Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

TARGET

Huidige locatie is het beste voor de stad en SC Cambuur zelf.. een nieuw winkelcentrum met parkeergarage en een nieuw stadion probleem opgelost.!!

Eewal

Citaat van: TARGET op december 28, 2014, 12:38:11
Huidige locatie is het beste voor de stad en SC Cambuur zelf.. een nieuw winkelcentrum met parkeergarage en een nieuw stadion probleem opgelost.!!
tjee, dit is de oplossing! Dat hier niet eerder over is nagedacht!!

scclwd

Citaat van: Cor op december 28, 2014, 12:18:15
Ik geloof er helemaal niks van dat we op de huidige locatie blijven. Praatjes voor de bühne, ga er maar vanuit dat het WTC de enige locatie is waar het om gaat. Bron: niet belangrijk maar wel betrouwbaar

:( :R :R :R


scclwd

Citaat van: Cor op december 28, 2014, 12:18:15
Ik geloof er helemaal niks van dat we op de huidige locatie blijven. Praatjes voor de bühne, ga er maar vanuit dat het WTC de enige locatie is waar het om gaat. Bron: niet belangrijk maar wel betrouwbaar

Die Ype Smid heb ik het ook helemaal mee gehad. 'We gaan nog een keer goed goed naar de huidige locatie kijken'. Hou toch op. In de achterkamertjes is allang een besluit genomen. Ik hou niet van leugenaars.

Dokkumer

Citaat van: TARGET op december 28, 2014, 12:38:11
Huidige locatie is het beste voor de stad en SC Cambuur zelf.. een nieuw winkelcentrum met parkeergarage en een nieuw stadion probleem opgelost.!!
Nieuw winkelcentrum of winkelgebied? Vooral dat laatste kun je op je buik schrijven, dat wil politiek (lees ondernemend) Leeuwarden niet

Cambuur123

Zou prima zijn om als kantoorruimte oid gebruikt te worden met een paar winkels als action blokker xenos ah jumbo ofzo eronder, een beetje zoals het nu is maar dan wat grootschaliger. Verwacht idd niet dat er een  heel mooi nieuw winkelcentrum komt.

Cambuur123

Zorgen dat je een sponsor hebt die gebruik wil maken van de de ruimte die we straks in het stadion hebben, oh en trouwens het zal toch niet gebeuren dat er boven ons stadion straks net als bij andere clubs ineens een reclamenaam hangt? Cambuurstadion, ik hoef geen campina stadion om even een voorbeeld te noemen...

Eewal

Er zitten hier geen economen of politicologen op dit forum volgens mij. Het ene naar het andere mooie plan voor cambuurplein wordt hier neergekalkt zonder enig besef van in welke tijd we momenteel leven..

RotterdamLeeuwarden

Als de plannenmakers nou eens dit topic gingen lezen dan weten zij meteen wat de beste
Lokatie zou zijn en wat de wensen zijn.
Werkelijk alles is hier al gezegt volgens mij  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SCC-J

Citaat van: Eewal op december 28, 2014, 14:39:56
Er zitten hier geen economen of politicologen op dit forum volgens mij. Het ene naar het andere mooie plan voor cambuurplein wordt hier neergekalkt zonder enig besef van in welke tijd we momenteel leven..
daar hoor je toch zelf ook bij.

Eewal

Citaat van: SCC-J op december 28, 2014, 15:50:37
daar hoor je toch zelf ook bij.
klopt, ik laat het dan ook over aan de mensen die er verstand van hebben, en praat er minder 'met gevoel' over..

Marc S

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 28, 2014, 15:32:29
Als de plannenmakers nou eens dit topic gingen lezen dan weten zij meteen wat de beste
Lokatie zou zijn en wat de wensen zijn.
Werkelijk alles is hier al gezegt volgens mij  :thumbsup
[/quot dan denk ik dat we in leeuwarden een stuk of 3 stadions krijgen..

Utekleitrokken

Citaat van: Cambuur123 op december 28, 2014, 14:31:35
Zorgen dat je een sponsor hebt die gebruik wil maken van de de ruimte die we straks in het stadion hebben, oh en trouwens het zal toch niet gebeuren dat er boven ons stadion straks net als bij andere clubs ineens een reclamenaam hangt? Cambuurstadion, ik hoef geen campina stadion om even een voorbeeld te noemen...

Dat zouden ze nooit doen. Het is namelijk FrieslandCampina  :devil

drg

Citaat van: Utekleitrokken op december 28, 2014, 19:18:41
Dat zouden ze nooit doen. Het is namelijk FrieslandCampina  :devil

Dat past niet op de gevel. Of we zorgen er wel voor dat het er op niet op past  :X

papier

Citaat van: Cor op december 28, 2014, 12:18:15
Ik geloof er helemaal niks van dat we op de huidige locatie blijven. Praatjes voor de bühne, ga er maar vanuit dat het WTC de enige locatie is waar het om gaat. Bron: niet belangrijk maar wel betrouwbaar

Daar ben bang voor. Mocht het een feit zijn dan zegt dit genoeg over het belang van het onderwerp.

Citaat van: Eewal op december 28, 2014, 17:12:12
klopt, ik laat het dan ook over aan de mensen die er verstand van hebben, en praat er minder 'met gevoel' over..

En daarmee mis je toch een belangrijk punt denk ik. Een voetbalclub is is natuurlijk niet een doorsnee bedrijf, naar mijn mening is het "product" wat men levert vooral iets waarmee men op gevoel inspeelt. Voetbal kun je ook dertig kilometer zuidwaarts zien maar dat is toch een hele andere bedoening dan in Leeuwarden.

Op de huidige locatie heerst een gevoel wat mij erg aanspreekt. Op een nieuwe locatie is niet uitgesloten dat dit gevoel er ook is, maar is ook zeker niet uitgesloten dat dit gevoel verloren gaat. Dat is een risico die ik niet zou willen nemen.