Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: roepieh op februari 20, 2026, 15:14:29
ze doen net of Cambuur een multinational is...eigenlijk is het een MKB bedrijf(je) met een omzet van zo'n 10mio...

en die hoogleraren die ze dan invliegen hebben ook niet heel veel beters te doen zeker  :O
wat een bemoeienis idd. Wederom moet iedereen overal iets van vinden

sunderland

Citaat van: James op februari 20, 2026, 15:31:10
Dit is zeker niet handig. Want nu beslist Jan Wieringa en zijn bedrijf wie door de eerste selectie komen. Vond het sowieso al vreemd dat er een bureau voor wordt ingeschakeld. Lijkt mij dat binnen de voetbalwereld het bekend is dat Cambuur een nieuwe algemeen directeur zoekt en dat je dan reacties krijgt en dat Cambuur zelf z?n lijntjes uitzet. Je mag hopen op een Nederlander en dan heb je op een gegeven moment een paar namen en daaruit maak je een selectie waarmee je in gesprek gaat. Waarom daarvoor een wervingsbureau inzetten waarbij personeel van een wervingsbureau geschikte kandidaten naar voren brengt?
en denk je dat dit niet allemaal gebeurd wat jij schrijft? Het gaat alleen via iemand en zijn bedrijf doet het vrijblijvend. Wat een ophef om niks.

James

Citaat van: sunderland op februari 20, 2026, 15:44:18
en denk je dat dit niet allemaal gebeurd wat jij schrijft? Het gaat alleen via iemand en zijn bedrijf doet het vrijblijvend. Wat een ophef om niks.

Dat zal Cambuur nooit weten omdat het de eerste selectie niet in eigen handen heeft. Wervingsbureau kan nu bepalen wat het wel en niet aan Cambuur kan laten zien. Snap de hele inzet van het bureau niet.

Wat is de meerwaarde? Dit is toch geen hogere wiskunde

Derkx R.H.

Citaat van: James op februari 20, 2026, 15:31:10
Dit is zeker niet handig. Want nu beslist Jan Wieringa en zijn bedrijf wie door de eerste selectie komen. Vond het sowieso al vreemd dat er een bureau voor wordt ingeschakeld. Lijkt mij dat binnen de voetbalwereld het bekend is dat Cambuur een nieuwe algemeen directeur zoekt en dat je dan reacties krijgt en dat Cambuur zelf z?n lijntjes uitzet. Je mag hopen op een Nederlander en dan heb je op een gegeven moment een paar namen en daaruit maak je een selectie waarmee je in gesprek gaat. Waarom daarvoor een wervingsbureau inzetten waarbij personeel van een wervingsbureau geschikte kandidaten naar voren brengt?
Wat mankeert er aan Wieringa of zijn bedrijf? Heb je de functieomschrijving wel gelezen?

Derkx R.H.

#1159
Citaat van: James op februari 20, 2026, 15:49:03
Dat zal Cambuur nooit weten omdat het de eerste selectie niet in eigen handen heeft. Wervingsbureau kan nu bepalen wat het wel en niet aan Cambuur kan laten zien. Snap de hele inzet van het bureau niet.

Wat is de meerwaarde? Dit is toch geen hogere wiskunde
Jij kent de ins & outs?  Meerwaarde is dat Cambuur zelf niet door honderd + sollicitaties heen moet worstelen  :thumbsup

James

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 15:51:11
Wat mankeert er aan Wieringa of zijn bedrijf? Heb je de functieomschrijving wel gelezen?

Vast niks maar er is geen meerwaarde.

Heb de functieomschrijving toen vluchtig gelezen maar dat geloof ik allemaal wel.

Derkx R.H.

Citaat van: James op februari 20, 2026, 15:55:09
Vast niks maar er is geen meerwaarde.

Heb de functieomschrijving toen vluchtig gelezen maar dat geloof ik allemaal wel.
:zucht

James


Derkx R.H.

