Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

maikcambuur

Citaat van: Unify op augustus 23, 2016, 13:32:51
Die gaat niet komen!

Maar waar zal hij wel heen gaan dan? Verwacht niet dat hij bij Grun blijft namelijk.

Unify

Citaat van: maikcambuur op augustus 23, 2016, 13:33:56
Maar waar zal hij wel heen gaan dan? Verwacht niet dat hij bij Grun blijft namelijk.

Hij gaat voor zijn kans bij Groningen, de trainer heeft vertrouwen in hem en hij heeft ook af en toe een invalbeurt te pakken.
Weliswaar geen basisplaats maar het begin is er voor hem.

poelie-lwd

Ik heb liever van Nieff!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

2 middenvelders en een spits.
Spits zal wel niet komen.

Collingwood

Citaat van: AL op augustus 23, 2016, 14:11:46
2 middenvelders en een spits.
Spits zal wel niet komen.

Denk het ook niet. Misschien nog een jong talent voor achter Hemmen en Barto, want Van der Putten lijkt me daarvoor niet goed genoeg. Zou Gouriye ook in de punt kunnen spelen?
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

Citaat van: maikcambuur op augustus 23, 2016, 12:21:14
Steekt niet 1 speler met kop en schouders boven uit. Dan krijg je die verdeeldheid.

Nergens om, maar ik denk dat wij de beste rechter vleugel hebben van de Jupiler League. Gyasi een verademing en Anderson herpakt zich uitstekend op vorig seizoen. De driehoekjes en combinaties met Monteiro zijn om te smullen. N'Toko achterin een prima opvolger van Lachman.
:koffie

Vedetski

Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2016, 14:15:51
Denk het ook niet. Misschien nog een jong talent voor achter Hemmen en Barto, want Van der Putten lijkt me daarvoor niet goed genoeg. Zou Gouriye ook in de punt kunnen spelen?

Ik zie wel graag een spits komen. Waarom PSV Lammers zou verhuren? Denk dat Cambuur over het algemeen een beter team heeft dan Jong PSV en Lammers van grote waarde kan zijn, en zich dus beter zou kunnen ontwikkelen. Maar kan ernaast zitten.

Gister werd Barto ook gebracht, waar ik niks van begreep. Ik had er een extra middenvelder in gezet voor Hemmen, Streek in de spits. Die lange ballen verloren we allemaal.

En desnoods Gouriye inderdaad in de spits, denk dat hij dat ook wel zou kunnen (als valse spits dan).
:koffie

Collingwood

Zoals Hemmen nu speelt zou ik dat ook wel graag zien, denk alleen niet dat het gaat gebeuren. Gelukkig weten we dat Hemmen veel beter kan.
Kalmte alleen kan u redden.

Unify

Citaat van: Vedetski op augustus 23, 2016, 14:32:16
Ik zie wel graag een spits komen. Waarom PSV Lammers zou verhuren? Denk dat Cambuur over het algemeen een beter team heeft dan Jong PSV en Lammers van grote waarde kan zijn, en zich dus beter zou kunnen ontwikkelen. Maar kan ernaast zitten.

Gister werd Barto ook gebracht, waar ik niks van begreep. Ik had er een extra middenvelder in gezet voor Hemmen, Streek in de spits. Die lange ballen verloren we allemaal.

En desnoods Gouriye inderdaad in de spits, denk dat hij dat ook wel zou kunnen (als valse spits dan).

v/d Streek in de spits is ook niks!
Hebben we vorig seizoen al geprobeerd, geen bal geraakt.
Nog andere opties? 8P

richard

Gaat geen speler worden waar we sterker van worden heb ik het idee!!

DayDreamer

Citaat van: richard op augustus 23, 2016, 14:43:39
Gaat geen speler worden waar we sterker van worden heb ik het idee!!

Want? Of weet je al een naam?

Vedetski

Citaat van: Unify op augustus 23, 2016, 14:43:29
v/d Streek in de spits is ook niks!
Hebben we vorig seizoen al geprobeerd, geen bal geraakt.
Nog andere opties? 8P

Hij heeft er dit seizoen anders meer in liggen dan Hemmen...

Als je ziet wat voor (halve) kansen Hemmen krijgt in de eerste helft, stuk of 4 goede voorzetten. Daar mag er minstens 1 van in. Die ene kans van Barto die hij bijna over Zuid heen knalt. Die had Streek in ieder geval nog op goal gekregen.

Maar er moet inderdaad een killer bij. Hoewel ik best vertrouwen heb in de kwaliteiten van Hemmen, denk ik niet dat hij onze topscorer kan worden. Goede pinch hitter, maar niet veel meer dan dat.
:koffie

denistel

Citaat van: Vedetski op augustus 23, 2016, 14:53:45
Hij heeft er dit seizoen anders meer in liggen dan Hemmen...

Als je ziet wat voor (halve) kansen Hemmen krijgt in de eerste helft, stuk of 4 goede voorzetten. Daar mag er minstens 1 van in. Die ene kans van Barto die hij bijna over Zuid heen knalt. Die had Streek in ieder geval nog op goal gekregen.

Maar er moet inderdaad een killer bij. Hoewel ik best vertrouwen heb in de kwaliteiten van Hemmen, denk ik niet dat hij onze topscorer kan worden. Goede pinch hitter, maar niet veel meer dan dat.

barto hadden we gewoon afscheid van moeten nemen en een jongere spits er bij halen maar
ja het geloof bij de club in Barto is onmetelijk

DayDreamer

Gaat er nog een speler weg? Iemand die meer info heeft?

denistel

masek is al weg of bedoel je nog 1?