Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: Bankzitter op november 22, 2024, 09:44:28
De belangrijkste vraag is of we gewoon op schema liggen. Dan is er weinig aan de hand en moet je gewoon blij zijn dat we al mooie recettes hebben, een mooie grasmat en alle andere pluspunten van dit stadion.

Ik lees ook
"In de zomer volgt dan nog een offici?le opening.".
Ik hoop op een wedstrijd met een aansprekende tegenstander. zoals we dat vroeger ook wel hadden.
[/quot

Arne maar even bellen liverpool thuus als officiele opening :y |:)

drg

Zou wel eens fijn zijn als er ook eens wat borden zichtbaar worden voor Oost, dacht dat het eind november zou gebeuren.

Noordcambuur

Vandaag nog ff geweest zijn wat kleine hekwerk achter noord geplaatst langs de weg.
Action heeft ook een beste ruimte gehuurd onder de Oosttribune.
En er komen meer winkels  :y

Poetser

Nog steeds geen grote schermen? Ist geld op?

Grijskijkert

Citaat van: Poetser op december 06, 2024, 18:10:56
Nog steeds geen grote schermen? Ist geld op?
Iets met levertijd... Die dingen moeten vooraf betaald worden.
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Wel weer top, dat die dikke geluidsinstallatie van paar ton op Oost het weer grotendeels niet deed.  ;(

Zijn hekjes bij de horecapunten ook een idee? Je kan elkaar daar amper fatsoenlijk passeren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Citaat van: Destroyer op december 07, 2024, 20:10:29
Wel weer top, dat die dikke geluidsinstallatie van paar ton op Oost het weer grotendeels niet deed.  ;(

Zijn hekjes bij de horecapunten ook een idee? Je kan elkaar daar amper fatsoenlijk passeren.

Muziek achter Oost ook maar mee stoppen. Zolang daar nog geen systeemplafond inzit echt hele matige akoestiek

CambuurAmersfoort

Ik dacht dat het idee was om in de weken na de 1e wedstrijd het stadion af te maken. Maar we zijn inmiddels 4 maanden verder en op Noord loop je achter de tribune nog steeds op een bouwwerf. Is er enig idee wanneer alles echt klaar zou moeten zijn?

Zuid1991

Ik kan nu niet zeggen dat er veel veranderd is de afgelopen maanden.
Wat mij opviel is dat er dikke plassen lagen op de omloop bij oost.
Aan achterzijde tribune is een opening bij dak.
Leek mij al niet handig toen ik het zag tijdens de bouw maar nu wordt het zeiknat bij een regenbui?
Verder de enorme bekabeling die in het zicht hangt bij achterwand omloop oost. Spuuglelijk.
Vraag mij af wat er nog gaat gebeuren en of ze deze punten nog gaan verfraaien?

fred

Geluid op Noord (muziek en Rein) was prima nu !

Noordcambuur

Alles heeft tijd nodig met het afbouwen is zit veel meer man uren in dan het stadion neerzetten.
En alles heeft te maken met personeel en die zijn er ff niet veel meer.

Geelblauwstiens

Terwijl de sluizen al tijden openstaan en het tijdens wedstrijd tegen DH ongelofelijk hard regende, bleef ons veld opvallend goed. Laten we daar ook gewoon heel blij mee zijn. We hebben gewoon een hele goeie grasmat. Afgelopen 15 jaar niet kunnen zeggen.

Noordcambuur

Klopt maar we weten toch allemaal wel dat het volgend jaar mei/juni klaar is.

PePe

Speaker Rein en de Muziek op OOST soms niet waarneembaar, STORING of SLECHTE bediening van de KNOPPEN?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op december 09, 2024, 16:02:51
Speaker Rein en de Muziek op OOST soms niet waarneembaar, STORING of SLECHTE bediening van de KNOPPEN?
Rein weet al die knopjes en schuifjes niet meer...... Voor de rust helemaal geen speaker, na de rust gewoon weer prima op Oost.