Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2025, 19:00:57
WTC staat haaks op de Gemeente en Cambuur. Ze doen er alles aan om de bezoekers te pesten.

Gemeente daar in tegen moet gewoon de toegang tussen WTC, Harlingervaart en Cambuur stadion open gooien voor en na de wedstrijden.

Gaan ze niet doen ivm de veiligheid van uitsupporters!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

PePe

Het huishoudtrapje voortaan maar meenemen!!

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2025, 19:00:57
WTC staat haaks op de Gemeente en Cambuur. Ze doen er alles aan om de bezoekers te pesten.

Gemeente daar in tegen moet gewoon de toegang tussen WTC, Harlingervaart en Cambuur stadion open gooien voor en na de wedstrijden.
ik vraag me soms af waarom dat ze het doen wees nu blij dat er wat gaat leven in het WTC gebied was een dooie bende daar.

Nu een school,Mc Donalds,bowling centrum,Jumbo,Aldi,Kruidvat en Action.
Er is veel meer te beleven?

Galdiano

Citaat van: Sakas op juli 24, 2025, 19:07:29
Gaan ze niet doen ivm de veiligheid van uitsupporters!

Onbegrijpelijk dat ze dit zo hebben ingetekend. Alles moet nu over ??n fietspad richting Heliconweg.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2025, 19:40:26
ik vraag me soms af waarom dat ze het doen wees nu blij dat er wat gaat leven in het WTC gebied was een dooie bende daar.

Nu een school,Mc Donalds,bowling centrum,Jumbo,Aldi,Kruidvat en Action.
Er is veel meer te beleven?

WTC wil er op den duur weg volgens mij en er is/was hoop op een soort Afas of Ziggodome achtig gebouw met 24/7 vergunning langs de haak. Maar dat komt voorlopig niet van de grond.
WTC had de hoop dat een deel afgestoten kon worden waar een extra leisuredome zou komen. Maar die kwam er ook niet. Ik vraag mij wel eens af of het ?berhaupt nog wel rendabel is zo'n WTC complex.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: PePe op juli 24, 2025, 17:41:10
Het FEC heeft op de korte route langs de gebouwen nog grotere beton blokken geplaatst om de toegang naar het stadion nog moeilijker te maken. Zielig gewoon, maar w??rom?

Kwam er zojuist langs. Ze hebben 2 nog grotere blokken geplaatst op de doorsteek naar de parkeerplaats van de Jumbo en Kruidvat. Zelf voetgangers passen er nu niet eens meer tussendoor.  :zucht

Laat dat hele WTC maar mooi kapot gaan.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ChantiSCC

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2025, 20:51:19
Kwam er zojuist langs. Ze hebben 2 nog grotere blokken geplaatst op de doorsteek naar de parkeerplaats van de Jumbo en Kruidvat. Zelf voetgangers passen er nu niet eens meer tussendoor.  :zucht

Laat dat hele WTC maar mooi kapot gaan.  :y

Op weekend avonden zullen er vast een paar door heen passen  :_schater

Derkx R.H.

#12637
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2025, 20:51:19
Kwam er zojuist langs. Ze hebben 2 nog grotere blokken geplaatst op de doorsteek naar de parkeerplaats van de Jumbo en Kruidvat. Zelf voetgangers passen er nu niet eens meer tussendoor.  :zucht

Laat dat hele WTC maar mooi kapot gaan.  :y
Nooddiensten kunnen er dus ook niet langs? Ik ken de situatie verder niet maar ze mogen niet zomaar een weg/doorgang blokkeren als het mensen in gevaar kan brengen...

Of anders die WTC lui met de zelfde munt terug betalen, toegangswegen naar het WTC blokkeren met hun eigen blokken er is vast wel iemand die een heftruck kan regelen :D

Vlampiep

Als het WTC ons de korte doorgang naar het stadion blokkeert, staat ons niets in de weg om tijdens een evenement in het WTC ook maar eens te gaan blokkeren.
Maar de club moet ook de hand in eigen boezem steken,  want de onnodig lange voettocht la gangs Firda, opzegbaar Noord en dan via het stadion plein weer naar Zuid, slaat ook als k#t op Dirk. Het lijkt of er van alles wordt bedacht om de gang naar het stadion te frustreren.

roepieh

Het is gewoon hun eigen grond h??daar mogen ze mee doen wat ze willen.

hobbes

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2025, 20:51:19
Kwam er zojuist langs. Ze hebben 2 nog grotere blokken geplaatst op de doorsteek naar de parkeerplaats van de Jumbo en Kruidvat. Zelf voetgangers passen er nu niet eens meer tussendoor.  :zucht

Laat dat hele WTC maar mooi kapot gaan.  :y

Ik vrees voor de bosjes

diekhuzen

Laten we vooral genieten van het nieuwe stadion en alles wat ons wel blij maakt  :y

Stanley

Niemand heeft het over de rotzooi die men achterlaat en dat er na de wedstrijd tegen de muren en deuren wordt gepist. Reden van blokkades zal oorzaak en gevolg zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op juli 25, 2025, 10:31:04
Niemand heeft het over de rotzooi die men achterlaat en dat er na de wedstrijd tegen de muren en deuren wordt gepist. Reden van blokkades zal oorzaak en gevolg zijn.
nee dat is het niet het is de overlast en overal worden de fietsen en scooters geparkeerd.En dan heb ik het niet over de auto?s.
Ze willen de supporters dwars zitten..


michello

#12644
Citaat van: Noordcambuur op juli 25, 2025, 11:46:57
nee dat is het niet het is de overlast en overal worden de fietsen en scooters geparkeerd.En dan heb ik het niet over de auto?s.
Ze willen de supporters dwars zitten..

Tuurlijk.. Ze doen het vast doelbewust om ons te treiteren.  :_spank
Altijd hetzelfde, alles en iedereen is tegen ons.