Citaat van: Specuveter op april 16, 2026, 12:26:13
Nu dus echt een oud speler
Jochem Nap naar Rkc.
sneu voor zo'n gast. had mee kunnen gaan naar de eredivisie maar stuk gemaakt door z'n zaakwaarnemer. en dan zit je ineens in brabant..
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Specuveter op april 16, 2026, 12:26:13
Nu dus echt een oud speler
Jochem Nap naar Rkc.
Citaat van: sunderland op februari 25, 2026, 10:09:41
Ferrah niet in goede doen maar werd ook heel vaak veel te laat aangespeeld.
Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2026, 10:18:15
Dooie boel int stadion, helemaal na de 0-1.![]()
![]()
Citaat van: Lore op november 15, 2025, 16:40:31
Het lc baseert zich op de jaarrekening, die Cambuur weigert naar buiten te brengen. En waar zij verder geen enkel commentaar op geven, behalve: het komt wel goed.
Als er iets met onze geldschieters gebeurd en er staat niets op papier, dan zijn we in failliet. Dat zou iedereen met historisch besef bij Cambuur kunnen weten.
Het is niet het LC wat hier rare dingen doet. Zwaar negatieve kengetallen publiceren en geen verklaringen geven, dat is echt heel raar.
Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 11:12:06
Ik hoop dat HdJ met zijn vuist op tafel slaat en zegt dat zijn aanvoerder moet blijven...
Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2025, 08:01:15
Jammer dat de grondleggers van ut forum de kop in ut kussen leit hewwe.
Nou su mutte van heeeeel goeie huuze komme om mei van ut forum te kreien, ik hef nameluk eelt op mien flikker.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2024, 12:41:01
Ik ben verbijsterd.
Cambuur heeft de laatste 12 wedstrijden 25 punten gehaald. Onterecht verloren van Volendam, Den Bosch en Jong AZ. Terecht gelijkspel tegen Telstar en 8x gewonnen. En er is een negativiteit alsof we onderaan staan.
Ik had ook ons allemaal een goed gevoel met de kerst gegund. Maar ik ga met een heel tevreden en hoopvol gevoel de kerst in. Maar wat er hier gebeurt vind ik echt ongelofelijk. Ik denk dat een deel hier onwerkelijke verwachtingenis is gaan krijgen na de opmars op de ranglijst. Dat is meer de oorzaak dan de prestaties van ons team. Wat ik wil is een team dat weinig kansen weggeeft en weinig doelpunten tegen heeft. We hebben het minste aantal tegendoelpunten (19) van de KKD en 9x de nul gehouden. Ik zou willen dat we veel kansen cre?ren en benutten. Het cre?ren van kansen loopt als een trein, ook gisteren weer, ondanks dat het spel soms wat kan tegenvallen. Het benutten daarvan gaat minder. Maar daar gaat hopelijk in de winterstop wat aan gedaan worden.
En wat allemaal langskomt als oorzaak.
Noord is niet goed
Maar Oost is ook niet goed
We hadden op het Cambuurplein moeten blijven
Het Stadion is kut
Het Stadion is nooit af, doet het bestuur wel wat
Het stadion is te koud
De spelers zijn allemaal kut, over de hele linie
Lambooij is te jong en kan niets
Henk is een tactisc onbenul
Henk wisselt slecht
Henk heeft geen assistenten
De assistenten zijn te jong en te onervaren
(25 punten uit 12 wedstrijden he)
Het Cambuur-publiek heeft een bipolaire stoornis en ik ben blij dat ik aan de positieve kant zit(net als degene met FINS
)
Bronnen ChatGPT
Bipolaire Stoornis:
Kenmerkt zich door extreme stemmingswisselingen:
* Manie: periodes van intense euforie, energie en zelfvertrouwen.
* Depressie: periodes van somberheid, hopeloosheid en lage energie.
Citaat van: Grijskijkert op december 21, 2024, 11:05:55
Dan had jij geweten dat er allang iets is geregeld en dat ze in de loop van de tijd schadeloos worden gesteld.
Citaat van: Bankzitter op november 22, 2024, 09:44:28
De belangrijkste vraag is of we gewoon op schema liggen. Dan is er weinig aan de hand en moet je gewoon blij zijn dat we al mooie recettes hebben, een mooie grasmat en alle andere pluspunten van dit stadion.
Ik lees ook
"In de zomer volgt dan nog een offici?le opening.".
Ik hoop op een wedstrijd met een aansprekende tegenstander. zoals we dat vroeger ook wel hadden.