Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Henry op naar de knjb. Daar pas jij precies thuis

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2016, 12:22:08
Je moet altijd 3 centrumspitsen hebben in de selectie ivm vorm, schorsingen of blessures.

Als je een oneindig spelersbudget hebt, zeg ik ja. Helaas is de werkelijkheid anders. En waarom dan alleen de spitspositie driedubbel bezetten en de overige posities niet?
Area 58

dit is mien club

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2016, 11:42:51
Voor wat betreft Hemmen kan ik je volgen. Die valt vooralsnog ook nog erg tegen in de dingen waar hij wel goed in is. Aan de transfers van De Graafschap (Van den Hurk) en NAC (de onervaren Belg Dessers) zie je wel dat het erg lastig is voor JL ploegen om een bewezen topspits te halen. Desondanks had Van de Vegt hier wat meer creativiteit aan de dag kunnen leggen.

Wat je zegt over Schilder ben ik het niet mee eens. Als je kijkt naar hoe wij spelen is dat met een aanvallende middenvelder (Van de Streek) en twee die daar achter spelen (tot nu toe Monteiro en Bakker). Bakker en Van de Streek zijn in de ogen van de technische staf (en ook bij mij) zekerheidjes. Dan zoek je dus een linkshalf die kan voetballen. Schilder is zo'n speler, en is in mijn ogen vele malen creatiever (in z'n passing bedoel ik dan dus) dan Bakker en Monteiro. Brengt bovendien hopelijk ervaring en leiderschap mee, iets wat we ook erg missen vind ik.

Waar ik me wel een beetje zorgen over maak is dat ook Schilder niet echt vaak scoort. Daarom hoop ik nog altijd op een extra versterking voor de aanval.

Voor wat betreft de keepers zitten ze denk ik in een lastig pakket omdat we dankzij Keizer aan Nienhuis en Zeinstra vastzitten tot het einde van het seizoen. En zie die maar eens kwijt te raken.

Ik weet dat Cambuur een scorende nummer 10 wilde halen. Dat is Schilder niet
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Citaat van: dit is mien club op augustus 30, 2016, 13:32:54
Ik weet dat Cambuur een scorende nummer 10 wilde halen. Dat is Schilder niet

Dat klopt uiteraard, dat is Schilder zeker niet. Wellicht dat ze hier dan nog mee bezig zijn? Alsnog Van Ewijk?
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op augustus 30, 2016, 13:35:04
Dat klopt uiteraard, dat is Schilder zeker niet. Wellicht dat ze hier dan nog mee bezig zijn? Alsnog Van Ewijk?
Schilder en Bakker voor de vuile klusjes achter van Ewijk (een scorende nummer 10) zou perfect zijn. Plus Schilder is links en kan ook nog eens een lekkere pass over de hele geven. Dan moet Streek zich maar in de basis zien te vechten of hij moet nog vertrekken.

Bankzitter

Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2016, 12:48:50
Als je een oneindig spelersbudget hebt, zeg ik ja. Helaas is de werkelijkheid anders. En waarom dan alleen de spitspositie driedubbel bezetten en de overige posities niet?

Op andere posities kun je vaak nog wel wat schuiven maar voor de spits zijn de meeste spelers ongeschikt. Hemmen wil nog wel eens wat pijntjes hebben. Drie gelijkwaardige spitsen is onmogelijk maar een jonge derde spits hoeft niet heel duur te zijn.

Bernardo


speculeter


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Area 58

Montana


Vedetski

Er moet een productieve spits bij, of Hemmen moet ineens gaan scoren. Anders heeft Van der Vegt zeker gefaald.
:koffie

Bernardo

Citaat van: Montana op augustus 31, 2016, 15:26:15
Henry heeft een snipperdag vandaag

Het is mooi weer, geef hem geen ongelijk.  :X

DayDreamer

Citaat van: Montana op augustus 31, 2016, 15:26:15
Henry heeft een snipperdag vandaag

Heerlijk man, graad of 25, lekker zonnetje. Had ik ook moeten doen  :proost

dizzhead

Je hebt er tot de laatste dag op zitten broeden, maar daar is die dan. Hulde.  |:)