Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rob Maas

Gestart door Tanjajeah, juni 17, 2016, 10:50:09

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ik hoop dat ie niet weer een droplul aanstelt met een cv als dat van henri.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

CamLeeuw

Hoe dan ook. Dit had ook niet nog langer moeten duren. Plek 14 is Cambuur onwaardig. Hopen dat er nu een ommekeer komt.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

whimpy

Trainer weg, TD weg....nu nog een paar slecht presterende spelers en kansenmissers weg en een paar bestuursleden en het lek is boven.


denistel

die bakker praat net su als ie voetbald zonder enige overtuiging

Len Cantello

En eindelijk weer weg. Dit zag je vanaf 17 juni al aankomen. Next!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 14:17:44
die bakker praat net su als ie voetbald zonder enige overtuiging
Heeft Bakker jou vroeger gepest, of zo?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ravnajuv

Als je met deze selectie zó weinig punten pakt, dan zal dat echt niet alleen aan de trainer liggen. Ik zou eerst eens een keeper gaan zoeken die geen punten kost, een spits zien te vinden die minder slecht is dan Barto en dan pas een trainer aanstellen. Pas dan mag je een trainer afrekenen op slechte prestaties
blau en wyt, foar altyd

Delamere

#939
Een betere spits dan Barto en een betere keeper dan Nienhuis. Hoe gemakkelijk kan het zijn?

Noordcambuur

Mooi Maas is weg maar de spelers moeten nu ook een spiegel voor hun kop houden 8P

PePe

Foeke Booij  _O_ :_schater _O_ :_schater :_schater _O_
NOOIT !!!

Vlampiep

Citaat van: PePe op oktober 15, 2016, 14:44:34
Foeke Booij  _O_ :_schater _O_ :_schater :_schater _O_
NOOIT !!!
Nou Vd Vegt fut is wurd dur een trainer aanstelt en geen omkoal.

CamLeeuw

Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

papier

Natuurlijk is Maas een vreemde vogel maar dit ontslag komt wel erg vroeg. De laatste wedstrijden thuis vond ik niet super, zijn riedeltjes "80% balbezit dit dat 100miljoen miljard kansen" kon ik me niet in vinden want die kansen zag ik maar zelden. Gisteren was Cambuur wel een ploeg die kansen kreeg als ik het twitter verslag mag geloven en een Bosschenaar die aangaf nog nooit zo onverdiend te hebben gewonnen. Dan is het raar dat Maas wordt ontslagen, want is er in mijn optiek verbetering zichtbaar.

Aan de andere kant heeft Henry vd Vegt te lang gezeten dus overall gezien is het gemiddeld genomen waarschijnlijk wel een prima beslissing.