Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op december 08, 2024, 17:10:11
Klopt maar we weten toch allemaal wel dat het volgend jaar mei/juni klaar is.
Van wat ik gehoord heb is het in augustus pas helemaal klaar

Destroyer

Citaat van: PePe op december 09, 2024, 16:02:51
Speaker Rein en de Muziek op OOST soms niet waarneembaar, STORING of SLECHTE bediening van de KNOPPEN?

Ligt dat aan Rein of de installatie? Opmerkelijk is dat na alle thuiswedstrijden er elke keer iets is met de installatie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Cambuur heeft een aantal supporters verspreid door het stadion om feedback gevraagd over een systeem met live-commentaar, waardoor blinden de wedstrijden ook kunnen volgen. In die groep wordt ook steeds feedback gegeven over zaken als de installatie. Er wordt kortom hard aan gewerkt  _O_
Henk, held, bedankt

nee,wel?

ik had op noord het idee dat de speaker zachter stonden verder duidelijk

Noordcambuur

Nou snap ik waarom Cambuur de thuiswedstrijden slechte resultaten halen.
De kleedkamer van Cambuur is nog lang niet af 8P
Maar die van de tegenstander is al veel verder af gemaakt daar moet de laatste dingen gedaan worden.

PePe

Citaat van: nee,wel? op december 09, 2024, 23:44:22
ik had op noord het idee dat de speaker zachter stonden verder duidelijk

Rein mut op cursus: Mengpaneel bediening.  :_schater

fred

Citaat van: PePe op december 12, 2024, 19:32:35
Rein mut op cursus: Mengpaneel bediening.  :_schater

Jan Straatsma (????) doet toch de muziek ?

roepieh

Citaat van: Bankzitter op november 22, 2024, 09:44:28
De belangrijkste vraag is of we gewoon op schema liggen. Dan is er weinig aan de hand en moet je gewoon blij zijn dat we al mooie recettes hebben, een mooie grasmat en alle andere pluspunten van dit stadion.

Ik lees ook
"In de zomer volgt dan nog een offici?le opening.".
Ik hoop op een wedstrijd met een aansprekende tegenstander. zoals we dat vroeger ook wel hadden.

Nou het staat al tijden stil. Zal ongetwijfeld op west iets gebeuren maar aan de noordkant is er sinds de zomer geen zak gebeurd. Kale kille bouwput

Inferno-058

Ik vind steeds meer dat de club nog wel een seizoen aan het Cambuurplein had kunnen voetballen.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:20:02
Ik vind steeds meer dat de club nog wel een seizoen aan het Cambuurplein had kunnen voetballen.
we moeten nog even een paar maanden geduld hebben voordat het helemaal af is.
Maar ik snap je wel?

roepieh

Telkens weer is het, nog even geduld. Over een paar maanden gaat het gebeuren. Nee jongens het komt echt bijna?

Waar blijven de scoreborden? November toch? Of bedoelden ze 2026. Communicatie is ver beneden peil. Als ik sponsor was had ik toch zeker de helft van m?n geld terug gevraagd.

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 10:16:29
Telkens weer is het, nog even geduld. Over een paar maanden gaat het gebeuren. Nee jongens het komt echt bijna?

Waar blijven de scoreborden? November toch? Of bedoelden ze 2026. Communicatie is ver beneden peil. Als ik sponsor was had ik toch zeker de helft van m?n geld terug gevraagd.
Dan had jij geweten dat er allang iets is geregeld en dat ze in de loop van de tijd schadeloos worden gesteld.
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2024, 09:53:11
we moeten nog even een paar maanden geduld hebben voordat het helemaal af is.
Maar ik snap je wel?
Volgens iemand van Culture is het in de zomer helemaal af...

roepieh

Citaat van: Grijskijkert op december 21, 2024, 11:05:55
Dan had jij geweten dat er allang iets is geregeld en dat ze in de loop van de tijd schadeloos worden gesteld.

Nee dat ben ik niet dus ik weet dat niet. Goed om te lezen want anders zouden we wel heel erg onbeschoft met de geldschieters omgaan.

Maar we zijn het toch eens dat het allemaal wel heel erg langzaam gaat toch?

Bankzitter

#12254
Om even in perspectief te plaatsen... de gemiddelde aantallen toeschouwers dit seizoen.
Met de ere erbij scoren we rond de 13e plaats in het betaald voetbal nu (N.E.C. zit op 12.554)

1   Vitesse Arnhem   15.521
2   SC Cambuur Leeuwarden   12.559
3   De Graafschap   10.674
4   Roda JC   8.061
5   FC Emmen   7.502
6   ADO Den Haag   6.977
7   FC Den Bosch   5.781
8   FC Volendam   5.564
9   MVV Maastricht   5.072
10   VVV-Venlo   4.948
11   Excelsior Rotterdam   3.485
12   FC Eindhoven   2.874
13   Helmond Sport   2.848
14   FC Dordrecht   2.559
15   SC Telstar   2.388
16   TOP Oss   1.962
17   Jong PSV   860
18   Jong Ajax   705
19   Jong AZ   552
20   Jong FC Utrecht   403