Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Niet te moeilijk doen. Sipke als stroman, Arne de baas. Desnoods een assistent erbij. Geen dure jongens halen.


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Citaat van: Destroyer op oktober 15, 2016, 11:01:40
Zijn die niet te licht?

Sipke misschien wel, Arne zeker niet. Desnoods een ervaren assistent erbij. Je moet ook ff denken aan de financiën. Maas zal wel wat geld meekrijgen....

denistel

slot het er juist goed kijk op ,,de beloften spelen immers een duidelijk spelletje.
vertrouwen geven en het komt goed.slot kent de club en spelers allemaal dus
ken meteen los.

kest wel weer 1 voor een zootje poen kopen maar is geen garantie.

hobbes

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 11:07:53
slot het er juist goed kijk op ,,de beloften spelen immers een duidelijk spelletje.
vertrouwen geven en het komt goed.slot kent de club en spelers allemaal dus
ken meteen los.

kest wel weer 1 voor een zootje poen kopen maar is geen garantie.

Ik denk dat er een geld word uitgegeven aan een trainer. Dan liever geld in een spits steken.

Bernardo

En maak vd Belt nou maar gewoon TD, dan is hij ook weer echt binnen de club.

PePe

Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2016, 11:10:24
En maak vd Belt nou maar gewoon TD, dan is hij ook weer echt binnen de club.

En haal een Spits.

jimny

Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt

PePe

Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:21:21
Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt

Nu allemaal naar het Cambuur plein: Henk de Jong olé, olé!!

legeips

Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:21:21
Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt

Dou hest dien verstand niet...

Ik vind Henk de Jong net zo verantwoordelijk voor de neerwaartse spiraal als vd vegt. Hij was op tv een leuk uithangbord voor de club, maar mijn god... Deze man is verantwoordelijk voor het eeuwige vertrouwen in een spits die niet top 3 JL waardig is. (En dat wordt de laatste weken pas door de rest van de supporters gezien)

Vorig jaar de meest domme back aantrekken.. (nmr 24 van FCG) En na de winterstop wakker worden en vertrekken om het beste voor de club te doen. Man hou toch op. Had het in December gedaan, dan had de vervanger in kwestie zijn stempel kunnen drukken in de winterse aankopen en manier van spelen.


Nee, als we echt willen dat het over en uit is hier in Leeuwarden, dan mutte we gewoon Henkie weer halen.

Destroyer

Citaat van: PePe op oktober 15, 2016, 11:25:10
Nu allemaal naar het Cambuur plein: Henk de Jong olé, olé!!

Dacht het niet. Henk de Jong is een prima vent met hart op de goede plek, alleen tactisch niet de beste trainer. Persoonlijk een topper. Hij is alleen overgestapt naar onze Oosterburen, dus vergeet het maar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:21:21
Het zou een goede zaak zijn als ze Henk de Jong terug halen, die kent de club en een groot deel van de selektie en in tegenstelling tot wat anderen hier ventileren is hij echt niet zelf opgestapt

Als je Henk en Sandor terug kunt halen zou ik het niet laten.
Misschien is het nog beetje aan de vroege kant, maar ik zie niet in wat een andere trainer beter zou kunnen dan deze twee.
Minder als nu kan niet, er is wel een dikke maar.
Je kunt niet verwachten dat het hele spul nu in 1 keer gaat lopen met een nieuwe trainer, we zullen geduld moeten hebben.
En dus ook niet gelijk de kritiek emmers weer leegstorten als het nog niet gaat lopen.
Ik dacht ook eerst dat marcel keizer een goede zet was, maar was blij dat hij ging, toen kwam dhr Maas en daar heb ik nog nooit wat mee
gehad.. hoe ze daar in vredesnaam ook bijkwamen??
Andere voorkeuren, dan kom je in mijn ogen bij de Gier en Dijkhuizen,  we zullen afwachten.
Zo kon het ook niet langer |:)

Collingwood

Er zullen niet veel goede opties beschikbaar zijn, gok ik zo. Wellicht dat Dijkhuizen binnenkort ontslagen wordt bij NAC...
Kalmte alleen kan u redden.