Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

Destroyer

Weeer niks geleerd, na die 1-1 denken we dat we kunnen voetballen als ajax. Hou GVD nou de rem er op.  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: Collingwood op november 21, 2015, 20:34:40
Qua spel in balbezit valt het me niet eens tegen. Aardig positiespel, en we worden ook behoorlijk gevaarlijk. Maar hoe makkelijk we die goals weggeven... Dat stemt toch wat wanhopig. Het scheelt dat Vytas straks weer terug is, niet elke tegenstander Ajax is en we ons in de winterstop hopelijk kunnen versterken.

Precies, onze verdediging is zo armoedig dat het zware gevolgen heeft .

666

Citaat van: Collingwood op november 21, 2015, 20:34:40
Qua spel in balbezit valt het me niet eens tegen. Aardig positiespel, en we worden ook behoorlijk gevaarlijk. Maar hoe makkelijk we die goals weggeven... Dat stemt toch wat wanhopig. Het scheelt dat Vytas straks weer terug is, niet elke tegenstander Ajax is en we ons in de winterstop hopelijk kunnen versterken.
Dat vind ik in grote lijnen ook... Alleen ga je met deze verdediging ook op naar de Graafschap en dat stemt mij niet gerust. Niet een kans weggeven maar wel 4 om de oren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

mindra

#168
Dammers volgende week maar op bank. Peersman en heerings centraal en vytas op de back. Misschien van der laan voor anderson.

Bankzitter

Tja,probleem zit achterin, maar we spelen ook elke week met een geïmproviseerde defensie. Aan de bal zitten er leuke combinaties bij waarbij tegen een mindere ploeg aardig wat kansen kan creëren.


Collingwood

Citaat van: mindra op november 21, 2015, 20:39:17
Dammers volgende werk maar op bank. Peersman en heerings centraal en vytas op de back. Misschien van der laan voor anderson.

Dat zou wel uniek zijn, vier linksbenige verdedigers.
Kalmte alleen kan u redden.

mindra

Naja als er niks beters is moet je toch wat.

Cambuur Groningen

Als je die samenvatting zo ziet is het onbegrijpelijk dat het 4-1 staat. De gifbeker is dit jaar wel erg diep

AL

Met deze achterhoede degradeer je. Zo simpel is het gewoon.
Ik houd mijn hart vast volgende week, want die win je ook niet met die amateurs achterin.

666

Heeft Jack niet een paar vrienden bij City die kunnen verdedigen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Harry L.

Citaat van: 666 op november 21, 2015, 20:54:12
Heeft Jack niet een paar vrienden bij City die kunnen verdedigen.

Dan belandt je van de regen in de drup. Routinier moeten we hebben

Collingwood

Pfoe, die had hij kunnen geven. En dan was Peersman volgende week geschorst geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Harry L. op november 21, 2015, 20:55:18
Dan belandt je van de regen in de drup. Routinier moeten we hebben
Kunnen we volgens mij niet betalen..
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op november 21, 2015, 21:06:44
Pfoe, die had hij kunnen geven. En dan was Peersman volgende week geschorst geweest.
Dat legt Henk hem bij de wissel ook even uit lijkt het

zeewolde

Citaat van: Collingwood op november 21, 2015, 21:06:44
Pfoe, die had hij kunnen geven. En dan was Peersman volgende week geschorst geweest.
slimne wissel