Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rob Maas

Gestart door Tanjajeah, juni 17, 2016, 10:50:09

Vorige topic - Volgende topic


PePe

Dit doet me denken aan de periode Dick de Boer, mooi voetbal, geen goals.

Collingwood

Triest dat er alweer een trainer vertrekt.
Wel terecht natuurlijk, hopelijk wordt er een goede opvolger gevonden.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 11:18:20
Triest dat er alweer een trainer vertrekt.
Wel terecht natuurlijk, hopelijk wordt er een goede opvolger gevonden.

Het was onvermijdelijk.

okkele

Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 11:18:20

Wel terecht natuurlijk,

je spreekt jezelf tegen,je eigen mening mag je best hebben hoor.
vd vegt een schop onder zn reet is terecht en veel te laat natuurlijk maar maas is het slachtoffer van deze onkundige lul.
maas was gisteren het slachtoffer van 11 onkundige/onwilige klootzakken.
alsof er nu een man voor de groep gaat staan die duidelijk gaat maken dat je kansen moet benutten.

de verrotting is allang ingetreden en dat is begonnen bij het aanstellen van vd vegt door hoofdman YPE.

ik verwacht geen verbetering(in de groep dan,in prestaties heeft iedere nieuwe man een eitje.slechter dan het nu gaat kan gewoon niet,ik hoop dat ze mij bellen).
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

#921
Hebben de spelers Rob Maas laten vallen?
Alle spelers wisten uiteraard wel, als Cambuur had gewonnen, dat Maas dan niet was ontslagen.

Collingwood

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:31:55
je spreekt jezelf tegen,je eigen mening mag je best hebben hoor.
vd vegt een schop onder zn reet is terecht en veel te laat natuurlijk maar maas is het slachtoffer van deze onkundige lul.
maas was gisteren het slachtoffer van 11 onkundige/onwilige klootzakken.
alsof er nu een man voor de groep gaat staan die duidelijk gaat maken dat je kansen moet benutten.

de verrotting is allang ingetreden en dat is begonnen bij het aanstellen van vd vegt door hoofdman YPE.

ik verwacht geen verbetering(in de groep dan,in prestaties heeft iedere nieuwe man een eitje.slechter dan het nu gaat kan gewoon niet,ik hoop dat ze mij bellen).

Ik vond het gisteren niet aan Maas liggen inderdaad. Bij rust had het gewoon 0-5 moeten/kunnen staan en dan had Maas er vandaag gewoon nog gezeten (Vd Vegt trouwens ook).

Maar over het algemeen genomen vind ik het spel ook onder de maat. Alleen gisteren, tegen Almere en tegen De Graafschap aardig spel laten zien. Met heel veel goede wil Jong PSV er nog bij. En daarvan win je dan maar één wedstrijd! Ik vind dat gewoon niet kunnen voor een club die in de JL samen met NAC de hoogste spelersbegroting heeft. En het spelersmateriaal is helemaal niet slecht op de spitspositie na (dat laatste breekt ons wel steeds lelijk op natuurlijk).

Dus zijn zowel Maas als Van de Vegt verantwoordelijk in mijn ogen en dus terecht dat beide moeten vertrekken. Maas wordt natuurlijk niet alleen op basis van gisteren ontslagen.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

er is maar 1 verantwoordelijk voor de laatste jaren collingwood.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Unknown

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:31:55
je spreekt jezelf tegen,je eigen mening mag je best hebben hoor.
vd vegt een schop onder zn reet is terecht en veel te laat natuurlijk maar maas is het slachtoffer van deze onkundige lul.
maas was gisteren het slachtoffer van 11 onkundige/onwilige klootzakken.
alsof er nu een man voor de groep gaat staan die duidelijk gaat maken dat je kansen moet benutten.

de verrotting is allang ingetreden en dat is begonnen bij het aanstellen van vd vegt door hoofdman YPE.



Helemaal mee eens. Maas kan we weinig aan doen dat er gisteren niet meer werd gescoord.
Niet dat ik een maas fan ben of zo. Maar spelers valt ook wel wat te verwijten!!

Collingwood

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:41:55
er is maar 1 verantwoordelijk voor de laatste jaren collingwood.

Klopt en daarom is die nu ook weg, maar dat wil niet zeggen dat Maas alles goed heeft gedaan. Als dit bij Ajax of PSV zou gebeuren (hoogste begrotingen in de eredivisie) was de trainer natuurlijk ook ontslagen. Als je iets wilt doen is het nu ook het goede moment, de achterstand is nu nog niet onoverbrugbaar (7 punten).
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

nee jonguh,ype is er nog.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bascambuur

De eerste pagina's van dit topic beloofden niet veel goeds en dat was volledig terecht.

Maas.  :rodekaart

Geelblauwstiens

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:48:03
nee jonguh,ype is er nog.
Ik hoop dat ie nog lang mag blijven

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.