Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Len Cantello

#1
Algemeen / Re: Nieuwe kledingsponsor
juli 07, 2023, 14:28:54
Witte strepen. Wie verzint zoiets. Meest lelijke (gele) SCC shirt ooit. Om over de sokken nog maar te zwijgen.  ;(
#2
 :0= WEGWEZEN ULTEE!!!
#3
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 19, 2020, 11:40:03
Citaat van: mario op november 19, 2020, 11:37:55
Ook wel weer bizar hoe heea in de pers is gekomen. Gisteren zouden alle raadsleden vertrouwelijk worden ingelicht maar de gemeentelijk online streamingdienst stond om 7 uur per ongeluk aan. LC pikte dit direct op....

Ja. En gooit het gelijk op internet zonder eerst eens te horen hoe de vork in de steel zit.... dat doen ze pas de volgende dag....
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 19, 2020, 11:38:54
Citaat van: Lore op november 19, 2020, 11:32:30
De LC kan je trouwens niet echt kwalijk nemen dat zij nieuws negatief brengen.

Het nieuws breng je zoals het is. Nieuws is nieuws, geen opruiend opinieverhaaltje. Laat ze allemaal de hik maar krijgen daar bij sensatiebeluste kut LC. Blij dat binnen nu en een aantal jaar alle kranten failliet zijn.
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 19, 2020, 11:30:15
Wijckerveste en de Friese Poort moeten maar even rap hun geschil bijleggen. En zich beseffen waar ze mee bezig zijn. En de LC moet eens ophouden zich als een onruststoker te gedragen i.p.v. een onafhankelijk medium. Zijn ze nou godverdomme helemaal van de pot gerukt?
#6
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
september 02, 2019, 12:30:11
Ik heb de site gehack't........  :devil

Laters  ;)
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 20, 2017, 17:05:20
Citaat van: Agy op maart 20, 2017, 16:41:11
Vanavond is een openbaar Politiek Podium.. kun je het alsnog inbrengen...  :devil

Alsof de politiek zich ook maar iets van inbreng zal aantrekken. Die gasten zitten er alleen maar voor zichzelf. Tijd voor een Cambuur Dictatuur.

Laters.
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 04, 2017, 20:24:24
Citaat van: Vakje 9 op januari 04, 2017, 19:56:32

KEES GEERTS
Goutum
Je hebt helemaal gelijk, Kees Er is idd maar ruimte voor 1 club En dat is SC Cambuur Voor de rest, een suggestief kutverhaal zonder enige inhoud Typisch dat de LC zo'n brief plaatst trouwens Stumpers
#9
Als Kruys echt is benaderd, hou ik mn hart vast. Ik dacht dat we verstandige dingen gingen doen. Als er zonodig iets nieuws voor de groep moet, dan bel je Grim, De Gier of Dijkie. Als 1 van die 3 niet lukt, mooi met Slot verder
#10
Overig Voetbal / Re: Ondergang dkv
oktober 15, 2016, 15:45:57
Citaat van: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:29:11
Het is hier in het topic stiller dan in ons stadion :thumbsup
Haha. Als je om aandacht verlegen zit beste jongen, loop dan vannacht om een uur of 1 ff in een dkv shirt over de Nieuwestad. Succes verzekerd.
#11
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 14:31:22
maar wie wil nu nog naar leeuwarden komen?
Voetbalwereld is zeer bijzonder. Neem maar aan dat de telefoon roodgloeiend staat bij Ype
#12
Slot. En als er nog wat centen over zijn De Gier maar halen
#13
HenryOut mission accomplished  :zweep
#14
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
oktober 15, 2016, 14:20:48
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 14:17:44
die bakker praat net su als ie voetbald zonder enige overtuiging
Heeft Bakker jou vroeger gepest, of zo?
#15
Selectie en Technische staf / Re: Rob Maas
oktober 15, 2016, 14:19:30
En eindelijk weer weg. Dit zag je vanaf 17 juni al aankomen. Next!