Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 22:01:14
Ach dat logo is al meerdere keren veranderd en werd ook voor lief genomen. Wordt tijd voor een drastische verandering in Leeuwarden want het is in 53 jaar maar 3x gelukt om een paar seizoenen op het hoogste niveau te kunnen acteren.
wordt het een Monaco idee, dan zit jij er met nog een paar honderd man met een thermosfles koffie mee....

Lwd79

Citaat van: zeewolde op april 03, 2017, 22:45:27
wordt het een Monaco idee, dan zit jij er met nog een paar honderd man met een thermosfles koffie mee....

Ach in de tijd van de toppers katipana en vd weij zat er ook amper publiek naar was het wel gezellig en zaten  er er tenminste echte supporters die zich niet hoefden te onderscheiden door het dragen van stone island kleding of zoals nu stone thailand en konden uitwedstrijden op onze eigen manier worden bezocht zonder uitkaarten en een horde supporters coördinatoren.

SCC-J

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 22:41:17
Het zal lekker rustig worden in het stadion zonder al de sentimentele supporters die liever in de jl voetbal kijken. Maar dan ook niet komen als redbull Leeuwarden Europa ingaat he.
als je van rust houdt raad ik je een club dertig kilometer verderop aan. Spelen ook
eens in de zoveeltijd Europees.

Bankzitter

#5733
Kampioen JL, 12e Eredivisie, 12e Eredivisie, laatste Eredivisie, Halve finale Beker/Play Offs.

De laatste 5 seizoenen zijn verre van saai en 4 van de 5 goed tot zeer goed gepresteerd met de mogelijkheden die we hebben.
Als we beleidsmatig geen rare dingen doen (vd Vegt) dan spelen we elk seizoen ergens om en dat is beter dan anoniem in een competitie meehobbelen

brambo3004

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 20:17:20
JA je hebt gelijk je kan beter in de kelder van het voetbal blijven spelen en je publiek 20 euro vragen voor een wedstrijdje tegen jong ajax of jong psv.
Das het verschil tussen mensen die voor het voetbal naar een stadion gaan en mensen die valse sentimenten willen koesteren.

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 21:13:38
Als je niet met je tijd meegaat zal je net als het Nederlands elftal hopeloos falen!

De binding van de supporters met de clubkleuren, het stadion, alles wat de club Cambuur maakt tot wat-ie is, is niet alleen de clubidentiteit, maar ook het bestaansrecht van de club. Dat is geen vals sentiment. Dat zoveel mensen zo'n sterke binding voelen met een niet buitensporig succesvolle club laat juist zien hoeveel de clubidentiteit waard is.

Ik denk dat jij je juist schuldig maakt aan vals sentiment als je zegt dat alleen door een drastische maatregel (evt. Red Bull omarmen) "mee zou kunnen gaan met de tijd". Die drogreden is niet nieuw, want ik heb 'm regelmatig voorbij zien komen in de discussies omtrent het nieuwe stadion, maar het blijft een drogreden. Het is namelijk prima mogelijk om een geleidelijker vooruitgang te maken, alleen schijnen we nu op een keerpunt in de geschiedenis te staan. De nu-of-nooit-gedachte. Ik pas ervoor.



Lwd79

Citaat van: brambo3004 op april 04, 2017, 07:42:35
De binding van de supporters met de clubkleuren, het stadion, alles wat de club Cambuur maakt tot wat-ie is, is niet alleen de clubidentiteit, maar ook het bestaansrecht van de club. Dat is geen vals sentiment. Dat zoveel mensen zo'n sterke binding voelen met een niet buitensporig succesvolle club laat juist zien hoeveel de clubidentiteit waard is.

Ik denk dat jij je juist schuldig maakt aan vals sentiment als je zegt dat alleen door een drastische maatregel (evt. Red Bull omarmen) "mee zou kunnen gaan met de tijd". Die drogreden is niet nieuw, want ik heb 'm regelmatig voorbij zien komen in de discussies omtrent het nieuwe stadion, maar het blijft een drogreden. Het is namelijk prima mogelijk om een geleidelijker vooruitgang te maken, alleen schijnen we nu op een keerpunt in de geschiedenis te staan. De nu-of-nooit-gedachte. Ik pas ervoor.

Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening.
Het is Leeuwarders eigen om alles wat nieuw of anders is te wantrouwen. Wat heeft die identiteit ons tot nu toe gebracht dan? Een aantal bijna faillissementen een kunstgrasveld een onthoofde harde kern en nog steeds geen nieuw stadion. Echt om van onder de indruk te raken!
Ik zou zeggen weeg de voordelen tegen de nadelen af dan kom je tot de conclusie dat een dergelijke sponsor zowel cambuur als de stad Leeuwarden een gouden toekomst kan brengen.

Oosttribune

Vorig jaar had ik mijn hart vastgehouden voor een dergelijke ontwikkeling.

Nu geen seconde ongerust, discussie kan je stoppen!

Scc4-ever

Citaat van: Lwd79 op april 04, 2017, 10:11:07
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening.
Het is Leeuwarders eigen om alles wat nieuw of anders is te wantrouwen. Wat heeft die identiteit ons tot nu toe gebracht dan? Een aantal bijna faillissementen een kunstgrasveld een onthoofde harde kern en nog steeds geen nieuw stadion. Echt om van onder de indruk te raken!
Ik zou zeggen weeg de voordelen tegen de nadelen af dan kom je tot de conclusie dat een dergelijke sponsor zowel cambuur als de stad Leeuwarden een gouden toekomst kan brengen.
en dan t risico nemen dat de club zijn gehele identiteit verliest?. Naamswijziging tot Red Bull cambuur etc etc?. Nee danku vriendelijk de club moet zijn eigen identiteit houden hoor. 

nannenijpscc

Alsjeblieft geen Red Bull, om het stadion te financieren prima, maar niet de hele identiteit van onze club weggooien!

Scc4-ever

#5739
Citaat van: nannenijpscc op april 04, 2017, 10:38:55
Alsjeblieft geen Red Bull, om het stadion te financieren prima, maar niet de hele identiteit van onze club weggooien!
cambuur moet cambuur blijven inderdaad.  Grote sponsor is prima. Maar die sponsor moet niet de identiteit van de club overnemen.

Yellow Army

Citaat van: Lwd79 op april 04, 2017, 10:11:07
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening.
Het is Leeuwarders eigen om alles wat nieuw of anders is te wantrouwen. Wat heeft die identiteit ons tot nu toe gebracht dan? Een aantal bijna faillissementen een kunstgrasveld een onthoofde harde kern en nog steeds geen nieuw stadion. Echt om van onder de indruk te raken!
Ik zou zeggen weeg de voordelen tegen de nadelen af dan kom je tot de conclusie dat een dergelijke sponsor zowel cambuur als de stad Leeuwarden een gouden toekomst kan brengen.

Kampioenschap in 12/13
Hoogste klasseringen in de ere
3 seizoenen er achtereen
Positief imago doot onze supporters uit en thuis
Op een haar na de bekerfinale gehaald
En boven alles: bier op de tribune en geen vies energydrankje
Area 58

Scc4-ever

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2017, 11:06:35
Kampioenschap in 12/13
Hoogste klasseringen in de ere
3 seizoenen er achtereen
Positief imago doot onze supporters uit en thuis
Op een haar na de bekerfinale gehaald
En boven alles: bier op de tribune en geen vies energydrankje
conclussie gewoon op eigen kracht verder.  |:)

Agy

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 19:16:15
Ik zeg doen.....

Apart een account aangemaakt om je voorkeur voor deze zooi te promoten...  :_spank  :zucht

Marc S

Ik ben niet per definitie tegen een rijke eigenaar bij een club, maar Redbull heeft toch wel bewezen om maling te hebben aan iedere vorm van club geschiedenis. Zit ik niet op te wachten.

Agy

Citaat van: Marc S op april 04, 2017, 12:34:44
Ik ben niet per definitie tegen een rijke eigenaar bij een club, maar Redbull heeft toch wel bewezen om maling te hebben aan iedere vorm van club geschiedenis. Zit ik niet op te wachten.

Precies... als dit zou gebeuren dan houd de club Cambuur gewoon op te bestaan en ontstaat er een andere succesvollere. Dus snap niet zo goed waarom mensen die daar geen probleem mee hebben niet gewoon een seizoenkaart gaan kopen bij een andere, reeds bestaande, succesvolle club. Van mij mogen ze want ben ze liever kwijt dan rijk en het maakt me daarin niets uit of ze al 30 jaar bij de club komen of net een accountje hebben aangemaakt speciaal voor deze gelegenheid.