Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Vedetski

#1
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Almere City 9-9-2016
september 09, 2016, 19:13:28
3-2 (1-1)

Bakker
Kip
Hemmen


3x geel
#2
Er moet een productieve spits bij, of Hemmen moet ineens gaan scoren. Anders heeft Van der Vegt zeker gefaald.
#3
Citaat van: Trainer op augustus 24, 2016, 01:28:39
Danny Hoesen mag weg bij Groningen. Misschien hier nog een optie?

Zegt zelf alleen naar het buitenland te willen, als ie vertrekt. Denk sowieso dat hij niet een niveau lager wil spelen.
#4
1-3 (0-2)

Gyasi
Streek
Bakker

3x geel
#5
Citaat van: Unify op augustus 23, 2016, 14:43:29
v/d Streek in de spits is ook niks!
Hebben we vorig seizoen al geprobeerd, geen bal geraakt.
Nog andere opties? 8P

Hij heeft er dit seizoen anders meer in liggen dan Hemmen...

Als je ziet wat voor (halve) kansen Hemmen krijgt in de eerste helft, stuk of 4 goede voorzetten. Daar mag er minstens 1 van in. Die ene kans van Barto die hij bijna over Zuid heen knalt. Die had Streek in ieder geval nog op goal gekregen.

Maar er moet inderdaad een killer bij. Hoewel ik best vertrouwen heb in de kwaliteiten van Hemmen, denk ik niet dat hij onze topscorer kan worden. Goede pinch hitter, maar niet veel meer dan dat.
#6
Jammer, maar zag het aankomen. Veel succes in je thuisland. Had nog wel van waarde kunnen zijn hier.

Maar met het extra budget zal er wel een vervanger komen.
#7
Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2016, 14:15:51
Denk het ook niet. Misschien nog een jong talent voor achter Hemmen en Barto, want Van der Putten lijkt me daarvoor niet goed genoeg. Zou Gouriye ook in de punt kunnen spelen?

Ik zie wel graag een spits komen. Waarom PSV Lammers zou verhuren? Denk dat Cambuur over het algemeen een beter team heeft dan Jong PSV en Lammers van grote waarde kan zijn, en zich dus beter zou kunnen ontwikkelen. Maar kan ernaast zitten.

Gister werd Barto ook gebracht, waar ik niks van begreep. Ik had er een extra middenvelder in gezet voor Hemmen, Streek in de spits. Die lange ballen verloren we allemaal.

En desnoods Gouriye inderdaad in de spits, denk dat hij dat ook wel zou kunnen (als valse spits dan).
#8
Citaat van: maikcambuur op augustus 23, 2016, 12:21:14
Steekt niet 1 speler met kop en schouders boven uit. Dan krijg je die verdeeldheid.

Nergens om, maar ik denk dat wij de beste rechter vleugel hebben van de Jupiler League. Gyasi een verademing en Anderson herpakt zich uitstekend op vorig seizoen. De driehoekjes en combinaties met Monteiro zijn om te smullen. N'Toko achterin een prima opvolger van Lachman.
#9
Kan die Lammers van PSV hier niet heen op huurbasis. Prima spits die er nu al 6 heeft gemaakt.
#10
2-2 (0-1)

Bakker
Hemmen

4x geel
#11
1-2 (1-1)

Hemmen
Streek

3x geel
#12
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Jong PSV 12-08-2016
augustus 12, 2016, 18:12:30
3-1 (1-0)

Hemmen
Hemmen
Streek

3x geel
#13
Een creatieve middenvelder erbij zou ik alleen doen als het een van het kaliber-Ritzmaier is. Anders heb je altijd nog een Masek achter de hand, die ook zijn minuten nodig heeft om te rijpen.

Komt zo'n kaliber-Ritzmaier niet, doe dan inderdaad maar een jonge talentvolle spits erbij.
#14
Selectie en Technische staf / Re: Gino Bosz
juli 19, 2016, 23:15:51
Citaat van: EdsjeSCC op juli 19, 2016, 23:02:19
3 bijna rake vrije trappen is een penalty ?

Die gaan er met Bakker in ieder geval altijd in  :proost
#15
Pool / Re: Pool VVV - SC Cambuur 05-08-2016
juli 18, 2016, 23:25:04
1-3 (1-1)

Gouriye
Van der Streek
spits -> Hemmen

3x geel