Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Treb op december 24, 2014, 07:11:40
Ik hoop het. Is gewoon absolute noodzaak, want deze prestaties houden we niet jaren zo vol natuurlijk met deze begroting. We hebben geluk met een Excelsior en Dordrecht, maar volgend jaar waarschijnlijk weer NEC en Roda. Toch weer twee clubs met een hogere begroting. Aan het eind van de rit gaat de begroting uitmaken of je een blijvertje bent of niet.

Oftewel; zonder een nieuw stadion is het niet de vraag of, maar wanneer we degraderen.

Wat een onzin

Citaat van: Eewal op december 24, 2014, 18:40:54
ik woon niet rond het cambuurplein, ik heb dat gevoel niet zo. Cambuur is een unieke club, meer door de aard van de supporters dan de locatie van het stadion. Vind ik...

Ik woon al helemaal niet in de buurt van het stadion maar juist de huidige locatie is een dikke plus om te blijven gaan.

Citaat van: Dokkumer op december 25, 2014, 13:56:28
Parkeergelegenheid is niet eens het grootste probleem, meer de veiligheid. Waar het in Engeland in het algemeen prima mogelijk is om als supporter samen met supporters van de tegenpartij gebroederlijk richting stadion te lopen, is het hier de sport om zo veel mogelijk mensen die mogelijk niet van jouw club zijn zo hard mogelijk weg te rossen of te bekogelen.

En prima hoor als men knokken wil, doe dat dan alleen op afspraak en elders zodat de andersdenkenden er geen last van hebben.

Dat kan hier ook wel, zat keren dat ik zonder problemen in een thuisvak plaatsneem of andersom. Normaal doen. Als je je niet kan gedragen dan dien je gestraft te worden, dat geldt buiten het stadion dus ook in het stadion.

Treb


Cambuur123

Van degradatie is geen sprake zolang het team zo word gesteund door supporters zoals we nu doen. Als we in een nieuw stadion gaan spelen weet je niet of het ouderwetse blijft. Het draait erom dat ALS er een stadion komt op t WTC, dat het zo moet zijn zoals hoe WIJ het voor ons zien, samen komen we wel tot een goede vormgeving van het stadion.

Lore

Citaat van: Cambuur123 op december 26, 2014, 18:30:48
Van degradatie is geen sprake zolang het team zo word gesteund door supporters zoals we nu doen. Als we in een nieuw stadion gaan spelen weet je niet of het ouderwetse blijft. Het draait erom dat ALS er een stadion komt op t WTC, dat het zo moet zijn zoals hoe WIJ het voor ons zien, samen komen we wel tot een goede vormgeving van het stadion.

Uhhh? Dus als wij zorgen voor een goede sfeer dan degradeert Cambuur niet?

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 26, 2014, 19:15:40
Uhhh? Dus als wij zorgen voor een goede sfeer dan degradeert Cambuur niet?
Ja daarom zijn wij tussen 2003 en 2008 zo succesvol geweest.

Dokkumer

Citaat van: papier op december 26, 2014, 17:28:10
Dat kan hier ook wel, zat keren dat ik zonder problemen in een thuisvak plaatsneem of andersom. Normaal doen. Als je je niet kan gedragen dan dien je gestraft te worden, dat geldt buiten het stadion dus ook in het stadion.
Ik heb ook nooit problemen ondervonden, alleen is er altijd een kleine minderheid (van alle supportersgroepen) die niet tegen uitingen van andere clubs kan. Daarvan is een deel wat zich van straffen niks aantrekt.

John Hiatt

Citaat van: Treb op december 26, 2014, 18:07:50
Goed onderbouwd. Mijn complimenten.

Na 741 berichten moet je het toch doorhebben dat onderbouwing van berichten hier niet het sterkste onderdeel is....

Scc01

Het mooiste is nog dat iedeen altijd de mond vol heeft over anti combi's. Maar vervolgens wel het stadion op de oude plaats wil behouden. Dat weer op een dusdanige plaats staat dat er sowieso een buscombi wordt opgedragen ivm veiligheid. Tenminste daar ga ik even vanuit.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op december 26, 2014, 23:28:50
Het mooiste is nog dat iedeen altijd de mond vol heeft over anti combi's. Maar vervolgens wel het stadion op de oude plaats wil behouden. Dat weer op een dusdanige plaats staat dat er sowieso een buscombi wordt opgedragen ivm veiligheid. Tenminste daar ga ik even vanuit.

:zucht laatste 2 wedstrijden autocombi.

Treb

Citaat van: John Hiatt op december 26, 2014, 22:53:57
Na 741 berichten moet je het toch doorhebben dat onderbouwing van berichten hier niet het sterkste onderdeel is....

Van sommige mensen ja.. ik probeer altijd iets te onderbouwen.

"Wat een onzin."
"Flikker op."

Daar kan ik toch niets mee.

Dokkumer

Citaat van: Treb op december 26, 2014, 23:44:17
Van sommige mensen ja.. ik probeer altijd iets te onderbouwen.

"Wat een onzin."
"Flikker op."

Daar kan ik toch niets mee.
"Het is gewoon zo"
"Zeik niet zo"

En tot slot: "Ik heb een bron, die een bron van een bron heeft en die zegt dat/// "

Welterusten lieverds

Treb

Citaat van: Dokkumer op december 26, 2014, 23:54:47
"Het is gewoon zo"
"Zeik niet zo"

En tot slot: "Ik heb een bron, die een bron van een bron heeft en die zegt dat/// "

Welterusten lieverds

Haha ja.. weltrusten  :)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op december 26, 2014, 23:54:47
"Het is gewoon zo"
"Zeik niet zo"

En tot slot: "Ik heb een bron, die een bron van een bron heeft en die zegt dat/// "

Welterusten lieverds

Wat een onzin. Flikker op.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op december 26, 2014, 19:29:27
Ja daarom zijn wij tussen 2003 en 2008 zo succesvol geweest.

:_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Cambuur123 op december 26, 2014, 18:30:48
Van degradatie is geen sprake zolang het team zo word gesteund door supporters zoals we nu doen. Als we in een nieuw stadion gaan spelen weet je niet of het ouderwetse blijft. Het draait erom dat ALS er een stadion komt op t WTC, dat het zo moet zijn zoals hoe WIJ het voor ons zien, samen komen we wel tot een goede vormgeving van het stadion.
:_schater