Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Eindhoven Dinsdag 24 februari 20:00

Gestart door Noordcambuur, februari 19, 2026, 09:39:38

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
13 (35.1%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
11 (29.7%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (2.7%)
Souren
1 (2.7%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
10 (27%)
Rolke
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Marsman
1 (2.7%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: maart 01, 2026, 22:58:50

sunderland

Ferrah niet in goede doen maar werd ook heel vaak veel te laat aangespeeld. Souren met name bracht de bal bij hem. Vond Mulders overigens ons beste speler. Verder bracht Visser ook veel nieuwe energie in de ploeg. Eindhoven konden het niet meer volhouden na 65 minuten en wisselden 3 goede spelers waaronder Janga die echt heel goed speelde

roepieh

Citaat van: sunderland op februari 25, 2026, 10:09:41
Ferrah niet in goede doen maar werd ook heel vaak veel te laat aangespeeld.

het leek er wel op alsof hij min of meer werd overgeslagen..

diekhuzen

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 08:32:31
klopt ik heb terug gezien??.deze scheidsrechter was misschien nog slechter dan van der Kooy.

Klopt, drama. Maar wij komen ook mooi weg met een duidelijke handsbal van Baouf

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op februari 25, 2026, 10:15:56
Klopt, drama. Maar wij komen ook mooi weg met een duidelijke handsbal van Baouf
is ook zo maar hoe makkelijk hij de strafschop aan Eindhoven gaf was er ook een van Cambuur kort na de rust met Sjostrand en dan geeft hij hem niet.
En ook met Amofa werd onderuit getrokken bij een hoekschop?.


Teun Seun

Drie punten zijn het belangrijkste.. Het spel was erg matig, soms te gemakzuchtig.. Ik verbaas me al jaren over het fysieke aspect, eigenlijk heel zorgelijk. Als ik Henstra, die de tweede helft erin komt, helemaal moe zie in minuut 80 dan denk ik dat er ergens iets niet goed gaat.

Verder blij met de punten en vrijdag de fitste spelers opstellen

sunderland

Citaat van: Teun Seun op februari 25, 2026, 11:02:47
Drie punten zijn het belangrijkste.. Het spel was erg matig, soms te gemakzuchtig.. Ik verbaas me al jaren over het fysieke aspect, eigenlijk heel zorgelijk. Als ik Henstra, die de tweede helft erin komt, helemaal moe zie in minuut 80 dan denk ik dat er ergens iets niet goed gaat.

Verder blij met de punten en vrijdag de fitste spelers opstellen
dat laatste zie je echt overal bij iedere club op ieder nivo. Wat dat is weet ik ook niet, de intensiteit in het voetbal is vele malen hoger dan paar jaar terug

sunderland

Citaat van: roepieh op februari 25, 2026, 10:11:57
het leek er wel op alsof hij min of meer werd overgeslagen..
dat ook maar hij was de dag ervoor ook eerder gestopt bij de training. Dus ik denk dat het sowieso al de bedoeling was om hem in de rust te wisselen

Huizen

Punten koesteren en EINDELIJK een correcte eindscore in de pool  8)

Teun Seun

Citaat van: sunderland op februari 25, 2026, 11:15:22
dat laatste zie je echt overal bij iedere club op ieder nivo. Wat dat is weet ik ook niet, de intensiteit in het voetbal is vele malen hoger dan paar jaar terug
[/quote
Dat klopt en dat verbaast me eigenlijk wel. En zo'n dag hebben we allemaal wel eens..

Ze zullen ongetwijfeld hard/ goed trainen maar voor mijn gevoel zit er meer in dan nu behaald wordt qua fysiek

Noordcambuur

Citaat van: Teun Seun op februari 25, 2026, 11:02:47
Drie punten zijn het belangrijkste.. Het spel was erg matig, soms te gemakzuchtig.. Ik verbaas me al jaren over het fysieke aspect, eigenlijk heel zorgelijk. Als ik Henstra, die de tweede helft erin komt, helemaal moe zie in minuut 80 dan denk ik dat er ergens iets niet goed gaat.

Verder blij met de punten en vrijdag de fitste spelers opstellen
Henstra heeft nog niet veel wedstrijden in de benen h?.
Maar fysiek komt hij tekort 2 keer was er een duel en werd Henstra heel gemakkelijk aan de kant geduwd.

Beul B

Al 2 jaar hebben we slechte corners. Komen zeer vaak bij de 1e paal of de keeper. Wat doet Eindhoven, zet die grote spits van hun bij een corner van Cambuur bij de eerste paal. Binnen drie minuten hebben we twee corners. Twee keer kopt die grote spits ze weg bij de 1e paal. Later in de wedstrijd nog een paar keer. Leren we er nu helemaal niets van. Dit snap ik echt niet. Neem de corners met meer variatie. Henk moet dan ook beter coachen.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 11:28:55
Henstra heeft nog niet veel wedstrijden in de benen h?.
Maar fysiek komt hij tekort 2 keer was er een duel en werd Henstra heel gemakkelijk aan de kant geduwd.

Dat is niet alleen fysiek... moet wat brutaler worden, harder. Dat leert 'ie vanzelf met meer wedstrijden.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op februari 25, 2026, 11:28:55
Henstra heeft nog niet veel wedstrijden in de benen h?.
Maar fysiek komt hij tekort 2 keer was er een duel en werd Henstra heel gemakkelijk aan de kant geduwd.

Ferrah wint al helemaal nooit een duel.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 25, 2026, 13:16:43
Ferrah wint al helemaal nooit een duel.
klopt komt ook fysiek zwaar tekort maar de laatste is het niet best met hem.

PePe

Eindhoven's systeem was om Diemers uit de wedstrijd te spelen, toen Diemers er af ging, wisten ze het niet meer!!
Ook bracht Henstra nieuwe energie in de wedstrijd.