Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Het einde is in zicht. Komt goed, rustig blijven.

PePe

Volgens mij wordt er al jaren gepraat over het meerwerk. (alle aanvullende wensen worden mee genomen)  :_schater

zeewolde

Citaat van: Galdiano op maart 30, 2017, 09:09:23
Bijna alweer nieuwjaarsreceptie...  :zucht

Luchtkasteel!
benieuwd wat jij te melden hebt als alles rond is...

Agy

Citaat van: Galdiano op maart 30, 2017, 09:09:23
Bijna alweer nieuwjaarsreceptie...  :zucht

Luchtkasteel!


Citaat van: DK op maart 30, 2017, 11:25:38
ik hoor de laatste 5 jaar alleen maar hardnekkige geruchten, waarna het vervolgens maanden stil blijft... kortom, luchtkasteel inderdaad...


Citaat van: nannenijpscc op maart 30, 2017, 11:43:45
Duurt maar en duurt maar, weinig vertrouwen..


Haha  :0= STELLETJE KLEINE KIENDERS.. 

Bankzitter

In ieder geval positief dat vd Belt wel al teruggehaald is als chef nieuw stadion en heeft razendrap vd Vegt en zijn erfenis heeft kunnen opruimen in de tussentijd.

John Hiatt

Vanavond opnieuw gehoord dat de definitieve beslissing aanstaande is.

Zuid1991


zeewolde

Citaat van: John Hiatt op maart 30, 2017, 21:30:33
Vanavond opnieuw gehoord dat de definitieve beslissing aanstaande is.
enig idee wat voor tijdsbestek?
Ik las hier iets dat de LC er zaterdag een stuk over schrijft (maar dat kan ook met de datum te maken hebben)

En ligt het aan de politiek ( gemeenteraad) waar we nog op wachten?

John Hiatt

Citaat van: zeewolde op maart 30, 2017, 22:00:14
enig idee wat voor tijdsbestek?
Ik las hier iets dat de LC er zaterdag een stuk over schrijft (maar dat kan ook met de datum te maken hebben)

En ligt het aan de politiek ( gemeenteraad) waar we nog op wachten?

Of de LC zaterdag iets heeft, weet ik niet. 1 april? Persoonlijk denk ik dat het nog een kwestie is van een paar weken. De partij waar ik vanavond mee sprak heeft veel belang bij snelle duidelijkheid. Als mijn info klopt, zijn alle partijen het eens over de WTC deal. Dat moet eerst geformaliseerd worden, dan komt de rest zeer snel. Ik snap dat het een beetje cryptisch klinkt, maar duidelijker kan niet.

mario

Citaat van: John Hiatt op maart 30, 2017, 22:15:45
Of de LC zaterdag iets heeft, weet ik niet. 1 april? Persoonlijk denk ik dat het nog een kwestie is van een paar weken. De partij waar ik vanavond mee sprak heeft veel belang bij snelle duidelijkheid. Als mijn info klopt, zijn alle partijen het eens over de WTC deal. Dat moet eerst geformaliseerd worden, dan komt de rest zeer snel. Ik snap dat het een beetje cryptisch klinkt, maar duidelijker kan niet.
Is ook mijn info.

Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op maart 30, 2017, 22:15:45
Of de LC zaterdag iets heeft, weet ik niet. 1 april? Persoonlijk denk ik dat het nog een kwestie is van een paar weken. De partij waar ik vanavond mee sprak heeft veel belang bij snelle duidelijkheid. Als mijn info klopt, zijn alle partijen het eens over de WTC deal. Dat moet eerst geformaliseerd worden, dan komt de rest zeer snel. Ik snap dat het een beetje cryptisch klinkt, maar duidelijker kan niet.
Ik denk dat het nog wel een aanzienlijke periode in beslag gaat nemen voordat de eerste paal wordt geslagen.
Als de plannen definitief zijn kunnen de omwonenden nog de mogelijkheid van bezwaar tegen de bouw indienen. En reken er maar op dat dit gaat gebeuren.
Ik denk zelf dat er niet binnen een tijdsbestek van 1,5 jaar gebouwd gaat worden.

denistel

ik oek niet vlampiep dit is wel sun moeilijk verhaal

058-4life

#5682
Red Bull wil een club in een lagere divisie in NL overnemen en de naam aan het stadion verbinden. Ik weet niet hoor maar bied dit uitkomst?

SC Red Bull Leeuwarden/Red Bull Cambuur/RB Leeuwarden - spelend in de Red Bull Arena...? Stadion zal er wel sneller komen dan geloof ik!

Tja wat mut je er van seggu... Ik ben niet voor maar ook niet tegen.

Collingwood

Red Bull wil dan alles in handen krijgen, inclusief de naam van de club en dat soort zaken. Ik hoop niet dat Cambuur daar aan meewerkt. Nog even los van of zoiets überhaupt wenselijk is.
Kalmte alleen kan u redden.

058-4life

Precies, dat is dan ook het punt waar ik mee zit. Clubkleuren moet je niet aankomen, naam voor een stadion vind ik dan al minder van belang. Als je kijkt naar Leipzig is het natuurlijk wel ontzettend mooi als je alles zo uitbouwt en je nooit zorgen hoeft te maken om de centjes. Zit je in ieder geval niet meer te klooien in een nacompetitie en altijd maar degraderen en vervolgens onderin bungelen in de Eredivisie.

Ik neig er ook naar om tegen te stemmen hoor begrijp me niet verkeerd maar toch ergens 'hunker' je ook weleens naar echt succes.