Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Heb hem al drie keer eerder geplaatst.
Deze is mijn inziens perfect.

www.worldstadiums.com/stadium_pictures/europe/romania/ploiesti_oana.shtml
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

#2551
Citaat van: mescc op december 24, 2014, 15:08:44
http://nl.wikipedia.org/wiki/Deepdale

Zoiets zou fantastisch zijn! (in een iets kleinere versie dan..)

Helemaal mee eens:
- mooie dak- en lichtmastconstructie
- steile tribunes tot aan het veld met opgang in de tribunes zelf
- open hoeken

Het stadion van FC Utrecht mag wmb ook als blauwdruk dienen, alleen dan wel met de tribunes tot aan het veld
In Henk en Sandor we trust

Utekleitrokken

De ontwerpen/tekeningen liggen al klaar toch?

moodygrunn

Citaat van: Utekleitrokken op december 24, 2014, 17:16:49
De ontwerpen/tekeningen liggen al klaar toch?

Dan snap ik niet waarom Cambuur Culture nog een enquete uitgevoerd heeft. Het lijkt me dat ze de resultaten daarvan toch willen presenteren aan Ype Smid en consorten?
In Henk en Sandor we trust

Eewal

Citaat van: moodygrunn op december 24, 2014, 17:25:46
Dan snap ik niet waarom Cambuur Culture nog een enquete uitgevoerd heeft. Het lijkt me dat ze de resultaten daarvan toch willen presenteren aan Ype Smid en consorten?
jij denkt dat dat een verschil kan maken?

moodygrunn

Citaat van: Eewal op december 24, 2014, 17:29:41
jij denkt dat dat een verschil kan maken?

Nou, dat weet ik niet. Ik lees hier meerdere malen over de vertroebelde relatie tussen het bestuur van de club en het bestuur van CC. Of er iets mee gedaan wordt is dus maar de vraag. Maar het lijkt me handig om vooraf zo'n onderzoek te doen en niet als de plannen al vastliggen. Ik ben er in eerste instantie dus maar vanuit gegaan dat die plannen/tekeningen nog aangepast kunnen worden of nog gemaakt moeten worden.
Anders ben je ofwel een enquete voor joker aan het houden of je zoekt verwijtbaar gedrag van het bestuur van de club (niet luisteren naar supporters). Geen van beide lijkt me wenselijk voor beide partijen.

In Henk en Sandor we trust

scclwd

Citaat van: moodygrunn op december 24, 2014, 17:42:35
Nou, dat weet ik niet. Ik lees hier meerdere malen over de vertroebelde relatie tussen het bestuur van de club en het bestuur van CC. Of er iets mee gedaan wordt is dus maar de vraag. Maar het lijkt me handig om vooraf zo'n onderzoek te doen en niet als de plannen al vastliggen. Ik ben er in eerste instantie dus maar vanuit gegaan dat die plannen/tekeningen nog aangepast kunnen worden of nog gemaakt moeten worden.
Anders ben je ofwel een enquete voor joker aan het houden of je zoekt verwijtbaar gedrag van het bestuur van de club (niet luisteren naar supporters). Geen van beide lijkt me wenselijk voor beide partijen.

Plannen voor dat k****-wtc schijnen al klaar te liggen. Maw er is totaal niet geluisterd naar de mening van de supporters.

Eewal

Citaat van: scclwd op december 24, 2014, 17:52:42
Plannen voor dat k****-wtc schijnen al klaar te liggen. Maw er is totaal niet geluisterd naar de mening van de supporters.
de supporters hoeven het stadion ook niet te betalen..

brambo3004

Citaat van: Eewal op december 24, 2014, 17:55:04
de supporters hoeven het stadion ook niet te betalen..

Ik geloof dat de bedoeling van een stadion is dat supporters erin plaatsnemen. Of zullen er maar meteen een gigantische skybox van maken? Levert lekker veel centen op, nooit meer eerste divisie, dat soort teksten...ach zo'n identiteit behouden zit ook maar in de weg! :rodekaart

Eewal

Citaat van: brambo3004 op december 24, 2014, 18:11:24
Ik geloof dat de bedoeling van een stadion is dat supporters erin plaatsnemen. Of zullen er maar meteen een gigantische skybox van maken? Levert lekker veel centen op, nooit meer eerste divisie, dat soort teksten...ach zo'n identiteit behouden zit ook maar in de weg! :rodekaart
ja joh, jij denkt dat Cambuur een nieuw stadion wil om de sponsoren te plezieren en de supporters dwars te zitten of zo?

brambo3004

Citaat van: Eewal op december 24, 2014, 18:16:58
ja joh, jij denkt dat Cambuur een nieuw stadion wil om de sponsoren te plezieren en de supporters dwars te zitten of zo?

Ik denk dat ze vooral aan het verdienen van zoveel mogelijk geld denken.

Eewal

Citaat van: brambo3004 op december 24, 2014, 18:22:37
Ik denk dat ze vooral aan het verdienen van zoveel mogelijk geld denken.
dat mag ik hopen ja! Wat mij betreft mag alles uit de kast worden gehaald om NOOIT meer Jupiler league te hoeven spelen. Ik vond die jaren in de kelder namelijk verschrikkelijk!

brambo3004

Citaat van: Eewal op december 24, 2014, 18:32:25
dat mag ik hopen ja! Wat mij betreft mag alles uit de kast worden gehaald om NOOIT meer Jupiler league te hoeven spelen. Ik vond die jaren in de kelder namelijk verschrikkelijk!

Jij beseft ook dat met een nieuw stadion Cambuur nog altijd een club is met een beperkt afzetgebied en dat het dus allerminst zeker is dat we nooit meer naar de Jupiler League gaan? Roda en NEC zijn grotere clubs dan Cambuur. Ik vind af en toe Jupiler League niet meer dan logisch en ik hoop dat de identiteit van de club niet helemaal te grabbel wordt gegooid voor die paar centen meer.

Eewal

Citaat van: brambo3004 op december 24, 2014, 18:36:55
Jij beseft ook dat met een nieuw stadion Cambuur nog altijd een club is met een beperkt afzetgebied en dat het dus allerminst zeker is dat we nooit meer naar de Jupiler League gaan? Roda en NEC zijn grotere clubs dan Cambuur. Ik vind af en toe Jupiler League niet meer dan logisch en ik hoop dat de identiteit van de club niet helemaal te grabbel wordt gegooid voor die paar centen meer.
ik woon niet rond het cambuurplein, ik heb dat gevoel niet zo. Cambuur is een unieke club, meer door de aard van de supporters dan de locatie van het stadion. Vind ik...

Len Cantello

Citaat van: Eewal op december 24, 2014, 18:40:54
Cambuur is een unieke club, meer door de aard van de supporters dan de locatie van het stadion
Helemaal mee eens.
:thumbsup
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli