Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

rvw

Kon niks terug vinden op de agenda van de gemeente

Geelblauwstiens

Opschieten! Als die lutz jacobi voet aan wal zet als nieuwe lijsttrekker van de PvdA dan weten we zeker dat die niks maar dan ook niks met Cambuur heeft. Volgens mij een Foppe-lover.....

Huzumer

Tussen (openbare) B&W-stukken van gisteren (21-3-2017) geen documenten over Cambuur. Dus behandeling in B&W van volgende week?

John Hiatt

Citaat van: Geelblauwstiens op maart 21, 2017, 21:25:21
Opschieten! Als die lutz jacobi voet aan wal zet als nieuwe lijsttrekker van de PvdA dan weten we zeker dat die niks maar dan ook niks met Cambuur heeft. Volgens mij een Foppe-lover.....

Ja, zeer zeker een vriendje van Foppe. En tot voor kort was ze voorzitter van de klachtencommissie van dkv.... En was ze daar erg vaak te vinden.

vialli

Citaat van: John Hiatt op maart 23, 2017, 21:07:04
Ja, zeer zeker een vriendje van Foppe. En tot voor kort was ze voorzitter van de klachtencommissie van dkv.... En was ze daar erg vaak te vinden.

En nam de bodes van de tweede kamer mee naar DKV :R :R

Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op maart 23, 2017, 21:07:04
Su lang se mar niet in un Gierrieders shirt loopt fien ik ut wel best.
En as su hier wethouwer wurd sil se foor de blauw gelen an ut werk mutte.
Die lui binne toch fan rubber dus buuge se alle kanten op.

speculeter

Het hardnekkige gerucht gaat dat er aanstaande zaterdag alles aangaande nieuwe stadion word gepubliceerd in de Lc.

moodygrunn

Citaat van: speculeter op maart 28, 2017, 14:00:55
Het hardnekkige gerucht gaat dat er aanstaande zaterdag alles aangaande nieuwe stadion word gepubliceerd in de Lc.

Waar moet ik dan aan denken? Tekeningen etc?
In Henk en Sandor we trust

yellow@ndblue

Toevallig 1 April,

Goed of slecht nieuws, wanneer komt Cambuur zelf naar buiten met nieuws zou dat niet vandaag of morgen zijn?

jimny

Gisteren is men bij Cambuur begonnen met het renoveren van het huidige stadion omdat men de grote ronde keien/ballen bij de hoofdingang heeft geverfd dus hoezo nieuwbouw

PePe

Citaat van: jimny op maart 29, 2017, 14:42:03
Gisteren is men bij Cambuur begonnen met het renoveren van het huidige stadion omdat men de grote ronde keien/ballen bij de hoofdingang heeft geverfd dus hoezo nieuwbouw

Dat zie je verkeerd, Cambuur krijgt misschien bezoek, ivm het nieuwe stadion. (netjes maken)

bok

zaterdag is open huizendag, dus kunnen gegadigden kijken en bieden op het stadion.

Galdiano

Bijna alweer nieuwjaarsreceptie...  :zucht

Luchtkasteel!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DK

ik hoor de laatste 5 jaar alleen maar hardnekkige geruchten, waarna het vervolgens maanden stil blijft... kortom, luchtkasteel inderdaad...

nannenijpscc

Duurt maar en duurt maar, weinig vertrouwen..