Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

CamLeeuw

Zo voorspelbaar dit. Ik had al eerder gevraagd of we deze wedstrijd schriftelijk hadden kunnen afdoen. 5-1 inmiddels.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

De Gast

Volgens de commentator zij we een naief spelend ploegje.. is Sandor dan voor niets vertrokken??

Collingwood

Citaat van: De Gast op november 21, 2015, 21:08:57
Volgens de commentator zij we een naief spelend ploegje.. is Sandor dan voor niets vertrokken??

Als ze iets willen veranderen dan zal dat wel niet binnen een week lukken denk ik.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: De Gast op november 21, 2015, 21:08:57
Volgens de commentator zij we een naief spelend ploegje.. is Sandor dan voor niets vertrokken??

Weltrusten hoor, het Sipke effect is toch duidelijk zichtbaar  :zweep

Tanjajeah

Citaat van: De Gast op november 21, 2015, 21:08:57
Volgens de commentator zij we een naief spelend ploegje.. is Sandor dan voor niets vertrokken??

De verdediging die er nu staat is (met alle respect) middenmoot Jupiler League, daar kun je simpelweg niet beter van verwachten.

CamLeeuw

Citaat van: De Gast op november 21, 2015, 21:08:57
Volgens de commentator zij we een naief spelend ploegje.. is Sandor dan voor niets vertrokken??
Stelletje rukkers. Bah! :_spank
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

DayDreamer

Waarom geen handbalverdediging Henk, compleet voor lul vandaag. Lachertje van de eredivisie.
.

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op november 21, 2015, 21:14:10
Waarom geen handbalverdediging Henk, compleet voor lul vandaag. Lachertje van de eredivisie.
.

Ik geloof er niet in dat we dan minder tegen hadden gekregen. Drie tegengoals komen uit een corner, dan maakt het niet uit of je vier of tien verdedigers opstelt.
Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

En vooral nirt ene keer Berisha en Masek inbrengen...

Collingwood

Citaat van: Scc01 op november 21, 2015, 21:16:26
En vooral nirt ene keer Berisha en Masek inbrengen...

Kan de wissels tot nu toe wel begrijpen. Anderson kon echt niet en Peersman wordt terecht gespaard voor De Graafschap. Overigens komt Masek er nu in.
Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

Yep. Is ook zo. Wordt een lastig jaartje.
Maar dit krijg je in een paar weken ook niet goed.
Maar ik oordeel pas na volgende week.

speculeter

Laat ik dan maar lekker positief blijven...
Vytas er weer bij volgende week en ook vd laan.
Ogbeche maakt er weer twee.
Lichtpunten vandaag....Byrne. ...Narsingh en vooral Streek.

Collingwood

Citaat van: speculeter op november 21, 2015, 21:22:47
Laat ik dan maar lekker positief blijven...
Vytas er weer bij volgende week en ook vd laan.
Ogbeche maakt er weer twee.
Lichtpunten vandaag....Byrne. ...Narsingh en vooral Streek.

Ik sluit me bij je aan. Narsingh en Van de Streek inderdaad prima. En Vytas en Ogbeche er weer bij scheelt zeker een slok op een borrel.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde


speculeter

Wat druipt enthousiasme er weer af bij rosheuvel :zucht