Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 19:16:15
Ik zeg doen!

Red bull heeft zich overal bewezen en het is een stabiele sponsor die Cambuur en de stad Leeuwarden veel kan brengen.
Ik snap de tegenstand van de mensen niet want waar waren de protesten toen cambuur in het groen wit ging spelen, of na de naam verandering naar cambuur- leeuwarden in het rood wit speelde. Om maar te zwijgen over het kunstgras waar totaal niet tegen werd geageerd. Het publiek in leeuwarden moet eens groter gaan denken als je een stabiele club in de eredivisie wil worden. Op de huidige manier gaat het niet lukken want het draagvlak in de provincie is te klein.
Jij spoort echt niet

Yellow Army

Dit is exact wat er mis is in het moderne voetbal. Je identiteit en geschiedenis verkopen voor een paar rottige kutcenten.

Ik wil een biertje kunnen drinken op de tribune en geen red bull zoals in Leipzig.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 19:52:33
In het groen wit werd er een kampioenschap behaald. En sportief succes is toch de doelstelling van een voetbalclub of doen we mee voor spek en bonen. En amf is een loze kreet die zo achterhaald is. Ben wel benieuwd wie van de genen die nu hier keihard zeggen dat ze niet meer komen als het rb wordt ook daadwerkelijk wegblijven. Nogmaals als je als club iets wilt zal je groter moeten denken dan nu.

Dit moet een dkv-troll zijn, kan niet anders.
Area 58

Bolle

Red Bull? Never... :R

Maar euh: hoe liekt t? Wanneer gaat de 1e paal van de Camminghaburcht de grond in?

Lwd79

Citaat van: Yellow Army op april 03, 2017, 20:07:15
Dit is exact wat er mis is in het moderne voetbal. Je identiteit en geschiedenis verkopen voor een paar rottige kutcenten.

Ik wil een biertje kunnen drinken op de tribune en geen red bull zoals in Leipzig.

JA je hebt gelijk je kan beter in de kelder van het voetbal blijven spelen en je publiek 20 euro vragen voor een wedstrijdje tegen jong ajax of jong psv.
Das het verschil tussen mensen die voor het voetbal naar een stadion gaan en mensen die valse sentimenten willen koesteren.

Bernardo

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 20:17:20
JA je hebt gelijk je kan beter in de kelder van het voetbal blijven spelen en je publiek 20 euro vragen voor een wedstrijdje tegen jong ajax of jong psv.
Das het verschil tussen mensen die voor het voetbal naar een stadion gaan en mensen die valse sentimenten willen koesteren.
Dan, ga je toch lekker naar DKV? Als je Ajax en PSV wil zien.

Bankzitter

Citaat van: moodygrunn op april 03, 2017, 19:25:57
Als het je om sportief succes te doen is, kun je misschien beter een andere club zoeken.

Juist, dit clubje is zo mooi door zijn karakter. Vooral de seizoenen dat we keurig 12e werden laten zien dat we visieloze clubs als Roda kunnen gaan passeren door even wat slimmer en dwarser te zijn. Daarbij altijd de heerlijke reacties van de fanatieke aanhang bij alle tegenslagen en successen ipv van de gelaten sfeer bij een "stabiele middenmoter". Laat ons maar lekker onszelf blijven.

|:)

Lwd79

Citaat van: Bankzitter op april 03, 2017, 20:30:02
Juist, dit clubje is zo mooi door zijn karakter. Vooral de seizoenen dat we keurig 12e werden laten zien dat we visieloze clubs als Roda kunnen gaan passeren door even wat slimmer en dwarser te zijn. Daarbij altijd de heerlijke reacties van de fanatieke aanhang bij alle tegenslagen en successen ipv van de gelaten sfeer bij een "stabiele middenmoter". Laat ons maar lekker onszelf blijven.

|:)

Tsja het is maar net waar je tevreden mee bent.
Persoonlijk zou ik graag zien dat een dergelijke sponsor hier zitting neemt om de club naar een hoger plan te tillen ipv weer 15 jaar in de kelder van het voetbal te moeten spelen.

Casuals-lwd

#5708
Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 20:39:27
Tsja het is maar net waar je tevreden mee bent.
Persoonlijk zou ik graag zien dat een dergelijke sponsor hier zitting neemt om de club naar een hoger plan te tillen ipv weer 15 jaar in de kelder van het voetbal te moeten spelen.
Strontboer, ga lekker naast abe liggen  :rodekaart

Lwd79

Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2017, 20:43:29
Strontboer, ga lekker naast abe liggen  :rodekaart

Goed verhaal jongen!

Geelblauwstiens

On topic.

Al enig zicht op kleine lichtpuntjes in onze plannen voor een nieuw stadion?

Casuals-lwd

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 20:44:36
Goed verhaal jongen!
Ja vond ik ook al, beter dan zo'n verhaal van iemand die Red Bull aan de sympathiekste club van Nederland wil koppelen.

Lwd79

Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2017, 20:55:31
Ja vond ik ook al, beter dan zo'n verhaal van iemand die Red Bull aan de sympathiekste club van Nederland wil koppelen.

Onderbouw dan eens waarom een grote sponsor zich niet aan cambuur mag verbinden?

Casuals-lwd

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 20:58:37
Onderbouw dan eens waarom een grote sponsor zich niet aan cambuur mag verbinden?
Omdat RB (in dit geval) het imago kapot maakt bij overname, maar dat is hierboven al duidelijk uitgelegd. Het geld mag zeker niet ten koste gaan van de clubcultuur en dat is wel waar RB op aast.

Lwd79

Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2017, 21:04:44
Omdat RB (in dit geval) het imago kapot maakt bij overname, maar dat is hierboven al duidelijk uitgelegd. Het geld mag zeker niet ten koste gaan van de clubcultuur en dat is wel waar RB op aast.

Zijn dit je eigen woorden of zijn ze gepikt uit eerdere reacties?

En als we het over club cultuur hebben. Waarom zingt het hele stadion behoudens enkelen dan het woanskip mee wat gezongen wordt door een zangeres die net zo lief in het dkv stadion staat te zingen. Het origineel is geschreven door Leeuwarders Johan Juckers en Wijlen Jos Hollander Van irish stew.
Als je niet met je tijd meegaat zal je net als het Nederlands elftal hopeloos falen!