Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 16:12:54
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd

Als stroman voor Arne.... Gelukkig wil hij niet.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 16:12:54
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd
nee echt nou dan weet ik alweer genoeg wat voor trainer dat we hier gaan krijgen :zweepdraad hadden we Maas ook wel kunnen houden.

zeewolde


Bascambuur

Citaat van: John Hiatt op oktober 15, 2016, 16:35:12
Als stroman voor Arne.... Gelukkig wil hij niet.
Hou lekker Slipke als stroman dan.

Kruys.  :_schater Gelukkig heeft hij nee gezegd.

Destroyer

Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 16:12:54
Gert Kruys is benaderd en heeft nee gezegd

Bron? Zulken binnen niet beter dan Maas. Alsjeblieft zeg hou toch op....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2016, 16:44:21
Is die Lodeweges niks voor ons? :devil

Tactisch gezien ja, persoonlijkheid en ruggengraat  l0l  :wall
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 16:42:38
nee echt nou dan weet ik alweer genoeg wat voor trainer dat we hier gaan krijgen :zweepdraad hadden we Maas ook wel kunnen houden.

Ja, wie bepaald zulke keuzes nou? Sjezus, wil je echt eens vooruit zul je trainers die geschikt zijn voor top JL.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ruubmac


Tanjajeah

Het lijkt niet aannemelijk dat Henk de Jong als trainer bij Cambuur terugkeert nu Rob Maas is ontslagen.

Dat zei Cambuur-directeur Ard de Graaf toen hem daarnaar werd gevraagd. ,,Henk is begin dit jaar zelf opgestapt bij de club en zit nu in een andere functie bij een andere club (FC Groningen, red.). Het ligt niet voor de hand dat hij dan nu weer terugkeert als trainer bij Cambuur.''



Het zou fijn zijn als Ard zich, na alle foute beslissingen, voorlopig even op de achtergrond houdt en niet met dit soort uitspraken komt.

Tanjajeah

Citaat van: ruubmac op oktober 15, 2016, 16:56:33
Zal wel een konterman oid worden

Lijkt me niet, ze zullen voor een ervaren trainer gaan nu (Kruijs benaderen past in dat straatje).


Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

vialli


Vlampiep

Citaat van: vialli op oktober 15, 2016, 17:15:27
Mee eens, dat is hem ook niet.
Helemaal mee eens.
Alleen ik ben bang dat die bestuurlijke omkoalen weer de verkeerde trainer gaan aanstellen.
Dan liever tot de winterstop Arne, Sipke en Jan.

DayDreamer

Blij dat we van Maas af zijn, maar gaan ze nu trainers als Kruys benaderen  :_schater