Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 20:58:37
Onderbouw dan eens waarom een grote sponsor zich niet aan cambuur mag verbinden?
verlies van de clubcultuur. In jouw visie zou je niet eens een probleem hebben met een fusie met dkv volgens mij.

rvw

Wanneer komt cambuur op de agenda van de gemeenteraad?

Bernardo

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 20:58:37
Onderbouw dan eens waarom een grote sponsor zich niet aan cambuur mag verbinden?

Als sponsor mogen ze best komen hoor. Alleen het probleem bij redbull is, ze willen stadion naam aanpassen, clubnaam aanpassen, shirts aanpassen etc. Moet je als club NOOIT willen.

Casuals-lwd

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 21:13:38
Zijn dit je eigen woorden of zijn ze gepikt uit eerdere reacties?

En als we het over club cultuur hebben. Waarom zingt het hele stadion behoudens enkelen dan het woanskip mee wat gezongen wordt door een zangeres die net zo lief in het dkv stadion staat te zingen. Het origineel is geschreven door Leeuwarders Johan Juckers en Wijlen Jos Hollander Van irish stew.
Als je niet met je tijd meegaat zal je net als het Nederlands elftal hopeloos falen!
Tja dat zo'n lied geschreven is door een niet voetbalfan. Cruijff speelde toch ook eens bij Feyenoord..maar de ajacieden willen een stadion naar hem vernoemen. Ik snap dat het voor dkvers lastig is te begrijpen wat nou eigenlijk cultuur is

Lwd79

Citaat van: Casuals-lwd op april 03, 2017, 21:36:13
Tja dat zo'n lied geschreven is door een niet voetbalfan. Cruijff speelde toch ook eens bij Feyenoord..maar de ajacieden willen een stadion naar hem vernoemen. Ik snap dat het voor dkvers lastig is te begrijpen wat nou eigenlijk cultuur is

We hebben het over cambuur.
Wat ajax en feyenoord doen moeten ze zelf weten. Een club als cambuur zou er alles aan moeten doen om een dergelijke sponsor aan zich te binden. Maar goed die discussie is hier niet te voeren omdat men liever against moderen football is. Voor wat dat waard is..

moodygrunn

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 21:44:24
We hebben het over cambuur.
Wat ajax en feyenoord doen moeten ze zelf weten. Een club als cambuur zou er alles aan moeten doen om een dergelijke sponsor aan zich te binden. Maar goed die discussie is hier niet te voeren omdat men liever against moderen football is. Voor wat dat waard is..

Volgens mij heb je niet helemaal in de gaten wat het inhoudt als RB zich met je club gaat bemoeien:
- Naam verdwijnt
- Wapen/logo verdwijnt
- Tenue verdwijnt
Oftewel, alles waaraan je Cambuur zou kunnen herkennen door de jaren heen verdwijnt. Het enige wat je ervoor terugkrijgt is (misschien) sportief succes. Is dat het allemaal waard?
Volgens mij is niemand hier tegen op een grote sponsor. Het probleem is alleen dat RB niet een gewone 'grote sponsor' is. Ze nemen je club over. Kijk dat fragment anders even wat ik hiervoor in het topic heb gepost. Gaat over de voorloper van RB Salzburg. Hetzelfde is in Leipzig gebeurd. Hetzelfde is in New York gebeurd....

In Henk en Sandor we trust

Lwd79

Citaat van: moodygrunn op april 03, 2017, 21:51:27
Volgens mij heb je niet helemaal in de gaten wat het inhoudt als RB zich met je club gaat bemoeien:
- Naam verdwijnt
- Wapen/logo verdwijnt
- Tenue verdwijnt
Oftewel, alles waaraan je Cambuur zou kunnen herkennen door de jaren heen verdwijnt. Het enige wat je ervoor terugkrijgt is (misschien) sportief succes. Is dat het allemaal waard?
Volgens mij is niemand hier tegen op een grote sponsor. Het probleem is alleen dat RB niet een gewone 'grote sponsor' is. Ze nemen je club over. Kijk dat fragment anders even wat ik hiervoor in het topic heb gepost. Gaat over de voorloper van RB Salzburg. Hetzelfde is in Leipzig gebeurd. Hetzelfde is in New York gebeurd....

Ach dat logo is al meerdere keren veranderd en werd ook voor lief genomen. Wordt tijd voor een drastische verandering in Leeuwarden want het is in 53 jaar maar 3x gelukt om een paar seizoenen op het hoogste niveau te kunnen acteren.

Yellow Army

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 21:44:24
We hebben het over cambuur.
Wat ajax en feyenoord doen moeten ze zelf weten. Een club als cambuur zou er alles aan moeten doen om een dergelijke sponsor aan zich te binden. Maar goed die discussie is hier niet te voeren omdat men liever against moderen football is. Voor wat dat waard is..

