Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Overigens lijkt de Wolf me ook geen verkeerde.

Ik las hier net de naam Luhukay, zal wel onbetaalbaar zijn, maar dat zou pas een ideale trainer zijn.

koosZevenaar

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 13:19:50
Nou Kooszemelaar...



Heb geen bloedhekel aan Martijn Barto, Ik vind gewoon dat hij bizar (te)veel krediet en kansen heeft gekregen, terwijl we voldoende alternatieven HADDEN en dat is heel lang voor dovemans oren bestemd geweest... En eigenlijk al heel lang mijn grootste frustratie binnen onze club.


Hoevaak is die jongen in de basis begonnen.
Maar over Barto zullen we het niet eens worden, maar hij is in elk geval tig x veter dan die ampel die alleen maar achter een rollator kan lopen en zijn naam begint met hem en eindigt op men.
Over een naam van een trainer laat ik me niet uit, maar liever niet iemand die hier toevallig gevoetbald heeft.
Geeft totaal geen garantie voor succes in de toekomst.
Voorkeur blijft Henk met een sterke assistent

okkele

meneer de jong zn laatste 2 seizoenen alweer vergeten natuurlijk.
realisme is ook ver te zoeken bij sommigen.
forummers kun je ook niet kiezen maar liever niet van die lui die beweren nooit meer iets te plaatsen bij ons hopelozen en er dan weer gewoon mee verder gaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ik hoop in ieder geval een type langeler maar wie wil nu nog naar leeuwarden komen?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Len Cantello

Slot. En als er nog wat centen over zijn De Gier maar halen
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 14:31:22
maar wie wil nu nog naar leeuwarden komen?
Voetbalwereld is zeer bijzonder. Neem maar aan dat de telefoon roodgloeiend staat bij Ype
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

weestwel

Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:34:56
Voetbalwereld is zeer bijzonder. Neem maar aan dat de telefoon roodgloeiend staat bij Ype

Roodgloeiend met een boze Slipke, na die verspreking van Ype in het interview.  :_schater

Noordcambuur

Er moet een trainer komen die deze selectie ff goed aanpakt en geen 50 minuten laten trainen maar 90 minuten lang en dan 5 dagen in de week.
Geen besloten trainingen doen iedereen is welkom.
Een goede uitstraling naar buiten toe.
En wat dichter bij de supporters staan.

jimny

Er is er maar eentje die men moet halen en die woont in Drachten en heet Henk de Jong, ik voorspel dat hij het stadion vrijdag meteen vol heeft.
En Slot heeft de papieren niet en Sipke heeft het vermogen niet dus Ype stap over je hoogmoed heen en bel Henk om terug te komen bij zijn club Cambuur en ik wed met je dat hij graag terug wil.

Vlampiep

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.

Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier
Laat ik je nu vertellen dat Foeke absoluut niet bij deze selectie past.
Foeke riep altijd om betere spelers en was zeer overtuigd van zich zelf, maar was zelf niet in staat zelf een speler beter te laten voetballen.
Een eigenheimer van het zuiverste soort.
Er is een trainer nodig die deze selectie, met prima voetballers voor de Juup, mentaal weer op orde te krijgen.
En daar is Foeke absoluut niet toemin staat en ook geen De Wolf enz.

Vlampiep

We hebben vooralsnog geen trainer nodig die veel geld moet kosten en hoog van de toren blaast.
Er zal iemand aan de slag moeten om de spelers weer mentaal op te krikken en sommigen uit de selectie te zetten. Dat zou Henk kunnen doen.
De verhalen die worden geschreven dat Henk er niets van wist te maken vallen bij mij onder ruimtelijk gelul. Het 2e jaar in de eredivisie werd de selectie uitgekleed en er kwamen geen sterkhouders voor terug. Dan ben je als trainer kansloos en kan een trainer niet worden verweten.
We hebben een prima selectie met een aantal spelers die niet zouden misstaan in de eredivisie.
Als Henk zijn kunstje weer mag flikken door spelers weer optimaal mentaal fit te krijgen, zou voor de club en voetbal een zegen zijn.
Henk is een mental coach en geen tacticus, maar voldoende om onze club weer de eerste viool te laten spelen.( kan Anderson hem mooi op de piano begeleiden)

hobbes


Vlampiep


Bernardo

Pleur op zeg onze club is doodziek als ze nou met type's als Kruys gaan komen.

Delamere

Volgende bericht zou kunnen zijn:
Foeke Booy heeft Cambuur zelf benaderd maar Cambuur wilde niet.
En dat spijt me ook niks.......