ajax  :_schater met dit elftal, met deze verdediging.

Komende week maximaal een punt. Willem 2 voor tegen PSV op dit moment. Komt helemaal goed  :thumbsup
wat wil je doen met 4 fitte verdedigers? Tegengoals uit corners krijg je ook bij defensieve opstelling

Bill Shankly

Armoede troef.   Wordt volgende week lastig. 
Zullen er allemaal achter moeten gaan staan.

Goudvinger

Ik kan er niet treurig om zijn, dit lag toch in de lijn der verwachting? Geen nieuwe blessures opgelopen, geen schorsingen. Wat mij betreft dikke prima. Op naar volgende wedstrijd.