Wanneer RB hier de zaak overneemt dan is dat gewoon einde Cambuur. De club houdt simpelweg op te bestaan en gaat verder als RB. Jij bent bereid dat te accepteren omdat je persé eredivisievoetbal voetbal wilt zien en zo nu en dan Europees? Dan verschillen wij helaas van mening, ik blijf 100% liever tot in de oneindigheid in de juup en desnoods 2 divisie dan dat ik naar een gedrocht als RB zal gaan.

Een grote sponsor? Graag zelfs, maar geen eigenaar.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 22:01:14
Ach dat logo is al meerdere keren veranderd en werd ook voor lief genomen. Wordt tijd voor een drastische verandering in Leeuwarden want het is in 53 jaar maar 3x gelukt om een paar seizoenen op het hoogste niveau te kunnen acteren.

Als iemand bereid bent om al zijn principes, geschiedenis en imago hiervoor bij het grof vuil te zetten, zegt dat veel over een mens
Area 58

SCC-J

Ongelofelijk dat een aantal hier op het forum wel prima vinden als we red bull Leeuwarden zouden heten en daarbij het hert in ons wapen laten vervangen door een stier. Als je zo graag mooie resultaten wilt zien en je prioriteit ligt bij het winnen van titels ? Dan raad ik je aan om nooit meer een voet in ons stadion te zetten en je naar de Arena te begeven.

Lwd79

#5725
Citaat van: Yellow Army op april 03, 2017, 22:11:33
Wanneer RB hier de zaak overneemt dan is dat gewoon einde Cambuur. De club houdt simpelweg op te bestaan en gaat verder als RB. Jij bent bereid dat te accepteren omdat je persé eredivisievoetbal voetbal wilt zien en zo nu en dan Europees? Dan verschillen wij helaas van mening, ik blijf 100% liever tot in de oneindigheid in de juup en desnoods 2 divisie dan dat ik naar een gedrocht als RB zal gaan.

Een grote sponsor? Graag zelfs, maar geen eigenaar.

Ja gelukkig verschillen we van mening op dit vlak. Ik kies persoonlijk voor succes en niet voor een onopvallend bestaan in de krochten van het betaalde voetbal. Ik vind 280 euro voor een seizoenkaart nogal  veel om kut teams als jong PSV en achilles 29 te zien spelen maar das ook weer mijn persoonlijke mening. Op deze manier zal cambuur niet veel verder komen dan top jl en met enig fortuin een seizoen eredivisie eens in de 15 jaar. Daarom zou het een uitkomst zijn als een dergelijk sponsor als rb de boel overneemt.

moodygrunn

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 22:24:18
Ja gelukkig verschillen we van mening op dit vlak. Ik kies persoonlijk voor succes en niet voor een onopvallend bestaan in de krochten van het betaalde voetbal. Ik vind 280 euro voor een seizoenkaart nogal  veel om kut teams als jong PSV en achilles 29 te zien spelen maar das ook weer mijn persoonlijke mening. Op deze manier zal cambuur niet veel verder komen dan top jl en met enig fortuin een seizoen eredivisie eens in de 15 jaar. Daarom zou het een uitkomst zijn als een dergelijk sponsor als en de boel overneemt.

Hoe ben jij ooit bij Cambuur terecht gekomen?  :_schater
In Henk en Sandor we trust

SCC-J

Citaat van: moodygrunn op april 03, 2017, 22:28:30
Hoe ben jij ooit bij Cambuur terecht gekomen?  :_schater
Dat moet in de periode zijn geweest dat we even 5e stonden in de eredivisie of na de overwinning op Utrecht in de beker natuurlijk.

Bankzitter

We zijn een van de weinige gezonde clubs, zelfs de enige in de JL met genoeg groeipotentie. Een overname is helemaal niet nodig. Een nieuw stadion wel voor meer sponsorgelden, meer recettes. Dan kom je op termijn ongeveer uit op het niveau PEC, Heracles, Willem II en kun je clubs als Sparta, De Graafschap, Excelsior en GAE voorbij. Daarbij zijn clubs als N.A.C., den Haag en Roda stuurloze schepen waar het ook nog 's flink mis kan gaan. We staan er relatief best heel aardig voor in vergelijking met de concurrerende clubs.

Lwd79

Citaat van: SCC-J op april 03, 2017, 22:30:47
Dat moet in de periode zijn geweest dat we even 5e stonden in de eredivisie of na de overwinning op Utrecht in de beker natuurlijk.

Het zal lekker rustig worden in het stadion zonder al de sentimentele supporters die liever in de jl voetbal kijken. Maar dan ook niet komen als redbull Leeuwarden Europa ingaat he.