Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Frenkie de jong is een groot talent, die gaat dit seizoen gewoon debuteren in Ajax 1

keije

Limburgers in het noorden het nog nooit wat weest ??

sunderland


sunderland

En mocht bakker nog vertrekken moeten wij Rutjes halen. Das mijn man

keije

Dat is een westerling ?

PePe

Citaat van: Zuid1991 op juli 23, 2016, 19:12:16
Van der Laan net gezien, die het stadion in liep...

Op zaterdag, om 19:12 uur?  :_schater

el haj

Citaat van: sunderland op juli 23, 2016, 22:27:56
En mocht bakker nog vertrekken moeten wij Rutjes halen. Das mijn man

Gefeliciteerd!  :proost Wanneer was de ceremonie?










:P

Vlampiep

Citaat van: PePe op juli 23, 2016, 23:06:40
Op zaterdag, om 19:12 uur?  :_schater
Foor un kouwe klets in ut Hertje seker?

Vedetski

Een creatieve middenvelder erbij zou ik alleen doen als het een van het kaliber-Ritzmaier is. Anders heb je altijd nog een Masek achter de hand, die ook zijn minuten nodig heeft om te rijpen.

Komt zo'n kaliber-Ritzmaier niet, doe dan inderdaad maar een jonge talentvolle spits erbij.
:koffie

Unify

Citaat van: Zuid1991 op juli 23, 2016, 19:12:16
Van der Laan net gezien, die het stadion in liep...

Liep hem zaterdag ook tegen het lijf op het Cambuurplein, was rond 10:30. Hij kwam daar vast niet ff boodschappen doen of een Staatslot scoren bij de Primera. ;)

PePe

Citaat van: Unify op juli 25, 2016, 11:48:07
Liep hem zaterdag ook tegen het lijf op het Cambuurplein, was rond 10:30. Hij kwam daar vast niet ff boodschappen doen of een Staatslot scoren bij de Primera. ;)


Liep hem zaterdag ook tegen het lijf (weer geblesseerd geraakt, doordat je tegen hem aanliep?)

Unify

Citaat van: PePe op juli 25, 2016, 12:00:17

Liep hem zaterdag ook tegen het lijf (weer geblesseerd geraakt, doordat je tegen hem aanliep?)

Nee, hij schrok alleen wel van mijn schijnbeweging :P

richard

Laat ie nou heel toevallig vaak in Leeuwarden zijn?

1992SCC

VD Laan terug zou geweldig zijn voor de breedte van de selectie... Dan is de verdediging wel af, dan alleen nog een goede middenvelder en dan ben we klaar om kampioen te worden.  :proost

DayDreamer

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=284101

Wat is een zacht prijsje  :P

Zie Ritzmaier hier wel graag komen.