Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:24:23
Kan er ook een verbod op trommels in het uitvak komen, wat een ergernis in dit stadion, hoor ook veel op Zuid die er horendol van worden.
maandag zal het wel rustig zijn in het uitvak.

DayDreamer

Citaat van: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 18:47:29
maandag zal het wel rustig zijn in het uitvak.

Als er 25 man komen, met zo'n kut trommel, zelfde ellende.

Noordcambuur

Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:51:35
Als er 25 man komen, met zo'n kut trommel, zelfde ellende.
we zullen het meemaken?.

Naastismis

Zelf scoren, dan is het stil in het uitvak

Sakas

Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:24:23
Kan er ook een verbod op trommels in het uitvak komen, wat een ergernis in dit stadion, hoor ook veel op Zuid die er horendol van worden.

Was voorheen op Oost ook zo!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Poetser

Benieuwd wanneer de hoofdtribune wordt aangepakt.
Nog behoorlijk 'betonnerig'

En de zijkanten vullen met gewone losse kaarten eerst.
Ziet er niet uit leeg.

diekhuzen

We spelen echt in een schitterend stadion, maar de hoofdtribune is inderdaad ??n blok beton.
Een hele gave graffiti op het beton van onze historie en iconen lijkt me wel wat. Maar zover zal het wel niet komen  :_schater

Stanley

Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:24:23
Kan er ook een verbod op trommels in het uitvak komen, wat een ergernis in dit stadion, hoor ook veel op Zuid die er horendol van worden.
Inderdaad hoogst irritant. Massaal een mail sturen. Dan zal er ongetwijfeld wat aangedaan worden.

Huizen

Citaat van: Poetser op oktober 23, 2024, 13:14:44
Benieuwd wanneer de hoofdtribune wordt aangepakt.
Nog behoorlijk 'betonnerig'

En de zijkanten vullen met gewone losse kaarten eerst.
Ziet er niet uit leeg.

Grootste minpunt van dit stadion. Sponsors op links en rechts meer naar het midden en die buitenste vakken voor het "gewone" publiek beschikbaar stellen.

janou

Citaat van: Bussum op oktober 23, 2024, 16:19:03
Grootste minpunt van dit stadion. Sponsors op links en rechts meer naar het midden en die buitenste vakken voor het "gewone" publiek beschikbaar stellen.

Is maar net hoe je het bekijkt, er is nog veel ruimte voor onze commerci?le afdeling om te groeien. Dit is ook een van de speerpunten neem ik aan waardoor de club financieel kan groeien.

Voor ons supporters is het inderdaad echt niet mooi om zo naar te kijken, maar alles is ingericht op commercie daar.

Inferno-058

Noord en Oost zijn fantastisch.
Zuid is redelijk
West is inderdaad (veruit) de minste tribune. Genoeg werk aan de winkel daar. Kleed het maar wat beter aan daar!

Sfeer (offtopic) begint er nu wel langzaam aan te komen!

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op oktober 23, 2024, 13:14:44
Benieuwd wanneer de hoofdtribune wordt aangepakt.
Nog behoorlijk 'betonnerig'

En de zijkanten vullen met gewone losse kaarten eerst.
Ziet er niet uit leeg.
ben ik volledig met jouw dit zeg ik al een paar weken in de verkoop die kaarten.


Beul B

Vanmorgen stond er een hele hoge kraan achter Noord. Misschien hangen ze de scoreborden wel in de masten.

Bankzitter

De belangrijkste vraag is of we gewoon op schema liggen. Dan is er weinig aan de hand en moet je gewoon blij zijn dat we al mooie recettes hebben, een mooie grasmat en alle andere pluspunten van dit stadion.

Ik lees ook
"In de zomer volgt dan nog een offici?le opening.".
Ik hoop op een wedstrijd met een aansprekende tegenstander. zoals we dat vroeger ook wel hadden.