Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: 058-4life op april 03, 2017, 16:37:52
Red Bull wil een club in een lagere divisie in NL overnemen en de naam aan het stadion verbinden. Ik weet niet hoor maar bied dit uitkomst?

SC Red Bull Leeuwarden/Red Bull Cambuur/RB Leeuwarden - spelend in de Red Bull Arena...? Stadion zal er wel sneller komen dan geloof ik!

Tja wat mut je er van seggu... Ik ben niet voor maar ook niet tegen.
Red Bull Leeuwarden in een roodwit shirt met op de borst een logo met twee rode stieren, spelend in de Red Bull Arena. Sorry, maar dan ben ik pleite. Dan nog liever 20 jaar meehobbelen in de Jupiler League.

Dat de naam van het nieuwe stadion verkocht wordt zal me aan mijn reet roesten overigens.

Yellow Army

Citaat van: 058-4life op april 03, 2017, 16:37:52
Red Bull wil een club in een lagere divisie in NL overnemen en de naam aan het stadion verbinden. Ik weet niet hoor maar bied dit uitkomst?

SC Red Bull Leeuwarden/Red Bull Cambuur/RB Leeuwarden - spelend in de Red Bull Arena...? Stadion zal er wel sneller komen dan geloof ik!

Tja wat mut je er van seggu... Ik ben niet voor maar ook niet tegen.

Nooit en te nimmer
Area 58

speculeter

Echt niet....
En dan zulke toestanden als bv een Roda met 23 buitenlanders in je team.
Dat moet je nooit willen.
En kijkend naar onze cultuur zal het ook nooit gebeuren!

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op april 03, 2017, 16:52:10
Red Bull wil dan alles in handen krijgen, inclusief de naam van de club en dat soort zaken. Ik hoop niet dat Cambuur daar aan meewerkt. Nog even los van of zoiets überhaupt wenselijk is.
Fel tegenstander hier. Als je ziet hoe ze met hun vorige projecten omgegaan zijn biedt dat weinig vertrouwen. Zie bijvoorbeeld Austria Salzburg en Leipzig. Bij Austria werd de illusie gewekt dat alles hetzelfde zou blijven....tot de presentatie van het nieuwe tenue.

https://www.youtube.com/watch?v=h4pTnvy8uNg

In Henk en Sandor we trust

Bernardo


moodygrunn

Al ben ik wel benieuwd wat er gebeurt als er een Red Bull Roosendaal/Haarlem/Veendam/Apeldoorn komt. Daar staan toch al ongebruikte stadions....
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Never. Gewoon op eigen kracht naar een plek bij de beste 15 doorgroeien. Lijkt me ook meer iets voor een kleurloze club als Almere.

Lwd79

#5692
Ik zeg doen!

Red bull heeft zich overal bewezen en het is een stabiele sponsor die Cambuur en de stad Leeuwarden veel kan brengen.
Ik snap de tegenstand van de mensen niet want waar waren de protesten toen cambuur in het groen wit ging spelen, of na de naam verandering naar cambuur- leeuwarden in het rood wit speelde. Om maar te zwijgen over het kunstgras waar totaal niet tegen werd geageerd. Het publiek in leeuwarden moet eens groter gaan denken als je een stabiele club in de eredivisie wil worden. Op de huidige manier gaat het niet lukken want het draagvlak in de provincie is te klein.

Casual14

Wie voor is mag zichzelf afvragen of die de cultuur rondom het voetbal/Cambuur begrijpt...Verdiep in de term AMF. Je wordt onder andere ook de meest gehate club in Nederland.

moodygrunn

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 19:16:15
Ik zeg doen!

Red bull heeft zich overal bewezen en het is een stabiele sponsor die Cambuur en de stad Leeuwarden veel kan brengen.
Ik snap de tegenstand van de mensen niet want waar waren de protesten toen cambuur in het groen wit ging spelen, of na de naam verandering naar cambuur- leeuwarden in het rood wit speelde. Om maar te zwijgen over het kunstgras waar totaal niet tegen werd geageerd. Het publiek in leeuwarden moet eens groter gaan denken als je een stabiele club in de eredivisie wil worden. Op de huidige manier gaat het niet lukken want het draagvlak in de provincie is te klein.

Als het je om sportief succes te doen is, kun je misschien beter een andere club zoeken. Ajax speelt ieder jaar om het kampioenschap. Hartstikke leuk toch? Ik kijk liever naar Cambuur. Of ze nou in de jupiler league, tweede divisie of derde divisie voetballen.
Sterker nog, als het al Red Bull Leeuwarden zou worden haal ik nog eerder een seizoenkaart voor FC Groningen of H..veen dan dat ik een seizoenkaart voor RBL zou halen.
In Henk en Sandor we trust

Daddy T.

Zsm promoveren, nieuw stadion en net als Heracles en Zwolle de definitieve stap maken naar eredivisie. Daar hebben we geen redbull voor nodig. Redbull is de dood van je DNA, cultuur en beleving.

- achterland te klein? Nope, genoeg potentie om te groeien naar 10-12.000 man per wedstrijd in Eredivisie in nieuw stadion. Groot genoeg voor eredivisie.

- hunkeren naar echt succes? Zoals wat? We hebben net mooie beker wedstrijden gehad, mooi derby's en promotie afgelopen jaren. Alleen Europa in gaat dat nog overtreffen, maar daar hebben we Red Bull ook niet voor nodig.

In mei promoveren en de druk op nieuw stadion is weer maximaal opgevoerd, in 2020 in nieuw stadion en 2022 Europa in.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lwd79 op april 03, 2017, 19:16:15
Ik zeg doen!

Red bull heeft zich overal bewezen en het is een stabiele sponsor die Cambuur en de stad Leeuwarden veel kan brengen.
Ik snap de tegenstand van de mensen niet want waar waren de protesten toen cambuur in het groen wit ging spelen, of na de naam verandering naar cambuur- leeuwarden in het rood wit speelde. Om maar te zwijgen over het kunstgras waar totaal niet tegen werd geageerd. Het publiek in leeuwarden moet eens groter gaan denken als je een stabiele club in de eredivisie wil worden. Op de huidige manier gaat het niet lukken want het draagvlak in de provincie is te klein.

Nou dat vieze groen wit was van obf levensverzekeringen en dat rood witte tenue kwam door hoofdsponsor BFI.
En dat was allebei 2 keer helemaal niks.
Van de naam Cambuur blijf je af net zo als van ons Blauw Geel.
Een stadion naam zoals Red Bull Cambuur stadion is nog te doen, maar zoals meerderen hier omschreven is meestal de royale geldschieter ook ineens de bepaler. En zo help je de gehele club naar de verdommenis.
Garantie op succes geeft het allerminst.
Alleen je kunt er wel heerlijk van dromen, dat snap ik best...




Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Daddy T. op april 03, 2017, 19:36:25Daar hebben we geen redbull voor nodig.

Ik lust ook liever een Sonnema :y als die komen ben ik om... :_schater

Lwd79

In het groen wit werd er een kampioenschap behaald. En sportief succes is toch de doelstelling van een voetbalclub of doen we mee voor spek en bonen. En amf is een loze kreet die zo achterhaald is. Ben wel benieuwd wie van de genen die nu hier keihard zeggen dat ze niet meer komen als het rb wordt ook daadwerkelijk wegblijven. Nogmaals als je als club iets wilt zal je groter moeten denken dan nu.

Bernardo

Je kan er wel over praten maar het komt er toch niet. En maar goed ook.