Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

mario

#5640
Citaat van: rvw op maart 18, 2017, 22:01:01
Is het compleet anders als al het andere wat er via sociaal media langs is gekomen?
Ja, ik heb nog niet iets gezien wat hierop leek. De verwachting is dat het spoedig gepresenteerd wordt.
Ik kan er nog niet verder op ingaan, maar was echt zeer onder de indruk. Naar mijn mening is er goed naar de supporters geluisterd.

666

Citaat van: mario op maart 18, 2017, 23:08:47
Ja, ik heb nog niet iets gezien wat hierop leek. De verwachting is dat het spoedig gepresenteerd wordt.
Ik kan er nog niet verder op ingaan, maar was echt zeer onder de indruk. Naar mijn mening is er goed naar de supporters geluisterd.
Wel wat geheimzinnig zo  :rodekaart
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

Citaat van: mario op maart 18, 2017, 23:08:47
Ja, ik heb nog niet iets gezien wat hierop leek. De verwachting is dat het spoedig gepresenteerd wordt.
Ik kan er nog niet verder op ingaan, maar was echt zeer onder de indruk. Naar mijn mening is er goed naar de supporters geluisterd.
Kan me niet voorstellen dat dit compleet anders is dan hetgene wat de meeste mensen hebben gezien via internet?
Waarom zou het compleet anders zijn.
Vindt dat je dan meer moet vertellen

Yellow Army

Pics or it didn't happen  :zweep
Area 58

mario

Citaat van: Zuid1991 op maart 19, 2017, 08:08:49
Kan me niet voorstellen dat dit compleet anders is dan hetgene wat de meeste mensen hebben gezien via internet?
Waarom zou het compleet anders zijn.
Vindt dat je dan meer moet vertellen
Vind ik eigenlijk ook wel. Maar soms wordt je van iets dat je ziet of meemaakt zo enthousiast dat je het wil  :0=. Maar helaas  :X.

michello

Citaat van: mario op maart 19, 2017, 09:13:17
Vind ik eigenlijk ook wel. Maar soms wordt je van iets dat je ziet of meemaakt zo enthousiast dat je het wil  :0=. Maar helaas  :X.

Wijkt amper af dan die we al gezien hebben hoor. Het is alleen uitgebreider uitgewerkt.
De dag dat dit gepubliceerd/gepresenteerd gaat worden komt steeds dichterbij   |:)

polderrob

dom misschien, maar waar kan ik die "nieuwe' plannen bewonderen?

JurjenS7

Citaat van: polderrob op maart 19, 2017, 11:38:17
dom misschien, maar waar kan ik die "nieuwe' plannen bewonderen?
In de geheime cambuur online ruimte

jimny

Morgen is het 20 maart en het Cambuurstadion staat niet op de agenda van de raadsvergaering gemeente Leeuwarden, dus nog maar even wachten

Galdiano

Citaat van: jimny op maart 19, 2017, 11:53:12
Morgen is het 20 maart en het Cambuurstadion staat niet op de agenda van de raadsvergaering gemeente Leeuwarden, dus nog maar even wachten

Ik zat het net te bekijken.
één groot luchtkasteel.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Agy

Vanavond is een openbaar Politiek Podium.. kun je het alsnog inbrengen...  :devil

Len Cantello

Citaat van: Agy op maart 20, 2017, 16:41:11
Vanavond is een openbaar Politiek Podium.. kun je het alsnog inbrengen...  :devil

Alsof de politiek zich ook maar iets van inbreng zal aantrekken. Die gasten zitten er alleen maar voor zichzelf. Tijd voor een Cambuur Dictatuur.

Laters.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Oosttribune

Als het goed is vandaag college besluit, vanmorgen vergadering van burgemeester en wethouders.

richard

Citaat van: Oosttribune op maart 21, 2017, 11:54:20
Als het goed is vandaag college besluit, vanmorgen vergadering van burgemeester en wethouders.

Waarschijnlijk weer uitstel door B&W

vialli

Citaat van: richard op maart 21, 2017, 12:14:49
Waarschijnlijk weer uitstel door B&W

Het is pappen en nathouden  :O :O :O