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 15:52:31
Jij kent de ins & outs?  Meerwaarde is dat Cambuur zelf niet door honderd + sollicitaties heen moet worstelen  :thumbsup
Citaat van: James op februari 20, 2026, 15:59:48
Wat vind jij de meerwaarde?

James

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 16:01:18


Ok?. Lijkt mij niet heel veel moeite. Als alles binnen is maak je een selectie wat binnen een dag klaar is en dan ga je er een paar nachten over slapen en als je er dan nog hetzelfde over denkt nodig je die mensen uit voor een eerste gesprek. Hogere wiskunde is dit niet. Denk dat er maar een heel klein groepje geschikt is. Maar goed daar kun je ook een bureau voor inzetten. Wat een meerwaarde

roepieh

zo werkt dat niet. weet je wel hoeveel werk dat is?

James

#1166
Citaat van: roepieh op februari 20, 2026, 16:13:35
zo werkt dat niet. weet je wel hoeveel werk dat is?

Ik denk dat het voor dit wel meevalt omdat je heel veel zo wel aan de kant kan schuiven omdat vrij snel duidelijk is of iemand wel of niet aan het profiel voldoet. De voetbalwereld is maar klein.

Derkx R.H.

#1167
Citaat van: James op februari 20, 2026, 16:09:52
Ok?. Lijkt mij niet heel veel moeite. Als alles binnen is maak je een selectie wat binnen een dag klaar is en dan ga je er een paar nachten over slapen en als je er dan nog hetzelfde over denkt nodig je die mensen uit voor een eerste gesprek. Hogere wiskunde is dit niet. Denk dat er maar een heel klein groepje geschikt is. Maar goed daar kun je ook een bureau voor inzetten. Wat een meerwaarde
Veel aannames, en waar baseer je deze aannames op? Of heb je jarenlange ervaring in deze tak van werk?
Dus als je 100+ sollicitaties(brieven/mail) hebt, zal je, wil je het goed doen overal door heen moeten spitten en er zal dan een kleiner selectie overblijven Maar wat ik heb gelezen de eerste week 80 telefoontjes en nog meer mailtjes dit naast zijn normale werk, ik geef het je te doen.

James

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 16:23:30
Veel aannames, en waar baseer je deze aannames op? Of heb je jarenlange ervaring in deze tak van werk?
Dus als je 100+ sollicitaties(brieven/mail) hebt, zal je, wil je het goed doen overal door heen moeten spitten en er zal dan een kleiner selectie overblijven Maar wat ik heb gelezen de eerste week 80 telefoontjes en nog meer mailtjes dit naast zijn normale werk, ik geef het je te doen.

Denk dat een voetbalbedrijf anders werkt dan een normaal bedrijf. En inderdaad veel aannames omdat ik niet in de voetballerij werk. Dit is puur hoe ik erover denk. Het is ook een aanname dat het heel veel tijd kost of heb jij wel jarenlange ervaring in deze tak van sport want dan heb ik niks gezegd. Bij een normaal bedrijf kost het denk ik veel tijd omdat je de meesten niet zult kennen maar dit lijkt mij anders. Maar zoals gezegd een aanname.

Derkx R.H.

Citaat van: James op februari 20, 2026, 16:30:35
Denk dat een voetbalbedrijf anders werkt dan een normaal bedrijf. En inderdaad veel aannames omdat ik niet in de voetballerij werk. Dit is puur hoe ik erover denk. Het is ook een aanname dat het heel veel tijd kost of heb jij wel jarenlange ervaring in deze tak van sport want dan heb ik niks gezegd. Bij een normaal bedrijf kost het denk ik veel tijd omdat je de meesten niet zult kennen maar dit lijkt mij anders. Maar zoals gezegd een aanname.
Ik haal mijn informatie bij Ard de Graaf en Jan Wieringa en andere mensen met ervaring in mijn omgeving.