Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


Oosttribune

Zijn alle raadsleden al opgesloten in het stadion?  :zweep :zweep

John Hiatt

Als mijn info klopt dan neemt het college op 20 of 21 maart een definitieve beslissing en komt er heel snel daarna een persconferentie. Het lijkt er dus op dat het er toch gaat komen.

Oosttribune

Citaat van: John Hiatt op maart 08, 2017, 13:38:17
Als mijn info klopt dan neemt het college op 20 of 21 maart een definitieve beslissing en komt er heel snel daarna een persconferentie. Het lijkt er dus op dat het er toch gaat komen.

klopt, maandag 20 maart is er een besluitvormende raadsvergadering. Vandaag krijgen ze tekst en uitleg in het stadion.

John Hiatt

Citaat van: Oosttribune op maart 08, 2017, 13:53:08
klopt, maandag 20 maart is er een besluitvormende raadsvergadering. Vandaag krijgen ze tekst en uitleg in het stadion.

Ja maar dit gaat nog om een beslissing in het college. De raad zal in april of mei een besluit moeten nemen. Maar het college zal niet met een voorstel komen als ze niet zeker weten dat de raad instemt.

rvw

Weten ze nu al wat meer of moeten we afwachten tot?
???????

thankyou

op welke partij moeten we stemmen wat gunstig is voor het nieuwe stadion en op welke juist niet?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

SCC-J

Citaat van: thankyou op maart 13, 2017, 19:36:30
op welke partij moeten we stemmen wat gunstig is voor het nieuwe stadion en op welke juist niet?
Grapje neem ik aan?

Yellow Army

Citaat van: thankyou op maart 13, 2017, 19:36:30
op welke partij moeten we stemmen wat gunstig is voor het nieuwe stadion en op welke juist niet?

VVD: wij beloven een nieuw stadion, maar jullie krijgen het lekker niet
GroenLinks: er komt alleen een nieuw stadion als er echt gras in komt
D66: er komt een stadion alleen als het van Brussel mag
SP: dat stadion wordt van ons allemaal
PVV: er komt alleen een stadion wanneer het door Nederlanders wordt gebouwd
Partij vd Dieren: alleen een stadion als er koeien op het gras mogen grazen
SGP: als God het wil dan komt er een nieuw stadion
50Plus: er komt alleen een stadion als het rollatorvriendelijk wordt
Denk: een nieuw stadion is racistisch, dus nee

Kies zelf maar...
Area 58

Marc S

Citaat van: thankyou op maart 13, 2017, 19:36:30
op welke partij moeten we stemmen wat gunstig is voor het nieuwe stadion en op welke juist niet?

Landelijke politiek. Heeft geen betrekking op het Cambuur stadium

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op maart 13, 2017, 20:57:55
VVD: wij beloven een nieuw stadion, maar jullie krijgen het lekker niet
GroenLinks: er komt alleen een nieuw stadion als er echt gras in komt
D66: er komt een stadion alleen als het van Brussel mag
SP: dat stadion wordt van ons allemaal
PVV: er komt alleen een stadion wanneer het door Nederlanders wordt gebouwd
Partij vd Dieren: alleen een stadion als er koeien op het gras mogen grazen
SGP: als God het wil dan komt er een nieuw stadion
50Plus: er komt alleen een stadion als het rollatorvriendelijk wordt
Denk: een nieuw stadion is racistisch, dus nee

Kies zelf maar...
Groen Links dus :_schater

mario


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

mario

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 18, 2017, 19:14:48
Vertel
zeer onder de indruk van het ontwerp. Doet de club eer aan.
verwacht dat het design snel openbaar wordt gemaakt.

rvw

Is het compleet anders als al het andere wat er via sociaal media langs is gekomen?